Page 2 of 19 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 ... LastLast
Results 26 to 50 of 464
  1. #26
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Tahoe
    Posts
    12,221
    Quote Originally Posted by Tippster View Post
    Can you put the "Go to last post in thread" button back?
    I see it, but it is tiny. It is the link I use most often and I wish it was sized accordingly. Please make things better for ME!
    powdork.com - new and improved, with 20% more dork.

  2. #27
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    9,046
    Quote Originally Posted by powdork View Post
    I see it, but it is tiny. It is the link I use most often and I wish it was sized accordingly. Please make things better for ME!
    Holy fuck it is there, I didn't even see it. But the green button to the left of the thread title is the same thing.
    Brought to you by Carl's Jr.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Tahoe
    Posts
    12,221
    the green button goes to the first post after your last visit. the other one goes to the last post.

    The post new thread link is an orange bar until you hover it and it gets a background color different from the text color (blue format)
    powdork.com - new and improved, with 20% more dork.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    318
    attachments/images in posts are now working!!!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Maple Syrup and Lumberjacks, eigh.
    Posts
    4,181
    I use firefox, and it looks like a mobile theme or something. Everything is huge. Everything works great. Just looks a little off.
    ::.:..::::.::.:.::..::.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Colyrady
    Posts
    3,807
    Firefox is all messed up - I could not even sign in or use it. (On the mobile app now)

  7. #32
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by powdork View Post
    the green button goes to the first post after your last visit. the other one goes to the last post.
    i must be a dumbass. I can see the green button to the left of the title, and it seems to go to the last post? Where/what is the 'other one'?
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  8. #33
    Hugh Conway Guest
    Quote Originally Posted by grskier View Post
    My nana called, she asked why the font, sizing, and spacing suck monkey balls
    +1 it's a headache (literally) to read on a computer.

    looks the same in opera mini. but I guess the cool media upload things don't work there?

  9. #34
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Down In A Hole, Up in the Sky
    Posts
    24,437
    Polyass needs to go back into it's dank, foul smelling cave where it belongs.
    StokePimpin' ain't easy

  10. #35
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by Hugh Conway View Post
    +1 it's a headache (literally) to read on a computer.
    you've never had one positive thing to say about the site, thanks so much for your insights and suggestions.

    edit- whoops, you had a constructive comment on opera mini, my bad

    Quote Originally Posted by rideit View Post
    Polyass needs to go back into it's dank, foul smelling cave where it belongs.
    yup, gurus are on that-
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  11. #36
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Seattle
    Posts
    17,980
    Anyone else having a problem with "reply with quote?" It's not working for me using Firefox.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by The AD View Post
    Anyone else having a problem with "reply with quote?" It's not working for me using Firefox.
    yes, i've watched it stall and 'spin' twice, but when i hit the 'reply w/quote' button a second time, it worked fine.
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  13. #38
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Tahoe
    Posts
    12,221
    the Tahoe thread appears to be locked/stickied?

    i must be a dumbass. I can see the green button to the left of the title, and it seems to go to the last post? Where/what is the 'other one'?
    it's the tiny triangle to the right of the time stamp of the last post
    powdork.com - new and improved, with 20% more dork.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    i just switched to the new 'white' format, kinda digging it compared to the blue. It's still the drop-down box in the bottom left of each page- doesn't say 'style' any more, but works just the same.
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  15. #40
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by powdork View Post
    the Tahoe thread appears to be locked/stickied?


    it's the tiny triangle to the right of the time stamp of the last post
    never fkn noticed that triangle. learn something new every day!

    ya, not sure wtf happened there, but it should be unlocked now?
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  16. #41
    Hugh Conway Guest
    Quote Originally Posted by Tye 1on View Post
    you've never had one positive thing to say about the site, thanks so much for your insights and suggestions.
    eesh man - the default forum skin sucks to read in Chrome. The white's only marginally better, but it's still eye straining. If you don't give a shit what people think - don't fucking ask. or put me on ignore for fucks sake.

    things like your autosig are now uber tiny font.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by Hugh Conway View Post
    If you don't give a shit what people think - don't fucking ask. or put me on ignore for fucks sake.
    hell no, there's tons of threads you throw down good shit in.
    just would be great to see specific suggestions for improvement, that's all.
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    ha, by the time i reply you've edited your post, i can't keep up
    ya, it does kinda look like the differences in font size changed...
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  19. #44
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    the smiley face at the end of my first sentence is a blue ? Or just on my box? Smilies a little janked maybe?
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  20. #45
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Breckenridge
    Posts
    572
    Oh this sucks. My eyes hurt

  21. #46
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by timmaio View Post
    Oh this sucks. My eyes hurt
    so, change what?

    The one thing that jumps out at me is the bar above posts, with the time, etc. That and it's font is way bigger than before and needs to shrink. Others?
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  22. #47
    Join Date
    May 2007
    Location
    Juxtaposition
    Posts
    5,812
    Fantastic improvement to the header and banner area above the forum - user nav, menus etc. Good job. That was a dogs breakfast. No longer.

    Reply with quote just hangs in Chrome.
    Life is not lift served.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,916
    Quote Originally Posted by neck beard View Post
    Fantastic improvement to the header and banner area above the forum - user nav, menus etc. Good job. That was a dogs breakfast. No longer.

    Reply with quote just hangs in Chrome.
    word.
    just hangs in Safari as well. Second click works tho, for me anyways...
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  24. #49
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Left Field
    Posts
    46,089
    Not sure about functionality but I am finding it hard on the eyes too.

    -The font is bad, Times Roman just doesn't look good here.
    -Maybe it's the background is too dark? It's like there's too much contrast. I think the colors need work, basically.
    -The all-caps thread titles are screaming too much

    There's 3 things.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    A LSD Steakhouse somewhere in the Wasatch
    Posts
    10,778
    Quote Originally Posted by Ryan Dunfee View Post




    All in all, we hope to make the new site a place where the adventures and stories of people like the mags are as central to what we put out into "the world" as what TGR official itself puts together, and that we can really acknowledge, highlight, and showcase the community that's been developed here and all the rad shit that goes on on a daily basis. We'll also be launching a more much comprehensive summer editorial program, covering a lot of mountain biking, a bit of surf, and a pretty broad swath of other activities under the headline of "Adventure," and which remains pretty open for the mags and the rest of our audience to interpret and mold to their interests. Hope you like it...
    it sucks and how do you figure the sad stokeless polifucktards babblin shit on a daily basis is rad it drove a bunch of damn good peeps away

    the panjo gear swap sucks the uploads and attachments look like shit photobucket or off site pics look way better took 3 trys to get the quote to work
    might as well bring back your bro the roj and give rob story a job.
    not even the gsa can save it
    way of life was the best flick in years hopefully they don't let you near or fuck up next years film
    "When the child was a child it waited patiently for the first snow and it still does"- Van "The Man" Morrison
    "I find I have already had my reward, in the doing of the thing" - Buzz Holmstrom
    "THIS IS WHAT WE DO"-AML -
    ski on in eternal peace

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •