Search:

Type: Posts; User: jackstraw

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Replies
    1,014
    Views
    54,486

    Yeah, we have a mixed bag dependent upon aspect. ...

    Yeah, we have a mixed bag dependent upon aspect.

    Happy to get out and finalize roughing in the last eighth mile of new trail today....
  2. Thread: WSL

    by jackstraw
    Replies
    116
    Views
    6,854

    The big wave athletes are one of the most, if not...

    The big wave athletes are one of the most, if not the most, underrated athletes in the world. Their combination of being physically and mentally strong is so much more intense than so many other...
  3. Thread: WSL

    by jackstraw
    Replies
    116
    Views
    6,854

    "Kelly in freak mode at the moment" [emoji3]

    "Kelly in freak mode at the moment" [emoji3]
  4. Replies
    5,087
    Views
    267,683

    Okhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191211/4a3052...

    Okhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191211/4a3052435f6c985ad4faff83bd93765a.jpg

    Very good
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191211/5c9460d62a2e9a302b047c726cd2c007.jpg
    Supah smooth...
  5. Replies
    426
    Views
    55,127

    My old HS made famous by Pam Smart adds this...

    My old HS made famous by Pam Smart adds this idiot to the list.

    https://www.fosters.com/news/20191211/winnacunnet-teacher-accused-of-inappropriate-relationship-with-student
  6. Replies
    31
    Views
    1,312

    Yes, I thought the show was well done. She is an...

    Yes, I thought the show was well done. She is an amazing skier, but she hasn't been all that likeable throughout her ski career. Poor girl is either going to be a mess or have bionic parts in 20 yrs.
  7. Yankee swap...

    Yankee swap gifthttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191211/f3288f92dfcafa77bdcaacd56ff99bd2.jpg
  8. Replies
    576
    Views
    32,918

    All I can say is jeezuz phucking christ! You...

    All I can say is jeezuz phucking christ! You would think the meatheads of all things patriots wouldn't be running around filming shit of opposing teams after all the shit that has gone down....
  9. Replies
    704
    Views
    46,794

    That's the smartest thing you've said Dunfee.

    That's the smartest thing you've said Dunfee.
  10. Replies
    1,471
    Views
    49,659

    Idk if they gave them the game. Hard to say with...

    Idk if they gave them the game. Hard to say with so many variables. They weren't even awake for the entire 2nd quarter.

    Bottom line is the Patriots kinda suck...for them. We need a trick play to...
  11. Replies
    177
    Views
    14,473

    Just stumbled upon this one. Miss this guy ...

    Just stumbled upon this one. Miss this guy

    https://www.youtube.com/watch?v=qzv6EhE7Cbo

    qzv6EhE7Cbo
  12. Replies
    210
    Views
    9,000

    bwhaha! That's the actual commercial! Gold!

    bwhaha! That's the actual commercial! Gold!
  13. Replies
    1,014
    Views
    54,486

    We'll be needing studs come Wednesday. Great...

    We'll be needing studs come Wednesday. Great weekend for the...
  14. Replies
    210
    Views
    9,000

    I still have not seen the real commercial... ...

    I still have not seen the real commercial...

    Advertising a stationary bike that has been around for decades is just comedy to me anyway. Sure, maybe not this new bitchin one with technology, but...
  15. Replies
    210
    Views
    9,000

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191208/6b522482...

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191208/6b522482977db88c6a723c6a39298887.jpg
  16. Replies
    704
    Views
    46,794

    No, it will never get old Fussy! You and Marley...

    No, it will never get old Fussy! You and Marley dog in the way back!

    Left yesterday from a guy I know.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191208/1c30883b2e14d5c5778dfa4e727002d9.jpg
  17. Thread: Shiffrin

    by jackstraw
    Replies
    1,508
    Views
    177,815

    It's truly amazing she can dominate sl and then...

    It's truly amazing she can dominate sl and then jump on a dh course and almost win...and of course she has won a dh. Crazy
  18. Replies
    704
    Views
    46,794

    Looks like the zipper on his coat pocket is open.

    Looks like the zipper on his coat pocket is open.
  19. Wow! What a journey. Somehow I missed the...

    Wow! What a journey. Somehow I missed the original post when you lost your house. Horrible. Congrats on moving forward. Your new house looks wonderful.
  20. Yeah, that is a sweet set up for the solar panel.

    Yeah, that is a sweet set up for the solar panel.
  21. Replies
    704
    Views
    46,794

    It is a term of endearment in my neck of the...

    It is a term of endearment in my neck of the woods. Lynchdogger can verify that. We're all kids over here...and you can't kid a kid kidd!
  22. Replies
    704
    Views
    46,794

    Take this shit off line kids

    Take this shit off line kids
  23. Replies
    1,014
    Views
    54,486

    We've had several large groups hammering out our...

    We've had several large groups hammering out our trails with snowshoes, splitboards, skis, everything. We are looking prime for some great fatty riding this weekend with temps staying chilly.
  24. Replies
    248
    Views
    9,151

    Fuck Amazon.

    Fuck Amazon.
  25. Replies
    704
    Views
    46,794

    The problem is you didn't go far enough right. ...

    The problem is you didn't go far enough right.

    You might be premature on this little adventure. It's not too complicated to get out there, but the fact that you haven't even skied the Dip is...
  26. Replies
    7,298
    Views
    365,218

    Nice. Where are you? I have no idea why my pic...

    Nice. Where are you?

    I have no idea why my pic posted sideways.
  27. Replies
    7,298
    Views
    365,218

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191206/1a80b504...

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191206/1a80b504f6ace1d331129acee93e6076.jpg
  28. Replies
    126
    Views
    4,502

    The narrow-minded looking for short term returns....

    The narrow-minded looking for short term returns. The problem is greed. They're so blinded that they do not see the long term gains. That's my problem with most republicans. They're educated, but...
  29. Replies
    704
    Views
    46,794

    Who decided to boot up Chute and go for a ride on...

    Who decided to boot up Chute and go for a ride on their asses the other day?
  30. Replies
    79
    Views
    4,954

    Imagine if they hit and killed a family driving...

    Imagine if they hit and killed a family driving down the highway? I'm just a dentist, but that wouldn't exactly be manslaughter would it? I mean, you're going out specifically to drive at an...
  31. Thread: Shiffrin

    by jackstraw
    Replies
    1,508
    Views
    177,815

    She is just that great. Mentally and physically....

    She is just that great. Mentally and physically. There is not a guy that is that 'great' currently.

    Nobody really competed against Tiger consistently in his heyday. It's similar imo. I feel like...
  32. Replies
    79
    Views
    4,954

    Or really fucking dumb. Perspective.

    Or really fucking dumb. Perspective.
  33. Replies
    126
    Views
    4,502

    I just stumbled upon this one. Had no idea the...

    I just stumbled upon this one. Had no idea the vacuum dude was trying to build a car. I guess it's more difficult than he thought.

    https://fortune.com/longform/james-dyson-electric-car-appliances/
  34. Replies
    704
    Views
    46,794

    But...did you peel that goat off your helmet!?

    But...did you peel that goat off your helmet!?
  35. Replies
    1,014
    Views
    54,486

    We went from fucking hero frozen dirt to around...

    We went from fucking hero frozen dirt to around 10-12"... and it's still dumping. We don't need any snow at the beach.
  36. Replies
    1,471
    Views
    49,659

    Well, he was injured, but Brady "lost" him. Brady...

    Well, he was injured, but Brady "lost" him. Brady doesn't release anyone. I'm sure he'd want him and AB on the field to throw to.

    edit - since we've had Brady as a QB I've always felt like they've...
  37. Replies
    1,471
    Views
    49,659

    Yeah, you are wrong. His wideouts suck. They need...

    Yeah, you are wrong. His wideouts suck. They need to get open or they shouldn't be playing at the highest level. Soft tossing his helmet compared to...name one...that slams their helmet on the...
  38. Replies
    639
    Views
    47,959

    Yeah, I'm guessing that's what drove this whole...

    Yeah, I'm guessing that's what drove this whole trademark bullshit. They're a retailer making some knock off crap like REI and EMS. All that stuff is meh or complete shit, but the margins are through...
  39. Replies
    4,825
    Views
    453,099

    Man, you have to wonder if your shoulder was a...

    Man, you have to wonder if your shoulder was a wee bit tweaked from surfing and the yard work was the tipping point.
  40. Replies
    7,298
    Views
    365,218

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191128/b8d1b9f5...

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191128/b8d1b9f521e35b68a8cd094e6c369675.jpg
  41. Thread: Doggie stoke

    by jackstraw
    Replies
    7,000
    Views
    557,398

    Pure stoke!!

    Pure stoke!!
  42. Replies
    562
    Views
    25,752

    "Hold on to the fish, he floats"...

    "Hold on to the fish, he floats"
    https://www.instagram.com/p/B5YL_ScnpXM/?igshid=qczhuhitoll6
  43. Replies
    2,478
    Views
    105,648

    It hums? Always?

    It hums? Always?
  44. Replies
    704
    Views
    46,794

    You go after it for an old phuck! :smile:

    You go after it for an old phuck! :smile:
  45. Replies
    1,014
    Views
    54,486

    What a day for a ride! Maybe the last taste of...

    What a day for a ride! Maybe the last taste of fall.
  46. Replies
    1,471
    Views
    49,659

    agree

    agree
  47. Nope. You two constantly obsessing over this guy...

    Nope. You two constantly obsessing over this guy and the company has grown old. Get over it. He's not the president fucking up the world.
  48. Yeah, he lost a lot on paper the other day, but...

    Yeah, he lost a lot on paper the other day, but does that really matter? Does it really matter if Tesla goes belly up? He'll still have billions and you'll still be pissed at Hillary and Dunfree will...
  49. Replies
    1,629
    Views
    156,135

    I forgot about 30 days of the Dead until just...

    I forgot about 30 days of the Dead until just now.

    https://www.dead.net/30daysofdead
  50. Replies
    5,087
    Views
    267,683

    Yeah, there's one ipa in there, but how bout the...

    Yeah, there's one ipa in there, but how bout the flight tray! The ski choice could be better, but cool concept.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191125/46d3de10d772383e274a09cef6b1f971.jpg
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4