Search:

Type: Posts; User: tgapp

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. 322482 another mall walker special up neff's ...

    322482

    another mall walker special up neff's

    322483

    beautiful sunrise

    322484
  2. talisker storm is fantastic because 1. it tastes...

    talisker storm is fantastic because 1. it tastes like talisker and 2. you can mix with it without feeling guilty - try a talisker old fashioned or a talisker sazerac, fucking amazing.

    i have both...
  3. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    ^ beautiful, how old are these fruit trees? and...

    ^ beautiful, how old are these fruit trees? and you're in TN, right?
  4. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    oh rad!! yeah we'll totally do that. where did...

    oh rad!! yeah we'll totally do that. where did you buy your compost from? thanks for the tips
  5. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    @boissal, any way i can borrow your roto tiller?...

    @boissal, any way i can borrow your roto tiller? will pay you in good beer or booze :)
  6. Replies
    4
    Views
    331

    will you include a year of free tooth cleaning...

    will you include a year of free tooth cleaning with purchase?
  7. Replies
    13
    Views
    3,113

    i was just so offended by the idea of putting...

    i was just so offended by the idea of putting frame bindings on a ski like that that i felt like i HAD to step up and offer

    friends don't let friends ride frames :)
  8. Replies
    13
    Views
    3,113

    ha, no, but I would love to try them out if the...

    ha, no, but I would love to try them out if the opportunity presented itself. I just wanted to contribute here. My offer stands :)
  9. you should check out Galibier Numero Uno (thom)'s...

    you should check out Galibier Numero Uno (thom)'s LD 102 skis, they're sweet
  10. Replies
    13
    Views
    3,113

    Dang! Good guy Thom!! I would donate a pair of...

    Dang! Good guy Thom!!

    I would donate a pair of Xenics to this cause if you can find a rental plate for them.
  11. ^^^ damn!!!

    ^^^ damn!!!
  12. beautiful sunrise today 318757 due north...

    beautiful sunrise today

    318757

    due north still skiing quite well, not perfect but good enough. any lower than 8,000 and it got pretty heavy, and anything that wasn't north facing had a...
  13. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    omg these catnip nugs, can i buy some from you??...

    omg these catnip nugs, can i buy some from you?? this is the best thing ive seen in a minute
  14. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    Yep, our local garden center said something like...

    Yep, our local garden center said something like $200/half yard? We balked hard. Got top soil from a landscaping company and compost and manure, and now we're adding more compost and calcium...
  15. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    thanks man. honestly, the dump compost looked...

    thanks man. honestly, the dump compost looked GREAT. rich, terrific smell, great mix of organic material, dark, etc. but yeah, i need to figure out the calcium thing.

    tell me about this backyard...
  16. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    3,794
    Views
    170,135

    this cat is simply the cutest, ugliest cat i have...

    this cat is simply the cutest, ugliest cat i have ever seen. he looks like he lives in a dumpster. absolutely fucking adorable.
  17. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    Yep that's pretty much what we did for our soil -...

    Yep that's pretty much what we did for our soil - apparently the calcium deficiency is super common for first year gardens.

    We built our own soil because the soil from the garden center would have...
  18. Thread: Garden 2020

    by tgapp
    Replies
    43
    Views
    1,056

    Following! Last year we tried a garden at our...

    Following! Last year we tried a garden at our (new to us) home for the first time and it failed miserable. I think the issue was calcium deficiency in our new soil, so trying hard to curb that this...
  19. Thread: WTB: Sony RX-100

    by tgapp
    Replies
    5
    Views
    250

    Good point, thank you. [/COLOR]Are they...

    Good point, thank you.



    [/COLOR]Are they really that similar? Maybe I should re-think this; I have a Pixel 4 (one of the best phone cameras on the market). My eyes were on the RX-100VI, but I...
  20. Thread: WTB: Sony RX-100

    by tgapp
    Replies
    5
    Views
    250

    WTB: Sony RX-100

    As title states. Interested in the VI, but would be open to looking at others. Anyone holding?
  21. I agree, but I also think that alcohol has a much...

    I agree, but I also think that alcohol has a much higher risk quotient. Any addictive behavior can be destructive, but not all addictive behaviors are inherently fatal on their own. Liver cirrhosis...
  22. i'm just jealous of all you fuckers who learned...

    i'm just jealous of all you fuckers who learned how to ski when you were like 3 and have perfect form and actually know how to ski - mall walker's like "this skiing is terrible", and then proceeds to...
  23. that is a dope camera for a great price. jeezus.

    that is a dope camera for a great price. jeezus.
  24. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    3,794
    Views
    170,135

    oh my god, is this cat for real? absolute 12/10...

    oh my god, is this cat for real? absolute 12/10 legend
  25. Thread: Doggie stoke

    by tgapp
    Replies
    7,296
    Views
    583,331

    ^absolutely fantastic picture, that face

    ^absolutely fantastic picture, that face
  26. this x1000. 318414 nice stars 318413 ...

    this x1000.

    318414

    nice stars

    318413

    and a beautiful sunrise
  27. but i thought that streams were nature's bidets,...

    but i thought that streams were nature's bidets, isn't that what they're for??
  28. Replies
    44
    Views
    2,253

    this is the best tour lunch IMO. i add in dried...

    this is the best tour lunch IMO. i add in dried dates and nuts into it (they keep better than fresh fruit in your pack), but yeah, this is it right here.
  29. Replies
    243
    Views
    8,915

    we're getting told 2.8% on a 15 by detrusor's guy...

    we're getting told 2.8% on a 15 by detrusor's guy - seems like an honest and straightforward broker, does that sound about right for today's rates to everyone else? 300k in slc
  30. Dude I will 100% find a super meaningful trade...

    Dude I will 100% find a super meaningful trade for that.
  31. Man I hate living in Utah. I would LOVE to try...

    Man I hate living in Utah. I would LOVE to try that - but fat chance here.

    Semi-related; any mags want to set up a bottle exchange? I'd start a new thread for this, but we could publish our liquor...
  32. Replies
    243
    Views
    8,915

    Anyone got a recommendation for a broker in Utah?...

    Anyone got a recommendation for a broker in Utah? Listening to people here I feel like we were taken for a ride when we bought our first home. Would love to chat with someone recommended by a mag.
  33. If you do PM me! I'll pitch on supplies if I can...

    If you do PM me! I'll pitch on supplies if I can get a cut of it - way into barrel aging cocktails at home!!
  34. Yeah, fair enough. I hang out around a bunch of...

    Yeah, fair enough. I hang out around a bunch of scotch heads, whose idea of a cheap bottle will be a $90 single malt. That's their low end - and I'll spend a year or more thinking about and planning...
  35. Replies
    102
    Views
    39,456

    This looks like an interesting choice, can you...

    This looks like an interesting choice, can you tell me what body and lense you shoot with most commonly? I've been lusting after a later-gen RX100 for years now, but after reading this thread I'm not...
  36. yeah, this. have you heard of that ski before...

    yeah, this. have you heard of that ski before mall walker? it's from europe apparently, quite rare. chances are you haven't.
  37. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    3,794
    Views
    170,135

    omg that round face is adorable

    omg that round face is adorable
  38. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    3,794
    Views
    170,135

    Do you run a farm or a cat ranch??

    Do you run a farm or a cat ranch??
  39. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    3,794
    Views
    170,135

    dude these cats are beautiful. are they...

    dude these cats are beautiful. are they ragdolls?? they really kinda look like it.
  40. Replies
    22
    Views
    1,229

    +1. I'm a big fan of Sturgill. Started listening...

    +1. I'm a big fan of Sturgill. Started listening at Metamodern Sounds but it was really Sailor's Guide to Earth that sealed the deal for me.

    I'm tempted to go to his show in SLC, but I hate...
  41. hahaha yep! i don't blame you; my home base...

    hahaha yep! i don't blame you; my home base beyond rye whiskies are heavily peated islays, and so if my whiskey isn't smashing my balls with 4" stilettos, I don't really know if it's whiskey or not....
  42. SHAME! SHAME!! Just kidding. But if you're in...

    SHAME! SHAME!!

    Just kidding. But if you're in Utah I'll share a pour with you.

    Also, on that note, Henry McKenna 10 Year Single Barrel Bottled in Bond. So good. Soooo gooooooood.
  43. Thread: Perfect Albums

    by tgapp
    Replies
    259
    Views
    16,197

    Dude, I agree 100%. Might be the only one on here...

    Dude, I agree 100%. Might be the only one on here who feels that way though. Killer album.
  44. Sorry guys, I'm the outlier here on this one I...

    Sorry guys, I'm the outlier here on this one I guess. Basel is good in the way that vanilla ice cream is good; smooth but lacking character. WT101 has a lot going on; sure, it's a little hot, but if...
  45. Replies
    3
    Views
    2,015

    Dang - what a cool promo. Bummed I don't live...

    Dang - what a cool promo. Bummed I don't live closer to any of those resorts, but seems like an awesome way to remember Jake Burton. I'll try and ski on the 13th in his honor.
  46. Thread: Skintrack stoke

    by tgapp
    Replies
    1,213
    Views
    163,919

    yep, we were headed to the glacier and we stopped...

    yep, we were headed to the glacier and we stopped for a snack just before it just in time for the whole thing to come crashing down - did a beacon search of the debris and then got the fuck outta...
  47. WT 101 is the standard for good, cheap bourbon. I...

    WT 101 is the standard for good, cheap bourbon. I dare you to find a better bottle at a cheaper price. In fact - a lot of people spend way more on bottles that are objectively worse (Basel Hayden,...
  48. Dude sorry for the torn rotator cuff. That's a...

    Dude sorry for the torn rotator cuff. That's a bitch - I had a torn labrum last year and it sucked big time. How much are you asking for the boots?

    Hope your recovery goes quickly and smoothly.
  49. Dude it seems like you're on the right path! And,...

    Dude it seems like you're on the right path! And, like others have said, just demo a bunch of stuff and see what speaks to you. Lots of great skis in that class.

    And, unlike the other guy who...
  50. Thread: Skintrack stoke

    by tgapp
    Replies
    1,213
    Views
    163,919

    317547 hard to see the skinner since it's so...

    317547
    hard to see the skinner since it's so blown over
Results 1 to 50 of 268
Page 1 of 6 1 2 3 4