Search:

Type: Posts; User: plugboots

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    285

    I always bring some soft leather soled loafers...

    I always bring some soft leather soled loafers for my ski trips to Europe for walking around in the lodge/pied a terre. Don’t forget them Larry.
  2. Replies
    7,150
    Views
    353,450

    302697

    302697
  3. Replies
    5
    Views
    285

    La Grave for a family? Mid-April?

    Of course Buster has it completely explained, but for me in this equation I think it would depend on how good the deal is for the lodging in La Grave. If it’s a super good deal do it, because if the...
  4. Replies
    29,000
    Views
    1,656,680

    Me too. It’s weird having the fill tube at the...

    Me too. It’s weird having the fill tube at the front of the car.
  5. Replies
    29,000
    Views
    1,656,680

    Copied: “Of course it is on the right side for...

    Copied:
    “Of course it is on the right side for right handle vehicles. So, the basic explanation for why the fuel filler should be placed on the passenger's side has to do with safety when, say,...
  6. Replies
    154
    Views
    4,289

    Agree. The attitude towards road bikes is...

    Agree. The attitude towards road bikes is completely different in Europe as well.
  7. Replies
    6,436
    Views
    660,547

    New 12.5 mile trail goes through a burn from a...

    New 12.5 mile trail goes through a burn from a couple years ago.
    302425
  8. Replies
    78
    Views
    1,507

    Induction for us.

    Induction for us.
  9. Replies
    154
    Views
    4,289

    The wine experience in Europe is just so...

    The wine experience in Europe is just so different from America that it’s hard to explain. That said, I lived two blocks from a chip card wine place in Berkeley that was also connected, (like a food...
  10. Replies
    17
    Views
    747

    About how much does Thor weigh?

    About how much does Thor weigh?
  11. Replies
    29,000
    Views
    1,656,680

    ^^^ Yup. For me it always starts with someone...

    ^^^ Yup. For me it always starts with someone saying: “Have you seen XYZ?” Or especially: “You’d love XYZ.” Nope.
    A friend of mine told me I would love “Friday night lights”. It’s exactly 180*...
  12. Replies
    28
    Views
    1,195

    How's the knee, Steve? I like my Icebreaker. ...

    How's the knee, Steve?

    I like my Icebreaker. https://www.icebreaker.com/en-us/mens-jackets-vests?prefn1=phClass&prefv1=Vests
  13. Replies
    29,000
    Views
    1,656,680

    I have these socks: 302059

    I have these socks:
    302059
  14. Replies
    456
    Views
    19,461

    Well played. But WTF? I’ve never heard anybody...

    Well played. But WTF? I’ve never heard anybody do that. “I’m from Rhode Island so I know all about nuclear physics.”

    Did the folks from WA know about geoducks or what?
  15. Replies
    1,810
    Views
    102,711

    Anyone have anything they'd like to rant about?

    Cool. When I lived in SF & Berkeley one of my standard rides was the Pine mtn loop. I only did repack once or twice because of how it dead ended. I did Bollinas Ridge a lot when I wanted to do a...
  16. Replies
    179
    Views
    5,682

    ^^ looks like Draymond and Paschul are gonna play.

    ^^ looks like Draymond and Paschul are gonna play.
  17. Replies
    7,150
    Views
    353,450

    You should use that light reflection more.

    You should use that light reflection more.
  18. Replies
    7,150
    Views
    353,450

    301798

    301798
  19. Replies
    7,150
    Views
    353,450

    301788

    301788
  20. Replies
    213
    Views
    8,217

    Related to the Apple remote: I mean it’s nice...

    Related to the Apple remote: I mean it’s nice that it links to your phone so you can type stuff in, but I just hit the microphone button and speak out searches and passwords.
    Also Sling, (I...
  21. Replies
    6,436
    Views
    660,547

    Grand Ridge?

    Grand Ridge?
  22. Replies
    615
    Views
    41,723

    301744

    301744
  23. Replies
    213
    Views
    8,217

    For me...it works fine. I never watch 4 things...

    For me...it works fine. I never watch 4 things at once. I set up “my channels” and slide through those. I don’t really want it to do much more than this. There is a recording option that we don’t...
  24. Replies
    213
    Views
    8,217

    ~3 years w/ Sling blue+orange on Apple TV. Works...

    ~3 years w/ Sling blue+orange on Apple TV. Works fine except the app, (or whatever), isn’t very robust. Every few months or so we need to delete it and reload it or we get the spinning wheel of...
  25. This would be an example of a man who probably...

    This would be an example of a man who probably did not marry up. Where the hell is the wife Tameka Cottle in this?
  26. No shit. This one was just at the end of my...

    No shit. This one was just at the end of my M-I-L's driveway, and was all smashed up in the rear end, and otherwise completely wide awake and staring at us as we drove around it. The maul was miles...
  27. Replies
    24
    Views
    623

    This reminds me about crap Leoneard Zinn got for...

    This reminds me about crap Leoneard Zinn got for posting his ebike times like "Oh, I forgot I was on a my ebike that day."
  28. Replies
    154
    Views
    4,289

    Watching some sporting events is just stupid. I...

    Watching some sporting events is just stupid. I support some friends that xc run race, but I know them. Same with long bike races, and I've been to watch the TdF 3 times. (My advice is it's a...
  29. Replies
    24
    Views
    623

    I'm curious now as well. Bryton Rider 10 for $60?...

    I'm curious now as well. Bryton Rider 10 for $60? The Bryton has a cadence sensor option, so you'd get the miles.
  30. Yeah, we called the cops to come kill one on the...

    Yeah, we called the cops to come kill one on the road near us too.



    Oh, there's been plenty of posts in this thread about guys who married well, and can't believe their wives put up with them. ...
  31. Replies
    154
    Views
    4,289

    I've been to some qualifying thing at the Indy...

    I've been to some qualifying thing at the Indy 500 with a customer and that was enough to know I'd never need to go watch that type of car racing. And by type, I mean an oval. Especially a huge...
  32. Replies
    24
    Views
    623

    Maybe you could use your iwatch for the workout,...

    Maybe you could use your iwatch for the workout, and then use the RunGap app to transfer the data to Strava.
  33. Replies
    8
    Views
    385

    Well, the youtube comments reveal a lot of...

    Well, the youtube comments reveal a lot of emotional people. Or something. Yes, YT's are the best bikes ever.
  34. We've got Whitetail, Mule, maybe Red, and prolly...

    We've got Whitetail, Mule, maybe Red, and prolly Axis somewhere, but never heard of simple. If you hit a deer, you just contact your insurance, if the damage quantity warrants.
  35. Replies
    1,810
    Views
    102,711

    Yup. Starting at about 15:30 or so they climb up...

    Yup.
    Starting at about 15:30 or so they climb up to do repack on different bikes, the guy on the gravel bike can flat out ride.
    gpUTuQWd57U
  36. Replies
    448
    Views
    29,845

    Yup. There’s a nice spot down there, just walk...

    Yup. There’s a nice spot down there, just walk on down.
  37. Replies
    154
    Views
    4,289

    Back in Tuscany

    So many overrated things are like this: Kentucky Derby, most TdF stages, Indy 500, (any US car racing)...
    Siena’s nice, isn’t it?
  38. Replies
    61
    Views
    2,788

    This thread brings some memories. A customer of...

    This thread brings some memories. A customer of mine was on this Iowa flight:...
  39. Replies
    448
    Views
    29,845

    Missed those tits in the background the first...

    Missed those tits in the background the first time.
  40. Replies
    1,810
    Views
    102,711

    Good list and amendment, and I don't dirt jump,...

    Good list and amendment, and I don't dirt jump, but want to.
    I just like riding bikes. I think it's fun. The only thing for me is I trained for Leadville many years ago when the singletrack was ...
  41. Replies
    8
    Views
    385

    Cool, but not sure if that was money well spent.

    Cool, but not sure if that was money well spent.
  42. Replies
    139
    Views
    9,007

    Dang, thanks. Oh, and Buttahfuck’s an asshole.

    Dang, thanks.

    Oh, and Buttahfuck’s an asshole.
  43. Thread: Wildlife

    by plugboots
    Replies
    645
    Views
    41,005

    Wildlife

    @badtaxidermy
    301072
  44. Thread: Wildlife

    by plugboots
    Replies
    645
    Views
    41,005

    I was thinking how far you probably have to take...

    I was thinking how far you probably have to take it to make sure it doesn’t find it’s way back.
  45. Replies
    81
    Views
    2,902

    Rural living - the reality check

    You’ll be fine.
  46. Replies
    121
    Views
    6,252

    Exactly. My favorite is during steelhead season...

    Exactly. My favorite is during steelhead season on my local river. Paved road with some gravel pullouts and you get to keep 2 fish which would fit in the glove compartment of a Prius, yet all the...
  47. Replies
    7,150
    Views
    353,450

    301054

    301054
  48. Part 2: Padded Room Special Collection Of Junk That More Than Likely Will Be NSFW

    Dude, it’s a fucking drawing. That Blondie had some great tits too.
    300990
  49. Replies
    1,125
    Views
    34,931

    We couldn’t turn it down 4 times in a row. 300812

    We couldn’t turn it down 4 times in a row.
    300812
  50. Replies
    64
    Views
    2,852

    Kinda disappointed, perfect fall weather and only...

    Kinda disappointed, perfect fall weather and only 54 kids. We had more a couple years ago with horizontal rain.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4