Search:

Type: Posts; User: Whiteroom_Guardian

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Found On Road Dead....or going fast.

    Found On Road Dead....or going fast.
  2. Replies
    299
    Views
    13,855

    That's what I thought. I shot there last week...

    That's what I thought. I shot there last week after working in BS. We should definitely have a maggot range day with riverhouse apres.

    Stomping grounds were a ghost town today. I guess they got...
  3. Replies
    299
    Views
    13,855

    Two cows were shot today by two friends in the...

    Two cows were shot today by two friends in the area I have been hunting. Hoping the herd is still there tomorrow. Knew this week was gonna be good in there. The one week I am actually busy with work!
  4. Replies
    299
    Views
    13,855

    2-3" groups. It was almost 5pm on the shady side...

    2-3" groups. It was almost 5pm on the shady side of a big cliff and I had somewhere to be so I just quickly setup and shot off my backpack. Just wanted to get on paper and at least know it's bad...
  5. Replies
    299
    Views
    13,855

    Update: I guess I suck lol! Went to the range...

    Update: I guess I suck lol! Went to the range quickly after work today. Shot 15 rounds at 100yds. Decent groups. I just pulled it. User error.
  6. Replies
    299
    Views
    13,855

    Definitely thinking I need to shoot again at...

    Definitely thinking I need to shoot again at least at 100-150 and make sure things aren't totally out of whack. I've been shooting at a place out by Three Forks. Red Rocks is the place down just...
  7. Replies
    299
    Views
    13,855

    It's a Leupold VX-1 with MOA but not on the fly...

    It's a Leupold VX-1 with MOA but not on the fly turrets. I've just been shooting on BLM land, never been to the actual range, but would be nice to get a membership out there. Always down to shoot one...
  8. Replies
    299
    Views
    13,855

    I was 2" high at 100yds at the range. I was...

    I was 2" high at 100yds at the range. I was hitting 8" gong at 300yds in the wind.

    Either my scope got fucked up from banging my rifle around sliding around in the snow for the last 5 weeks or I...
  9. Replies
    299
    Views
    13,855

    Missed one at 60-70 yds today. Straight up goof....

    Missed one at 60-70 yds today. Straight up goof. I had a very small window between trees. Maybe 12 x 12 inches. Such a close shot and I forgot that my scope was set high at such a short distance....
  10. Replies
    299
    Views
    13,855

    Missed one at 275yds yesterday. Haven't had the...

    Missed one at 275yds yesterday. Haven't had the "buck" fever like that in a long long time. No chance for a second shot since she immediately spun around behind trees while the rest of the herd just...
  11. Replies
    299
    Views
    13,855

    lololol

    lololol
  12. I'm kinda on board with Lexi. I haven't actually...

    I'm kinda on board with Lexi. I haven't actually gone that far, but I have gotten in line at 8ish. Stand around for a while (while there are 20 pairs of unattended skis in the line)....chatted to...
  13. Replies
    299
    Views
    13,855

    Thank god for shoulder season. If spikes were...

    Thank god for shoulder season. If spikes were legal I would be eating backstraps or loins right now. Was fun watching this solo dude kicking the snow and grazing for 10 minutes from 80 yards away....
  14. Now that's some fine looking 'roy.

    Now that's some fine looking 'roy.
  15. 14" new blower at 5600' near Bozeman Pass....

    14" new blower at 5600' near Bozeman Pass. Bridger will be ridiculous today.

    Sent from my SM-G973U using Tapatalk
  16. Nice fluffy snow on the south side of Andesite...

    Nice fluffy snow on the south side of Andesite today. Hopefully I get my shit together and get a pass soon. Might be touring only for this bum this year.
  17. Replies
    299
    Views
    13,855

    Nicely done flyandski!!!

    Nicely done flyandski!!!
  18. Replies
    299
    Views
    13,855

    Looking to throw a hail mary for closing week of...

    Looking to throw a hail mary for closing week of general. I know I can get a cow at the private I hunted yesterday during shoulder season. I guess last winter the herd was crashing into the corral...
  19. Replies
    299
    Views
    13,855

    Wow that is scary stuff. If I shot a deer with a...

    Wow that is scary stuff. If I shot a deer with a foamy mouth I wouldn't have even gotten close to it. Maybe he didn't see it at first and started gutting it or something?
  20. Replies
    299
    Views
    13,855

    The trick is that you can still use B tags on...

    The trick is that you can still use B tags on state land, just not FS during shoulder season.

    Sent from my SM-G973U using Tapatalk
  21. Great info from everyone. I do think I have...

    Great info from everyone. I do think I have pretty high arches. I have a pair of the green high arch superfeets so maybe I will try those. Maybe I just wear through them too fast? Most of them feel...
  22. Replies
    299
    Views
    13,855

    Yeah, I do have a B tag that is good until...

    Yeah, I do have a B tag that is good until February 15th in 3 HDs. My buddy and I are now calling shoulder season "Gaper Season".
  23. Replies
    299
    Views
    13,855

    Last two days have been the least amount of...

    Last two days have been the least amount of tracks I have seen since September. Holy shit. Deader than disco. Demoralizing walking and glassing for hours and they just aren't there. At least when...
  24. I saw regct and said hi at the top of swifty...

    I saw regct and said hi at the top of swifty during bike season. He was probably like, "Who the fuck is this mo?" I'm the dude on the black knolly with the crazy mustache.
  25. Insoles better than superfeet/sole?

    Been a fan of both for years, but need something more substantial for my hunting boots. Running a pair of Hoffman boots (nice and stiff) and the superfeet "trailblazers" in them just aren't cutting...
  26. Replies
    299
    Views
    13,855

    My thought was to bag it as well, but I gotta...

    My thought was to bag it as well, but I gotta work rest of the week probably. Last time it rained I had a super close encounter at like 25 yds and just wasn't ready to shoot. I know forums are kinda...
  27. Replies
    299
    Views
    13,855

    The frustration level is building. Only walked 6...

    The frustration level is building. Only walked 6 miles today and found a pair of bull tracks cutting clear across from private to private. Otherwise nothing but old tracks from 4-5 days ago when it...
  28. Replies
    299
    Views
    13,855

    Tasty looking whitetail yeahman! I worked...

    Tasty looking whitetail yeahman!



    I worked all weekend. Heading out tomorrow in earnest. Hoping this bit of weather got some movement happening.

    Meanwhile at my dad's NYS deer camp:

    302728
  29. Also, will Zero Gully and Tits Up now be...

    Also, will Zero Gully and Tits Up now be quadruple diamonds lol? Is the Little now infinity black diamond?
  30. Turnouts are your friend. I had no shame in using...

    Turnouts are your friend. I had no shame in using them when I was towing 12,000 pounds of tile down the canyon and didn't feel like driving stupid fast. Everyone loves the guy who uses turnouts vs...
  31. Replies
    299
    Views
    13,855

    Tough sleddin out there. Not seeing shit in the...

    Tough sleddin out there. Not seeing shit in the last few days out is starting to get frustrating. Beautiful day today, but deader than dead.
  32. Replies
    299
    Views
    13,855

    Lol. Mega hotspot was exactly that today....

    Lol. Mega hotspot was exactly that today. Mega....crowded. Saw 6 or 7 other hunters in 10 miles of hiking. Beautiful area, but definitely no secret. Followed fresh tracks of a pair of bulls, but it...
  33. Replies
    299
    Views
    13,855

    Is it wednesday yet? Gonna try a new area where...

    Is it wednesday yet? Gonna try a new area where we got some intel from my hunting partners neighbors. 8 guys in camp and they took down 7 bulls. Hopefully they left one or two up there. If not a...
  34. Replies
    299
    Views
    13,855

    Plenty of meat left. He's shooting a 125g out of...

    Plenty of meat left. He's shooting a 125g out of a .25-06.

    Sent from my SM-G973U using Tapatalk
  35. Local sheriff doesn't like cowboys pushing herds...

    Local sheriff doesn't like cowboys pushing herds of cattle up from Wyoming Territory over a speed of 11 miles per DAY. Duh.
  36. Replies
    299
    Views
    13,855

    All 4 were the deer! Friend is new to hunting....

    All 4 were the deer! Friend is new to hunting. Only his second season. It was like a 60 yard shot. I'm sure the first one killed it, but he didn't quite expect it to keep running and just opened...
  37. Replies
    5
    Views
    601

    PSA: Crazy ON3P deal on CL

    Gotta be a typo or something?

    https://bozeman.craigslist.org/spo/d/bozeman-on3p-skis-116-waist-186-length/7016517388.html


    ETA: or stolen!
  38. Replies
    299
    Views
    13,855

    Got sorta greedy today. Crested a ridge with a...

    Got sorta greedy today. Crested a ridge with a buddy and the whole way up I had a feeling they were gonna be up there. Herd of about 20-25 feeding. Mostly cows and spikes with one nice mature bull....
  39. Replies
    414
    Views
    61,646

    Sorry. Haven't read through this whole thread...

    Sorry. Haven't read through this whole thread yet. Hoji Pro vs XT Freetour 130 (2017)? So I didn't like how soft my freetours were so I put in a intuition powerwrap. Now they have ZERO articulation...
  40. Replies
    639
    Views
    48,068

    My thoughts exactly lol.

    My thoughts exactly lol.
  41. Replies
    299
    Views
    13,855

    ^this. It's all part of the hunt. Well done. ...

    ^this. It's all part of the hunt. Well done.


    Super foggy, snowy, sleety this AM. Bumped a cow at like 15 yards it was so socked in about 7am. Would have definitely taken her down if she didn't...
  42. Replies
    299
    Views
    13,855

    Real nice looking bull!

    Real nice looking bull!
  43. Friend pulled me away from the elk chase for some...

    Friend pulled me away from the elk chase for some pow turns yesterday. Damn nice. Forgot how skiing is kinda the best.
  44. Replies
    299
    Views
    13,855

    Nicely done on the euro mount! I'm gonna DIY euro...

    Nicely done on the euro mount! I'm gonna DIY euro my next one.

    Wussed out on day 3 in a row today. Been chasing fresh tracks for two days. I'm beat and got a hot date tonight that I don't want to...
  45. Replies
    111
    Views
    4,354

    Hey thanks for checking in. Feeling about 85ish%....

    Hey thanks for checking in. Feeling about 85ish%. Some fogginess occasionally like randomly forgetting words. Most noticeable was the way it affected my mood. Definitely started to feel in the dumps...
  46. It was kinda cold this AM. 300223

    It was kinda cold this AM.

    300223
  47. Replies
    46
    Views
    1,636

    I bought the $53 twin pack of silverstars ultras....

    I bought the $53 twin pack of silverstars ultras. Only replaced the drivers side. Maybe only 5% brighter than the stock bulb in the passenger side.

    So, that didn't help. I guess the lenses are...
  48. Replies
    299
    Views
    13,855

    Solid stoke so far! All these pics makes me want...

    Solid stoke so far! All these pics makes me want to start bird hunting and get a dog.

    Also thinking about going after Turkey next spring . Haven't done that in like 20 years.
  49. Replies
    19
    Views
    953

    Unfortunately there are enough trusties/idiots...

    Unfortunately there are enough trusties/idiots out there willing to work for free that the concept of an "internship" (see: slave) still exists in modern western style business.
  50. Replies
    46
    Views
    1,636

    Hmmm, when I sanded I used a circular motion with...

    Hmmm, when I sanded I used a circular motion with overlap, not the "east west" method like in that video. Possibly part of the problem.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4