Search:

Type: Posts; User: garyfromterrace

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.25 seconds.

  1. Happy LBD you freaks of nature. Have to miss er...

    Happy LBD you freaks of nature. Have to miss er this year, I'll bet my leg strength will be better next year anyway...
    Have fun folks!!

    Shout out to ACH too!
  2. Haha! Awesome, guaranteed early ups for that eh!

    Haha! Awesome, guaranteed early ups for that eh!
  3. Replies
    48
    Views
    9,479

    https://m.facebook.com/groups/mymountain/permalink...

    https://m.facebook.com/groups/mymountain/permalink/4187783011240744/
  4. Replies
    644
    Views
    184,771

    Solid work there you fucking air puppy!

    Solid work there you fucking air puppy!
  5. Replies
    48
    Views
    9,479

    https://www.facebook.com/watch/?v=2794562420795518

    https://www.facebook.com/watch/?v=2794562420795518
  6. Replies
    1,119
    Views
    293,473

    We are welcoming skiers from all over the world...

    We are welcoming skiers from all over the world with our new high speed quad and exceptional ski valet services. Also your epic pass will be honored for lift ticket purchases and give you 50% off all...
  7. Replies
    8,222
    Views
    954,570

    Casey was as lucky to have you and your clan as...

    Casey was as lucky to have you and your clan as you were to have her MT. Condolences.
  8. Replies
    16
    Views
    3,496

    Shit. Sorry guys that sucks.

    Shit. Sorry guys that sucks.
  9. I know eh, here she is in December with her buddy...

    I know eh, here she is in December with her buddy Yoda (Carrilion)
    369760

    They just grow up too damn fast :D
  10. Replies
    8,222
    Views
    954,570

    Vivian and Maisie at...

    Vivian and Maisie at https://bbss.ca/hankinevelyn/

    369739
  11. Maisie's offering. From Hankin-Evelyn backcountry...

    Maisie's offering. From Hankin-Evelyn backcountry ski area (https://bbss.ca/hankinevelyn/) yesterday.

    369738
  12. A quick update for you regarding this contest. We...

    A quick update for you regarding this contest. We were in the running for a good while thanks in part to all of you who voted for us. We were outgunned pretty big from resorts with large population...
  13. Replies
    52
    Views
    15,753

    Sorry to hear this Carp. Gonna be hard, small...

    Sorry to hear this Carp. Gonna be hard, small towns everyone is so connected. Take care and condolences to friends and families.
  14. Replies
    1,782
    Views
    406,735

    So it's now a week later and we had another storm...

    So it's now a week later and we had another storm roll through and dump another 50 or 60 cms. It's just been such a great season and we've another storm on the horizon for closing weekend. The mid...
  15. Replies
    59
    Views
    12,123

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahah! That's...

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahah!
    That's great.
  16. I don't care how you found this, only that you...

    I don't care how you found this, only that you did. Thank you!
  17. Sorry for your loss guys. Guy sounded like a good...

    Sorry for your loss guys. Guy sounded like a good man and was taken way too soon.
  18. Replies
    29
    Views
    4,737

    Ah shit, thought so. One of the tabs is broke,...

    Ah shit, thought so. One of the tabs is broke, that's why the problem. Damn. Guess I should just retire her eh? I think I read you say 3yrs is a good life for a helmet anyway? Thanks for the info!
  19. Sorry Millsie. It's fucking bullshit, it really...

    Sorry Millsie. It's fucking bullshit, it really is man. Take care.
  20. Replies
    29
    Views
    4,737

    Just thought of a question for burrito though....

    Just thought of a question for burrito though. The thin plastic liner inside my MIPS ski helmet (the part that touches my head all round) has come loose. Can I just crazy glue that bad boy back on?...
  21. Replies
    29
    Views
    4,737

    Wow, thanks for the thorough run down burrito. My...

    Wow, thanks for the thorough run down burrito. My layman head knows no difference in fit from MIPS to non MIPS ski or bike helmets. All good.
  22. Are you an idiot? Because when you post shit like...

    Are you an idiot? Because when you post shit like this it makes you look like a fucking idiot. Consider this my PSA for you.
  23. This. Is. Amazing. Maisie approves. Thanks!

    This. Is. Amazing.
    Maisie approves. Thanks!
  24. Replies
    1,782
    Views
    406,735

    Maisie is now old enough to leave in the truck...

    Maisie is now old enough to leave in the truck for 1.5 hours unattended. So me and the missus did a little tour with Swissific and his mate. Although no photo evidence exists for the Swiss one and...
  25. My man! Thanks. So congrats all you folks south...

    My man! Thanks. So congrats all you folks south of the 49th. We are looking at May/June to get ours and then 4 months after that for the second shot. US is sending us a few million astra zeneca doses...
  26. Nipple clamps? Asking for a friend.

    Nipple clamps? Asking for a friend.
  27. Replies
    82
    Views
    13,564

    Stupid?

    Stupid?
  28. Hey too bad, I had such a blast at Magic and...

    Hey too bad, I had such a blast at Magic and can't wait to get back there. The apres ski scene was so much fucking fun, jumping in with the band didn't hurt haha. Look forward to you getting over...
  29. I can't speak to American law but in Canada my...

    I can't speak to American law but in Canada my understanding is that even 1 impaired driving charge gives you a criminal record. Until your criminal record is pardoned you will have a very hard time...
  30. Yeah, he's been posting up regularly on twitter...

    Yeah, he's been posting up regularly on twitter and instagram. Once you've voted a couple of times that's it unless you tweet or instagram, then you can post a couple of times/day and get 5 points...
  31. Replies
    407
    Views
    57,485

    Oh fuck off.

    Oh fuck off.
  32. Dude, dude! Just flaming on my northern bc...

    Dude, dude! Just flaming on my northern bc brother, that's all. Jesus christ I want to ski Big Sky someday.
    Got your shot yet? :fmicon:
  33. So exactly what the fuck does that have to do...

    So exactly what the fuck does that have to do with vaccines? I mean dude, thread drift much? Sorry to be snarky but fuck.



    I'm not suggesting there's some warehouse of vaccine east, I'm not...
  34. hmmmmm. Bulgogi, bulkalbi, kimchee - count me in....

    hmmmmm. Bulgogi, bulkalbi, kimchee - count me in. Just keep that k-pop shit out. Please.

    On another note, am I the only Canuck getting vaccine envy here? I mean, my Yank friends are all getting...
  35. Ha, yeah I think you're correct sir. I really do...

    Ha, yeah I think you're correct sir. I really do love Castle, but my home is Shames. I think the coop has people on the socials doing videos etc.



    Thanks man, Yeah you'd love it, I mean what...
  36. Replies
    2,424
    Views
    325,627

    Since I'm always late to the party, this has...

    Since I'm always late to the party, this has probably been discussed here. Mosul was intense (a gummy probably wasn't required but...). Graphic, well acted, based on true events. I read the New...
  37. Replies
    159
    Views
    34,284

    Not a fucking chance

    Not a fucking chance
  38. Replies
    62
    Views
    13,268

    No vaccines aren't basically homeopathy....

    No vaccines aren't basically homeopathy. Homeopathy is bullshit. Vaccines are not bullshit.
  39. Skied there today with Laurie, Bill and Maisie....

    Skied there today with Laurie, Bill and Maisie. Embarrassed to say it was my first day ever. Fuck it was good, snow was primo. Skied run 5. Thanks Brian!
  40. I LOL'd, well played. I'd be surprised if Mac...

    I LOL'd, well played.

    I'd be surprised if Mac and Lusti didn't know about a previous descent.
  41. Black crow noctas. I'm on the 186. They replaced...

    Black crow noctas. I'm on the 186. They replaced DPS 112 RPC 186 better than adequately for the snow I ski.
  42. Wife is friends with Lusti's mom so saw this...

    Wife is friends with Lusti's mom so saw this happened yesterday. Mac's dad was watching from the base of Pano apparently. Such a cool story, both those kids grew up looking at that peak (as does...
  43. Great story and what a fitting way to be able to...

    Great story and what a fitting way to be able to honour your friend's memory. He sounds like one of the good ones man.
  44. Replies
    667
    Views
    165,603

    Ha! Well if mine is any indication you should be...

    Ha! Well if mine is any indication you should be good in about 20 years...
    My latest crises indicator:
    366076

    Sorry. Cats suck but having a bike doesn't suck more (+1,800 points) than the suck...
  45. Replies
    8,222
    Views
    954,570

    Great start! Good boy!

    Great start! Good boy!
  46. Replies
    8,222
    Views
    954,570

    Congratulations Stella (and Teleee). What fun!

    Congratulations Stella (and Teleee). What fun!
  47. The world needs more rocket scientists since we...

    The world needs more rocket scientists since we will likely need to inhabit another planet fairly soon. Cool dad!
  48. Replies
    118
    Views
    17,523

    ^^ This shit sickens me.

    ^^
    This shit sickens me.
  49. Replies
    407
    Views
    57,485

    Yeah, I know right. I found out he was spook and...

    Yeah, I know right. I found out he was spook and said "hey man, I thought you were an absolute asshole". He laughed. We ended up both eating space invaders and boarded together. In fact I ended up...
  50. Replies
    407
    Views
    57,485

    Agree. And in real life, the guy was a pretty...

    Agree. And in real life, the guy was a pretty damn good man.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4