Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,950

    2012 FWT Final: Kirkwood

    How are conditions shaping up?

    Tie for first on the women's side, Crystal carved a week out of her month in Cham/La Grave to compete, woot!!

    PowMag article
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  2. #2
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    T.ride
    Posts
    1,576
    http://www.freeskiingworldtour.com/live/

    Women are running right now. Hopefully the first girl is alright.. booter right into a tree.. ouch.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    retired
    Posts
    12,475
    big ups to ashley!
    go for rob

    www.dpsskis.com

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,950
    Yeah Silas!



    Yeah Ladies!

    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  5. #5
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    take a guess
    Posts
    2,174
    Big ups to maggot and East Coast stomper Derek Pearson (DerekPerrson on the board) for sending it huge today with arguably the best run of the day sitting in 5th place right now. Straight killing it Derek! Good luck the rest of the comp...I smell Sickbird (caaaacaaawwwwww)!
    Magic Mountain Freeride Team...bringing your grom's game to the next level.

    The only ski you'll ever need...http://worthskis.com/skis/the-magic/

    "Errare Humanum Est"

  6. #6
    Join Date
    May 2002
    Posts
    29,361
    Heading out tonite for the weekend... Weather looks purrrrfect.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    tahoe
    Posts
    2,791
    sooooooo, i r confused. doesnt this thing usually happen sat/sun w/ qualifiers thurs/fri??? thinking bout taking the kids out there tomorrow/sat. is sat the finals or is it on sunday like it always was???

  8. #8
    Join Date
    Oct 2001
    Posts
    7,594
    Tomrrow is the Finals Toby. Qualifiers were just one day yesterday.
    Waste your time, read my crap, at:
    One Gear, Two Planks

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    retired
    Posts
    12,475
    positive vibes to dside. hope you are doing alright man!
    go for rob

    www.dpsskis.com

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    148
    Wow! Jake Sakson is a god!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    S.L.T.
    Posts
    746
    Patrol Hold ( understaffed) or Course hold?
    Quote Originally Posted by Conundrum View Post
    I'm the most extreme skier in my office. I'll see your III and raise you one level of radness.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Seattle
    Posts
    927
    Chair 6 evac. No injuries, etc.

    Sent from my Droid using TGR Forums

  13. #13
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Squaw Valley
    Posts
    541
    Wonder how full the chair is... Could take a couple hours or more to lower everyone off. What a nightmare for Kirkwood, but fun for patrol. At least its a nice sunny warm day.
    If things seem in control, Your just not going fast enough.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    the desert
    Posts
    886
    Quote Originally Posted by roark View Post
    Chair 6 evac. No injuries, etc.

    Sent from my Droid using TGR Forums
    wow that sucks

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Tahoe
    Posts
    12,251
    was not crowded at all. they might be able to finish the men today without any superfinals. but i doubt it.
    powdork.com - new and improved, with 20% more dork.

  16. #16
    Join Date
    May 2002
    Posts
    29,361
    The airbag at the bottom of the park blew onto the cable on chair 6 and derailed it.
    Nice to see the lower cirque ridge get skied the way it did today.
    Sakson made a nice run...indeed.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Seattle
    Posts
    927

  18. #18
    Join Date
    May 2002
    Posts
    29,361
    The crowd was almost all kw locals, so Baby J taking the win is perfect.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    crown of the continent
    Posts
    13,950
    stoked for Crystal. She left no doubt. She's hinted it might be her last season, if so, nice to go out on top.
    Something about the wrinkle in your forehead tells me there's a fit about to get thrown
    And I never hear a single word you say when you tell me not to have my fun
    It's the same old shit that I ain't gonna take off anyone.
    and I never had a shortage of people tryin' to warn me about the dangers I pose to myself.

    Patterson Hood of the DBT's

  20. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Tahoe
    Posts
    12,251
    Quote Originally Posted by splat View Post
    The crowd was almost all kw locals, so Baby J taking the win is perfect.
    i guess so, but both of saxon's runs were far better.
    powdork.com - new and improved, with 20% more dork.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    7,221
    Big props to Blackcomb Larry for 7th... with no gloves! A fine example of the dirt bag, unknown stoner ripper, who borrowed skis to compete, absolutely killing it. Splat needs to get that guy on the Bro'gram! I think tele guy crushed the field, but then again, he is a tele'er, so I guess he got minus points for that.
    Security is mostly a superstition. It does not exist in nature... Avoiding danger is no safer in the long run than outright exposure. Life is either a daring adventure or nothing. -Helen Keller

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •