Search:

Type: Posts; User: jmedslc

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.15 seconds.

  1. Replies
    3,022
    Views
    636,676

    Anybody in Moab or surrounding areas this...

    Anybody in Moab or surrounding areas this weekend? Looking For riding partners.
  2. Thread: View right now

    by jmedslc
    Replies
    11,775
    Views
    1,191,399

    In the MOBE to repair my bike and hopefully get...

    In the MOBE to repair my bike and hopefully get out for some rides this weekend. Didn’t realize it was Jeep Jamboree week! 389911
  3. Replies
    217
    Views
    17,862

    Just to add another data point to tire...

    Just to add another data point to tire availability- I Was at Costco in Murray Utah today and inquired about 275/65/18 blizzak tires. Guy said they’re going on sale next week and to buy them ASAP as...
  4. Replies
    649
    Views
    63,906

    I use cast iron for everything and have a wide...

    I use cast iron for everything and have a wide size range of pans, skillets and a pizza pan. One habit I use all the time is I preheat the cast iron pans, often several which I plan to use for a...
  5. Thread: Wagon Stoke

    by jmedslc
    Replies
    4,612
    Views
    611,195

    https://www.caranddriver.com/features/a37911414/po...

    https://www.caranddriver.com/features/a37911414/porsche-taycan-colorado-alpine-loop/
  6. Thread: View right now

    by jmedslc
    Replies
    11,775
    Views
    1,191,399

    Yeah I can confirm the demise of summer. 389554

    Yeah I can confirm the demise of summer. 389554
  7. Replies
    217
    Views
    17,862

    Wow ok. Well I just jumped on discount tire and...

    Wow ok. Well I just jumped on discount tire and got some “in-stock” bilzzaks for 222 each. Phew this truck purchase is messing with my winter game.
  8. Replies
    217
    Views
    17,862

    I gotta purchase some snows for a tundra and...

    I gotta purchase some snows for a tundra and found all the nokians on back order. Wassup w that?
  9. Replies
    3,022
    Views
    636,676

    Welp, as my bike decided to take a shit and lost...

    Welp, as my bike decided to take a shit and lost the fuel pump yesterday. Missed out on the last 1.5 days as my homies finished it up. Good gawd y’all - the life of a sag wagon driver is different
  10. Thread: View right now

    by jmedslc
    Replies
    11,775
    Views
    1,191,399

    388817 Valley of the fires

    388817

    Valley of the fires
  11. Replies
    3,022
    Views
    636,676

    Oh boy we are out on the NM BDR. Been enjoying...

    Oh boy we are out on the NM BDR. Been enjoying the main BDR route plus some nice mods taking us into some spicier areas. Highly recommend! 388814388815388816
  12. Replies
    3,969
    Views
    648,565

    my iLittlePhoney tells me i have 204 unheard...

    my iLittlePhoney tells me i have 204 unheard "voicemails"
  13. Thread: View right now

    by jmedslc
    Replies
    11,775
    Views
    1,191,399

    387733

    387733
  14. Replies
    79
    Views
    3,329

    387732

    387732
  15. Thread: Sober October

    by jmedslc
    Replies
    245
    Views
    36,591

    nice work! i'll be mildly celebrating 6months...

    nice work! i'll be mildly celebrating 6months alcohol free on OCT 20 and haven't felt this good in many years. Now that i'm in this place, I scratch my head and wonder why i used to drink alcohol...
  16. Replies
    522
    Views
    23,939

    Wait - did I just read that SkidOg got banned?

    Wait - did I just read that SkidOg got banned?
  17. Thread: Trucks.

    by jmedslc
    Replies
    3,277
    Views
    514,299

    Alright, the new truck made it up to Brighton...

    Alright, the new truck made it up to Brighton tonite. Gotta put a shell, cargo slide and some tires on it. In the meantime i put the moto rack on the back, threw all my shit in dry bags in the bed...
  18. Thread: Trucks.

    by jmedslc
    Replies
    3,277
    Views
    514,299

    i was in town today, rolled by Toyota dealership...

    i was in town today, rolled by Toyota dealership and asked to talk with a sales guy, to see what's possible these days... you know, to ask my question. He scoffed at the question - "If we had one,...
  19. Thread: Trucks.

    by jmedslc
    Replies
    3,277
    Views
    514,299

    Indeed you can walk into a Toyota dealer and...

    Indeed you can walk into a Toyota dealer and drive a new Tundra off the lot. 387318
  20. Replies
    178
    Views
    17,064

    Hell yeah. He plays Kentucky songs in Kentucky...

    Hell yeah. He plays Kentucky songs in Kentucky and all sorts of nice well appointed treats. Kid is on a roll. Hope he can keep his shit together. Big paychecks and fame can cause trouble.
  21. Replies
    264
    Views
    102,184

    That’s a pretty big bin to be carrying on that...

    That’s a pretty big bin to be carrying on that motorcycle
  22. Replies
    206
    Views
    17,756

    I like TOOL and have seen their (incredibly...

    I like TOOL and have seen their (incredibly stale) show a few times. I hope this presentation is different and interesting. That said I’ll rely on pirate video as I’m not stepping foot into a Covid...
  23. Replies
    11
    Views
    1,174

    jeez that's friggin cheap!

    jeez that's friggin cheap!
  24. Thread: View right now

    by jmedslc
    Replies
    11,775
    Views
    1,191,399

    Just got kinda surprised by this big guy. 387207

    Just got kinda surprised by this big guy. 387207
  25. Replies
    11
    Views
    1,174

    Haha fair enough. You chose well on that boot. ...

    Haha fair enough. You chose well on that boot. It skis very nice and far better than the pretty blue and red one. If only it had the tech toe…
  26. Replies
    1,670
    Views
    290,711

    [emoji23] Me too’d. I been listening to Billy...

    [emoji23]
    Me too’d.
    I been listening to Billy strings nonstop for months now, every single show he’s played. Although after seeing the video from the other night in Colorado I’m slightly...
  27. Replies
    4,455
    Views
    476,701

    Lol what a horror show. I appreciate Terry’s...

    Lol what a horror show. I appreciate Terry’s enthusiasm for preforming but it’s probably time to consider stepping away from the coco infected crowds for a bit. Had a friend get infected during...
  28. Replies
    1,055
    Views
    286,181

    Granted, the KO2 does have the snowflake and does...

    Granted, the KO2 does have the snowflake and does pretty well in snowy conditions. However,
    You might try to wrap your brain around it because a set of blizzak snow tires are night and day...
  29. Thread: Trucks.

    by jmedslc
    Replies
    3,277
    Views
    514,299

    Haha hilarious. That’s kinda what I was...

    Haha hilarious. That’s kinda what I was expecting to happen to me the other day. I’m currently running a 2005 tundra SR5 which has been great but it’s a bit under powered for what I’m getting into....
  30. Thread: Trucks.

    by jmedslc
    Replies
    3,277
    Views
    514,299

    Yeah I was talking about existing inventory and...

    Yeah I was talking about existing inventory and just purchasing one off the lot. I’m thankful that this sudden urge has abated. But still interested as to whether it is possible or not.
  31. Thread: Trucks.

    by jmedslc
    Replies
    3,277
    Views
    514,299

    I was wondering the other day if I could just...

    I was wondering the other day if I could just show up at local Toyota dealer and buy a tundra right off the lot. Tried calling down there twice and had no success. Conversation went something like ...
  32. Replies
    1,670
    Views
    290,711

    Thanks!

    Thanks!
  33. Replies
    11
    Views
    1,174

    Dayum son why are you still shopping at that...

    Dayum son why are you still shopping at that place when we got https://www.freeheellife.com/

    ?
  34. Replies
    1,055
    Views
    286,181

    That may be fine for the first winter… but once...

    That may be fine for the first winter… but once they have some miles on them, the grip will rapidly deteriorate. I run them 3 seasons on my tundra and find they don’t stop or turn very well on off...
  35. Replies
    1,670
    Views
    290,711

    i need a new bike chamois or two to wear under...

    i need a new bike chamois or two to wear under existing shorts/pants. Not looking to spend a ton and kinda out of the loop on things these days. Anyone have a preferred site or vendor for some...
  36. Replies
    136
    Views
    54,348

    I like everything about them. Just pretty much...

    I like everything about them. Just pretty much worn out at this point. Leg zipper broke, had to replace a snap and I think the fly zipper is on the way out. No way they’ll last another season.
  37. Replies
    48
    Views
    32,434

    Ooh reminds me I gotta see if customer service...

    Ooh reminds me I gotta see if customer service can help me. Local shop couldn’t flash the upgrade and said I needed to get with the vendor.
  38. Replies
    136
    Views
    54,348

    i just picked up a pair of Gamma LT in mens MS...

    i just picked up a pair of Gamma LT in mens MS and they fit great with kneepads underneath. gonna use these for cold resort days under shell.

    i do need a schoeller type pant replacement for my...
  39. Replies
    13
    Views
    1,422

    buddy might be interested in these. checking.

    buddy might be interested in these. checking.
  40. Thread: Wagon Stoke

    by jmedslc
    Replies
    4,612
    Views
    611,195

    the ex used to have a golf TDI and good gawd i...

    the ex used to have a golf TDI and good gawd i loved driving that thing. so smooth, so tight. i drive a turbo subaru 5MT and the TDI was a much more subtle boost, but just velvet smooth. i miss...
  41. Replies
    271
    Views
    22,716

    this has been my approach the last few seasons in...

    this has been my approach the last few seasons in BCC. tele ripstick 106 for resort full time, tele 4frnt renegade for big pow and AT ripstick 96 for dedicated touring or just skinny ski shredding. ...
  42. Replies
    12
    Views
    517

    same experience with Helium - i freakin LOVE that...

    same experience with Helium - i freakin LOVE that thing.

    i've got a Ember 20 degree quilt and used it one night. haven't been able to dial in the experience yet with it, but damn it's light as...
  43. Replies
    680
    Views
    107,775

    Yeah I ended up w the ridgid fan for camping at...

    Yeah I ended up w the ridgid fan for camping at the gorge a couple years back. Runs two nights on a 4ah battery and makes a huge difference in sleeping in.
  44. Replies
    4,455
    Views
    476,701

    Hmm why feel sorry for Fish? I’m out of the loop

    Hmm why feel sorry for Fish? I’m out of the loop
  45. Replies
    680
    Views
    107,775

    Dude I do the same thing w my little makita...

    Dude I do the same thing w my little makita blower! Especially to blow the desert dust off the moto and truck bed after arrival at destination. I Also picked up their little air compressor to fill...
  46. Is this “Olympic prep round 2”?

    Is this “Olympic prep round 2”?
  47. Thread: Ashbury Goggle

    by jmedslc
    Replies
    6
    Views
    446

    Those goggles cost less than half what Smith...

    Those goggles cost less than half what Smith charges. They simply cannot be as good, much less better. Amirite?

    :fm
  48. WASATCH STOKE, CONDITIONS, OBSERVATIONS and ASSORTED DRIVAL 20-21

    I’m extremely unhappy with how solitude does it. I pay $$$ for a fucking annual parking pass and am not guaranteed a spot. My skiing is impacted quite regularly by this as I live 5 min away and am...
  49. Replies
    13
    Views
    683

    Also I have an old pair of k2 work stinx with o1...

    Also I have an old pair of k2 work stinx with o1 bindings you could acquire.
  50. Replies
    11
    Views
    716

    Been using OnX for dirt bike riding but haven’t...

    Been using OnX for dirt bike riding but haven’t gone beyond that with this app yet.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4