Search:

Type: Posts; User: ill-advised strategy

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.43 seconds.

  1. Replies
    735
    Views
    42,531

    The irony of the turbo-woke,...

    The irony of the turbo-woke, everything-is-misogyny, women’s-studies dept. at the University types, is that they make themselves surly and disagreeable, then blame the negative energy they get back...
  2. Replies
    735
    Views
    42,531

    Stop trying to normalize

    Stop trying to normalize
  3. Replies
    735
    Views
    42,531

    I hear they’re not much for jokes over at...

    I hear they’re not much for jokes over at alpinezone.
  4. Replies
    735
    Views
    42,531

    Also here to note: There’s nothing funnier than...

    Also here to note:
    There’s nothing funnier than when somebody is desperately serious about being anti-joking.

    Jokes help get through things. It’s a little relief. Telling somebody they can’t...
  5. Replies
    735
    Views
    42,531

    they were actually tiktok investigators who went...

    they were actually tiktok investigators who went through everything on YouTube.

    Totally different situation! Friggin MTT
  6. Honestly, if somebody has a allied medical...

    Honestly, if somebody has a allied medical education and canít figure this vaccine situation out, I think it might be better in the long run if they step out of the field. Itís a short term problem...
  7. Honestly, if somebody has a allied medical...

    Honestly, if somebody has a allied medical education and can’t figure this vaccine situation out, I think it might be better in the long run if they step out of the field. It’s a short term problem...
  8. Replies
    735
    Views
    42,531

    I am out of touch, but I think the Marshalls JCAT...

    I am out of touch, but I think the Marshalls JCAT and vice/drug outfits often have pretty good reach into the homeless world. Boundless opportunities for paid CIs. It’s also a blind spot for normal...
  9. Replies
    735
    Views
    42,531

    Well heís not gonna get very far on those Alpine...

    Well heís not gonna get very far on those Alpine Trekkers, I can tell you that much.
  10. Replies
    735
    Views
    42,531

    Yeah Florida rough country is tough searching.

    Yeah Florida rough country is tough searching.
  11. Replies
    13
    Views
    552

    Fyi, there’s a kid at my local hill who was...

    Fyi, there’s a kid at my local hill who was making drop knee tele turns full speed switch last year and it was just about the steeziest god damn thing I ever saw.
  12. Replies
    735
    Views
    42,531

    So with this guy missing, I have to think for a...

    So with this guy missing, I have to think for a regular guy his age to actually disappear in this day and age he’d have to have some deep contacts with intelligence or organized crime. I just don’t...
  13. Replies
    735
    Views
    42,531

    We’re the survivors. We made it all day with...

    We’re the survivors.

    We made it all day with no dying.

    Tiny celebrations! High fives!
  14. Replies
    735
    Views
    42,531

    It took a whole long day of driving to figure...

    It took a whole long day of driving to figure this out, but this is for the trout:

    When I was about 6 years old, it was a normal, dark, quiet evening in our small quiet home. My father’s new wife...
  15. Replies
    735
    Views
    42,531

    I worked for a forestry contractor who was...

    I worked for a forestry contractor who was prepping logging units for rx burns outside Ft Bragg in Mendocino county. We got a big serious briefing about the heavy presence of organized crime guarding...
  16. Replies
    735
    Views
    42,531

    Dude, my fire crew went to the space shuttle...

    Dude, my fire crew went to the space shuttle disaster in east texas, I couldíve gone but said hell no to combing for toxic wreckage in east texas swampsÖbut anyway they found so much messed up shit...
  17. Replies
    735
    Views
    42,531

    Sometimes I get the paper to start campfires.

    Sometimes I get the paper to start campfires.
  18. Replies
    735
    Views
    42,531

    I had so hoped for some quirky angle where...

    I had so hoped for some quirky angle where somehow she was ok.

    Enjoy life, we’re the survivors. We’re the eggs that worked, we’re the swimmiest sperms, we’re the fetuses that grew, the babies who...
  19. Lol…snort

    Lol…snort
  20. THIS THREAD IS AN ABOMINATION DIE, FRORIDER,...

    THIS THREAD IS AN ABOMINATION

    DIE, FRORIDER, DIE!
  21. “Listen, fuckface…”

    “Listen, fuckface…”
  22. Replies
    735
    Views
    42,531

    “I hope it feels so good to be right. There is...

    “I hope it feels so good to be right. There is nothing more exhilarating than pointing out the shortcomings of others, is there?”

    385975
  23. Replies
    26
    Views
    1,293

    Cordless electric impact driver.

    Cordless electric impact driver.
  24. Replies
    735
    Views
    42,531

    If you enjoyed that joke, smash that like button...

    If you enjoyed that joke, smash that like button and follow me for all my exclusive content!
  25. Replies
    735
    Views
    42,531

    If these two are alive, they’ve gone so long...

    If these two are alive, they’ve gone so long without posting to social media. Imagine the withdrawals.

    They’re going to find him stumbling through some campus somewhere like a zombie, muttering...
  26. Replies
    735
    Views
    42,531

    385879

    385879
  27. Replies
    1,151
    Views
    105,393

    What to say. One friend today has a...

    What to say.

    One friend today has a biological dad and the dad who raised him both likely to die of covid at the same time…looking at next week.

    A a coworker was on the phone with his friend...
  28. omg dude, don’t even try to take some moral high...

    omg dude, don’t even try to take some moral high ground like threats and trolling and annoying the fuck out of everyone on tgr is a free speech issue.

    There is zero obligation of any kind (legal,...
  29. Replies
    735
    Views
    42,531

    The van that identifies as a bus!

    The van that identifies as a bus!
  30. Replies
    735
    Views
    42,531

    Lotta swamp to cover

    Lotta swamp to cover
  31. Replies
    735
    Views
    42,531

    Do you still call them toiletries when you live...

    Do you still call them toiletries when you live in a focus/tent and shit in a bucket?

    Bucketries?
  32. Replies
    735
    Views
    42,531

    The tent, however, identified as a yurt.

    The tent, however, identified as a yurt.
  33. Replies
    735
    Views
    42,531

    When I can’t Utah I totally go crazy

    When I can’t Utah I totally go crazy
  34. Replies
    735
    Views
    42,531

    After I graduated high school my mom remarried...

    After I graduated high school my mom remarried and sold our house. I worked at a place with housing for a while, and slept on couches, and kind of squatted in this family cabin. I was in Crested...
  35. Replies
    735
    Views
    42,531

    These are youngsters: it identifies as a van.

    These are youngsters: it identifies as a van.
  36. Replies
    735
    Views
    42,531

    This guy was just one bad decision away from...

    This guy was just one bad decision away from being named



    Wait for it….



    Laundrie, Matt
  37. Replies
    735
    Views
    42,531

    And Linus: point taken,

    And Linus: point taken,
  38. Replies
    735
    Views
    42,531

    I think this has the potential to maybe kinda...

    I think this has the potential to maybe kinda bookend the #vanlife trend.

    Maybe not, but it seems like a sort of watershed moment where people are going to come to grips with some of the issues...
  39. Replies
    735
    Views
    42,531

    CS: I think it hooks all these nervous parents...

    CS: I think it hooks all these nervous parents with their kids going off to live in a van. I think that’s the news hook.
  40. Replies
    735
    Views
    42,531

    I kinda feel for the parkies… this kind of media...

    I kinda feel for the parkies… this kind of media shit show is probably not fun.
  41. Lol, welcome to the club. At least you didn’t...

    Lol, welcome to the club.

    At least you didn’t move to Michigan yet.
  42. Replies
    735
    Views
    42,531

    Interestingly, there was a Laundre in my class...

    Interestingly, there was a Laundre in my class growing up. Hadn’t seen her in 30 years, saw her at work the other day. She seemed to have come out ok.

    Everyone with that last name has the leaden...
  43. Replies
    735
    Views
    42,531

    I dunno. Maybe ol’ dirty Laundrie offed her. ...

    I dunno. Maybe ol’ dirty Laundrie offed her.

    I speculate on some kind of bunny Lebowski situation where she shows up somewhere in a stolen Miata next week.
  44. Replies
    735
    Views
    42,531

    I facewashed an ADA in front of 3,000 people at...

    I facewashed an ADA in front of 3,000 people at the E Center in west valley city. Iceman spancered me. :biggrin:
  45. Replies
    735
    Views
    42,531

    I’ve had so many of these kinds of interactions. ...

    I’ve had so many of these kinds of interactions.
    They’re generally simple-minded and they make quick judgments dividing people into victims and perpetrators. Once they’ve placed you in the perp...
  46. Replies
    735
    Views
    42,531

    She must be unvaccinated, otherwise…like… that...

    She must be unvaccinated, otherwise…like… that microchip…5g and shit.
  47. Replies
    735
    Views
    42,531

    Shit Sandwich

    Shit Sandwich
  48. Replies
    735
    Views
    42,531

    ^^^ Quick somebody call the cops. Maybe I...

    ^^^
    Quick somebody call the cops.

    Maybe I can get a free hotel room outta this
  49. Replies
    735
    Views
    42,531

    Yes. Whataboutism: so hot right now ...

    Yes.



    Whataboutism: so hot right now




    Speeding ticket. Sobriety assessment.
  50. Replies
    735
    Views
    42,531

    Because thatís important. 385597

    Because thatís important.

    385597
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4