Search:

Type: Posts; User: deepsouthmafia

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. The Poconos. Its supposed to have a pretty cool...

    The Poconos. Its supposed to have a pretty cool vibe.
  2. I have地t been out yet this season.

    :nonono2:
    Too busy. Hoping to hit Blue Mountain this year, maybe in January or February. Has anyone ever skied there?
  3. Replies
    25
    Views
    762

    Best Thanksgiving Side.

    Rolls.
  4. Replies
    3,819
    Views
    370,211

    My wife 努on tickets to the show at the Met. ...

    My wife 努on tickets to the show at the Met.
    Ugh.
    I told her to take one of her girlfriends, but she is dragging me along.
    :nonono2:
  5. Replies
    6
    Views
    559

    ?

    ?
  6. Replies
    6
    Views
    559

    Who Opens First On the East Coast?

    ?
  7. Has the first issue come out this year yet?

    Has the first issue come out this year yet?
  8. Replies
    239
    Views
    17,234

    I was地t impressed with Killington.

    I was地t impressed with Killington.
  9. Replies
    90
    Views
    3,810

    Disgusting. Medium rare if I have to. But...

    Disgusting.
    Medium rare if I have to.
    But give me medium every time.
  10. I think I might subscribe.

    I think I might subscribe.
  11. Replies
    17
    Views
    672

    No Shave November

    Wife is not impressed.
  12. I do地t have any idea what that means.

    I do地t have any idea what that means.
  13. I always liked Porter Fox痴 writing.

    I always liked Porter Fox痴 writing.
  14. Not sure if serious.

    Not sure if serious.
  15. Is Powder Magazine Still Worth Reading?

    I have地t picked one up in years.
  16. Replies
    35
    Views
    2,944

    LOL at Gorilla Steeze. He does kind of ski like...

    LOL at Gorilla Steeze. He does kind of ski like a gorilla. Thats to funny.
  17. Replies
    35
    Views
    2,944

    No. They are actually capable of polite...

    No. They are actually capable of polite discussion without name calling.
  18. Replies
    697
    Views
    46,016

    IN.

    IN.
  19. Replies
    35
    Views
    2,944

    I started a thread over there. Seems to be a...

    I started a thread over there. Seems to be a variety of feelings on the matter.
    I think his skiing is kind of weird looking. A little forced or something- I ca地t quite put my finger on it.
  20. Replies
    35
    Views
    2,944

    Does Tanner Hall Have Good Style?

    ?
  21. I really love First Look. And Pre You. ...

    I really love First Look.
    And Pre You.
    Creola.
    Nautical Wheelers.

    So many great tunes imo tbh.
  22. Great album. He had a string of amazing albums.

    Great album.
    He had a string of amazing albums.
  23. What痴 Your Favorite Jimmy Buffett Song?

    Tin Cup Chalice FTW.
  24. Thread: Lobster

    by deepsouthmafia
    Replies
    106
    Views
    3,158

    Sam Adams is地t good at all.

    Sam Adams is地t good at all.
  25. Replies
    3,819
    Views
    370,211

    The wife is dragging me to see Trey at Carnegie...

    The wife is dragging me to see Trey at Carnegie Hall at the end of the month. :nonono2:
  26. Thread: Lobster

    by deepsouthmafia
    Replies
    106
    Views
    3,158

    I do地t mind a lobster roll (CT style obviously),...

    I do地t mind a lobster roll (CT style obviously), but getting the whole thing is to much work.
  27. Thread: Lobster

    by deepsouthmafia
    Replies
    106
    Views
    3,158

    Lobster

    Overrated.
    Discuss.
  28. Replies
    57
    Views
    1,982

    Pumpkin spice season is right around the...

    Pumpkin spice season is right around the corner!!!...
  29. Replies
    71
    Views
    3,880

    Had a great trip. Sorry the meetup did地t work...

    Had a great trip. Sorry the meetup did地t work out, Har.
  30. Replies
    71
    Views
    3,880

    Maybe more like 9:00...

    Maybe more like 9:00...
  31. Replies
    71
    Views
    3,880

    Will probably be at Sizzorbills tomorrow evening...

    Will probably be at Sizzorbills tomorrow evening at some point.
    Horse back riding during the day.
    Post a selfie so I know who to look for.
  32. Replies
    71
    Views
    3,880

    IDK how I missed you. Im going for a run in the...

    IDK how I missed you. Im going for a run in the morning. I will be at the Levinski beach, by the boat rentals, at 8:30. BE THERE.
  33. Replies
    71
    Views
    3,880

    Its always weird to get away from the wife to...

    Its always weird to get away from the wife to link up with an internet friend.
  34. Replies
    71
    Views
    3,880

    I知 in the Summit pool. Hit me up

    I知 in the Summit pool. Hit me up
  35. Replies
    71
    Views
    3,880

    I知 In Big Sky

    Bet that gaper Harry wo地t meet me for a beer.
  36. Replies
    27
    Views
    1,558

    I really do地t think they are. And who cares...

    I really do地t think they are.
    And who cares anyways.
  37. Replies
    27
    Views
    1,558

    I have a sticker on the car. Im considering a...

    I have a sticker on the car. Im considering a tattoo, but tattoos are mostly trashy.
  38. Replies
    27
    Views
    1,558

    鉄alt Life.

    The thread.
  39. Replies
    176
    Views
    5,620

    Woof. Zappa might, (((might))), be even worse...

    Woof. Zappa might, (((might))), be even worse than Phish. Good lord.
  40. Replies
    176
    Views
    5,620

    I dont understand the reference.

    I dont understand the reference.
  41. Replies
    176
    Views
    5,620

    Phish apparently has a song that is literally...

    Phish apparently has a song that is literally about tweezers. :nonono2:
    You ca地t make this stuff up.
  42. Replies
    176
    Views
    5,620

    Do You Like The Greatful Dead?

    They have some pretty catchy tunes. My wife loves them. I can definitely tolerate them much more than that Phish crap she listens to. :nonono2:
  43. LOL. Oops. :redface: I thought I listed...

    LOL. Oops. :redface:
    I thought I listed emptying the dishwasher initially. :nonono2: :nonono2::nonono2:
  44. Folding laundry is also the pits TBH IMO.

    Folding laundry is also the pits TBH IMO.
  45. Lets try to keep this on topic please.

    Lets try to keep this on topic please.
  46. Whats Your Least Favorite Household Chore?

    I ca地t STAND folding/ putting away laundry.
  47. Thank you for the serious replies. To the usual...

    Thank you for the serious replies.
    To the usual TROLLS- frig off.
  48. Who stays open the latest on the East Coast?

    Killington?
    How late does Tuckerton痴 usually hold snow? May?
  49. Replies
    13
    Views
    402

    Your Top Three Holidays

    July 4th
    Halloween
    Thanksgiving
  50. Hunter is on my list, probably for next winter at...

    Hunter is on my list, probably for next winter at this point. When do they call it a season?
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4