Search:

Type: Posts; User: Rdy2ski

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    57
    Views
    4,798

    ??? That was your post????? I have no...

    ??? That was your post?????

    I have no idea...... seriously
  2. Replies
    57
    Views
    4,798

    Yea...skiersboard definitely has a different...

    Yea...skiersboard definitely has a different feel. No offense intended with the "rules and regs" or bans but it's just a place to go where there is no focus on making anyone who posts feel like...
  3. Replies
    57
    Views
    4,798

    Oops!

    Yea splat and i even know the guy (he's a climber/rider). When I first saw his name thought it was you! Uh and no you weren't banned lol
  4. Hey frozen...yea I had the same surgery in...

    Hey frozen...yea I had the same surgery in January and was definitely bumming about my climbing with the thumb still hurting. Did they (PT) give you a putty ball to work with? I'll sometimes wrap...
  5. Replies
    12
    Views
    1,371

    Sweet.... Will hit up some of my climbing...

    Sweet.... Will hit up some of my climbing buddies too and see if they're into it.
  6. Replies
    3
    Views
    736

    someone i work with has some (one mebbe?) horses....

    someone i work with has some (one mebbe?) horses. I'll ask tomorrow and see if it's reasonable. I'm thinking it may not be cuz he's always complaining about how ridiculously expensive it is, BUT...
  7. Replies
    133
    Views
    19,379

    Be Careful Snowfire and GFP

    Snowfire and GFP...careful out there. I'd be pretty anxious too. Is there an "unaccounted" for number or is this a precautionary (not sure that's the right word here) move?

    Anything locally that...
  8. Thread: Waiting...

    by Rdy2ski
    Replies
    2
    Views
    875

    yea? what are you waiting for me to do?

    yea? what are you waiting for me to do?
  9. Replies
    12
    Views
    1,524

    Hey 72T...what is the hiking in/camping situation...

    Hey 72T...what is the hiking in/camping situation there? Buddy of mine is joining me for a few days and we want to climb and hike for a few days....preferably kinda remote camping bc. We're really...
  10. Replies
    10
    Views
    2,450

    High speed collision with another skier, got...

    High speed collision with another skier, got knocked out, flew into a tree (but thankfully I was out so I was pretty limp at that point). Wicked face abrasions, staples in my head, butterflies on my...
  11. Replies
    10
    Views
    2,450

    Lurch - you use these guys? I've gone out with...

    Lurch - you use these guys? I've gone out with them a few times climbing and was always very happy. Did my first outdoor climb with them :)

    Below Zero - what kinda skiing you doing? I ask...
  12. Replies
    3
    Views
    1,830

    Do you ever get scared?

    A kinda quirky thing has happened the last three times I've been skiing. I got sketched out and spent more time looking up hill than down. I'm not talking post traumatic stress syndrome, but it...
  13. Replies
    31
    Views
    4,837

    Ok so sometimes parents think they have the...

    Ok so sometimes parents think they have the cutest kids and everyone just nods but OMG these lil ones are adorable. SS - your gurly is a doll, I'm thinking lots of broken hearts along the way...
  14. Replies
    23
    Views
    1,911

    Damn Mrs. Roo...I'm so sorry about your friends. ...

    Damn Mrs. Roo...I'm so sorry about your friends. You posted a beautiful tribute to them with their picture. My prayers for Moira's recovery and while I know it is a long road to getting past the...
  15. Replies
    2
    Views
    1,873

    Yea splat...and his injury was even crazier so I...

    Yea splat...and his injury was even crazier so I might have a built in advantage! :wink:
  16. Replies
    2
    Views
    1,873

    And the cast finally comes off!!!

    YES...that damn cast came off my hand today. Damn did my hand look ugly and I'm not positive but from the looks of it I think they traded my thumb with some burly dudes one...it's huge. Doc took a...
  17. Ladies...remember for your photosesh.....(if...

    Ladies...remember for your photosesh.....(if you're going bare backed), don't wear a bra that day. Strap marks will show. A good photographer can remove them but you may as well have the primo...
  18. Damn...I would've done this....10 years ago :) ...

    Damn...I would've done this....10 years ago :) I'll contribute by marketing it....guessing by the designated months/contributors I could move mucho, mucho of these!!!!
  19. Replies
    11
    Views
    3,057

    No...thankfully. But I saw someone had referred...

    No...thankfully. But I saw someone had referred to a thread that got them in trouble at work so they "renamed it" with NSFW.

    Thanks!
  20. Replies
    11
    Views
    3,057

    Does NSFW mean...

    Not Suitable For Work?
  21. Replies
    122
    Views
    13,293

    Idris.... that hiking picture is awesome. Thanks...

    Idris.... that hiking picture is awesome. Thanks for posting! I wish I was there instead of workin my ass off on a trip to TX. :mad:
  22. Replies
    3
    Views
    956

    Very cool....good luck gettin it (the job I...

    Very cool....good luck gettin it (the job I mean). Ah hell good luck gettin it in any sense...skiing, that chic (a chic?), the job! :biggrin:
  23. Damn...there's a lot of athletic women in Denver...

    Damn...there's a lot of athletic women in Denver that can do this. I'll pass it onto the ones that meet the "age" they're looking for.

    Ok...passed this onto my rockclimbing hotty buds. Do I get...
  24. Replies
    10
    Views
    1,356

    the worst is over

    hey frozen....it's all "downhill" from here so to speak. I "think" I posted to one of your threads on this? (I had same surgery)...but I only had one pin stuck in and didn't have the second tear...
  25. Replies
    2
    Views
    1,370

    Damn...good deal. Thx for posting.

    Damn...good deal. Thx for posting.
  26. Replies
    12
    Views
    1,559

    Nohills - yea thumb was fine :) Pain in the ass...

    Nohills - yea thumb was fine :) Pain in the ass with no poles when I was adjusting to all the snow (read falling)

    Dr. Gaper - not sure what the laws are ...I don't ask, they don't tell!
    ...
  27. Replies
    12
    Views
    1,559

    Huh? The pics are shit? you don't know what the...

    Huh? The pics are shit? you don't know what the hell i'm talking about? lol ...can you be more specific?

    Oh...and you should date both dh skier and xc until one or the other clicks!
  28. Replies
    12
    Views
    1,559

    Switzerland pics.....views from my eyes

    Just a few of the pics (I took so many) from my trip I just returned from. Went to Wengen, Switzerland. I have TR written but not likely highly entertaining to the troops here so have a peek at...
  29. Replies
    33
    Views
    2,477

    Speedy recovery Frozen! And TAKE the meds the...

    Speedy recovery Frozen! And TAKE the meds the first 24 hours...the rest is smooth sailing.
  30. Replies
    2
    Views
    2,127

    If they are calling for surgery for ligament...

    If they are calling for surgery for ligament repair...go for it. I just had the surgery...two days intense pain <even with the pills), then 1 week in a splint...took stitches out at 8 days and doc...
  31. Replies
    3
    Views
    784

    damn pinner....lay down, preferably on a bed,...

    damn pinner....lay down, preferably on a bed, surrounded by pillows!
  32. Replies
    10
    Views
    3,598

    Keystone offered/offers a Liberty pass for same...

    Keystone offered/offers a Liberty pass for same (military and national guard). It's $99 for the season and $69 for their rugrats.
  33. Replies
    6
    Views
    2,146

    Back in the saddle....so to speak

    A week and a day since I had the surgery to fix my hand. Went in today to get the stitches out and I grinned up at my doc and said, "Um, I don't plan on staying off skis for another 3 weeks". He...
  34. Thread: my mom.

    by Rdy2ski
    Replies
    63
    Views
    5,065

    When you're ready

    A- sounds like you've got open invitations all around....so when you're ready you should do it! While what I typically see here is a lot of ppl giving a lot of shit (all in good fun), I also see a...
  35. Replies
    27
    Views
    4,826

    ok so 6 days since your first post....how you...

    ok so 6 days since your first post....how you doing? I'm about to jump off the pain pill ride too. Wondering if your bod has adjusted and is now gettin to sleep normally? Hope all is going well!
  36. Replies
    57
    Views
    8,303

    Damn...so sorry. Hard to ever know what to say,...

    Damn...so sorry. Hard to ever know what to say, when someone 'leaves' us.

    My heart feels for you, Mikes family and many friends.
  37. Replies
    6
    Views
    2,146

    Did you try with no poles? I'm wondering if...

    Did you try with no poles? I'm wondering if it'll be easier to go without or with one...kinda wonder if it feels unbalanced with only one.
  38. Replies
    5
    Views
    1,266

    Ack...ok so fingers r crossed for ya. I'm...

    Ack...ok so fingers r crossed for ya. I'm heading to doc tomorrow to ...see if they have to do surgery on hand so hopefully we'll both come back with good news.

    good luck and speedy recovery
  39. Replies
    18
    Views
    1,617

    likely TGR has a paypal acct, or could easily set...

    likely TGR has a paypal acct, or could easily set one up for ppl here to donate. could then get a sticky in each room with directions on how to contribute.
  40. Replies
    23
    Views
    2,917

    well done lads....nice to know we won't get...

    well done lads....nice to know we won't get kicked off the lift by everyone! :wink:

    have takin turns with dudes MUCH better than me and much worse ...sure appreciate all (men/women) who are...
  41. Replies
    18
    Views
    1,617

    i hear ya iceman...i usually go for St Judes too....

    i hear ya iceman...i usually go for St Judes too. Check the link Teleal posted and salvation army is helping as well. all the reputable places do come with some overhead so you'll never get 100% of...
  42. Replies
    6
    Views
    2,146

    Yea i saw the replies in epic and have been...

    Yea i saw the replies in epic and have been smiling quite a bit about still being able to ski (obviously slower and careful). epic & tgr are like the alter egos within :biggrin: thx for your input!
  43. Replies
    6
    Views
    2,146

    Stop,drop & roll

    Been 3 days since the 'event' for me and finally able to stay lucid enuf to type. Been reading a lot of the threads and my spill seems like a grain of salt compared to a lot of them but what the...
  44. Oops, wish I had seen this thread earlier! Hope...

    Oops, wish I had seen this thread earlier! Hope you had a great time (and we're not reading about you in the papers tomorrow or seeing posts for bail)
  45. Replies
    10
    Views
    2,920

    Hmmm I went skiing in Leysin about 2 decades ago...

    Hmmm I went skiing in Leysin about 2 decades ago (I'm ancient actually). Going to Wengen in January, but that may be a bit far!
  46. Replies
    903
    Views
    306,658

    ssshhhh....i'm dialing

    ssshhhh....i'm dialing
  47. Replies
    296
    Views
    20,635

    Depends on your taste for them anyway. I like it...

    Depends on your taste for them anyway. I like it with Brandy most, then rum...whiskey (like tequila) bring on bad behaviorial problems or bad memories. :(
  48. Replies
    903
    Views
    306,658

    Ohhhhh why didn't you say so...i'll send it to...

    Ohhhhh why didn't you say so...i'll send it to you pm k? :D
  49. Replies
    903
    Views
    306,658

    em...i'm guessing being "jonged" is a bad thing? ...

    em...i'm guessing being "jonged" is a bad thing? does this translate to mean that i should edit the pic out? sorry...not quite fluent in the TGR lingo :redface:
  50. Replies
    903
    Views
    306,658

    http://photos.rockclimbing.com/photos//358/35837.j...

    http://photos.rockclimbing.com/photos//358/35837.jpg

    my other passion...seems like whenever i'm skiing...i've got the camera lol
Results 1 to 50 of 60
Page 1 of 2 1 2