Search:

Type: Posts; User: meter-man

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.33 seconds.

  1. Replies
    456
    Views
    180,804

    Yep! Starting on 9 will be perfect for them! My...

    Yep! Starting on 9 will be perfect for them! My daughters are both 8 (fraternal twins). One is coming off a broken tibia in December, so long corn groomers sound perfect.
  2. Replies
    456
    Views
    180,804

    Will be swooping in to Mammoth tmrw (Saturday)...

    Will be swooping in to Mammoth tmrw (Saturday) with family and dog and homies in tow. Can't wait!

    Should be back the following weekend too.

    I'll be there to shred Veg Chutes (never seen that...
  3. Replies
    2,064
    Views
    515,439

    I own 188 FRS in enduro/stock flex (4) and layup,...

    I own 188 FRS in enduro/stock flex (4) and layup, and 187 Protest in MAP/carbon. Don't know the Protest flex but guessing a 3.

    I don't love the FRS - it's a great freeride/comp/pow ski, but I...
  4. What the heck is that? Mortal Kombat? With you as...

    What the heck is that? Mortal Kombat? With you as a 20-year old?? ;)

    KT is skiing great.

    Access to the Nose is getting verrrrry thin, but other than that, it's skiing great!

    *pathway to...
  5. Replies
    19
    Views
    1,899

    That's rad - I'll buy your fish! Problem...

    That's rad - I'll buy your fish!

    Problem is...I'm a lower-48-dummy (what do Alaskans call CONUS'ans?) . . . and I don't know shit about the difference between sockeye fillets, sockeye "portions",...
  6. Replies
    2,064
    Views
    515,439

    My 187 carbon/MAP Protests (2015/16) are...

    My 187 carbon/MAP Protests (2015/16) are 2065g/ski. Dunno about how much lighter a UL (+veneer?) would be.

    2448 with Alpinists. (Alpinists were my only feasible choice due to swiss-cheesing...
  7. Replies
    7,979
    Views
    1,389,920

    Early season. Psyched to be pedaling...

    Early season. Psyched to be pedaling again.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210406/a4ccb85f7ff22bb12cbacfcc33572396.jpg

    Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
  8. PM sent on Protests Sent from my Pixel 5 using...

    PM sent on Protests

    Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
  9. Replies
    45
    Views
    13,989

    First off - hell yeah on this mod. That is...

    First off - hell yeah on this mod. That is awesome. Very inventive - gotta love the modularity of the Dalbello/three-piece boots.

    Since I have a touring boot I absolutely love, but am CAST-curious...
  10. Replies
    2,762
    Views
    669,880

    They sure holy shit are!! Damn they are fun. ...

    They sure holy shit are!! Damn they are fun.




    These things rock in spring conditions - I can't wait to get some wintry snow under them! These will be skied 80% of my resort days. YES - thanks...
  11. Replies
    2,762
    Views
    669,880

    How much do you weigh? I know you like the BIG...

    How much do you weigh? I know you like the BIG sticks (194!!! C108), but I don't think I rage enough for the 193 Bananas. Currently weigh 195#...hoping to be 185 for next season.

    melee told me in...
  12. Replies
    2,762
    Views
    669,880

    Pretty stoked to add another Moment to the...

    Pretty stoked to add another Moment to the stable! Probably will replace my PBJs as my daily driver.

    369966

    At this stage, I've owned/own:
    190 Bibby (12/13)
    190 Exit World (14/15)
    188 PBJ...
  13. Replies
    2,064
    Views
    515,439

    Yep, he wants a WooTest - buddy has some 2.0s...

    Yep, he wants a WooTest - buddy has some 2.0s here, and loves them.



    https://blisterreview.com/gear-reviews/2012-2013-praxis-wootest-2-0
  14. Replies
    24
    Views
    4,418

    Interesting. Mounted my FRS on the line, and R11...

    Interesting. Mounted my FRS on the line, and R11 at +1, but you're probably still right about mount point relative to each other.

    I actually thought the lack of smoove in runouts was the...
  15. Replies
    2
    Views
    1,318

    hubba hubba PM sent

    hubba hubba PM sent
  16. Replies
    9
    Views
    2,614

    If you've got the touring bug, and will be in...

    If you've got the touring bug, and will be in California, put some pin binders on there. You won't regret it. Protest is an amazing soft-show touring ski.

    Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
  17. Replies
    2,762
    Views
    669,880

    Is it any wonder 666 has Deathwish tramp-stamped...

    Is it any wonder 666 has Deathwish tramp-stamped on his back? Nope.

    (Personally, I vastly prefer the Bibby/Wildcat shape, but I'm more of a sunshine and unicorn-farts kinda guy.)
  18. climberevan, thanks for taking the time to post...

    climberevan, thanks for taking the time to post this stuff.

    I think Spats' original post is evidence of what you say -- the eebers already think everything is open to eeb.

    Also...you can bet...
  19. Shred Baron - I only got sad face for that...but...

    Shred Baron - I only got sad face for that...but I have hope for RAD DOG 2022!



    The Snowbrains article has a map. Alternative 4. Only mid-station with unloading is where the KT patrol shack is...
  20. Completely agree. x10,000. :biggrin: Also...

    Completely agree. x10,000. :biggrin:

    Also agree on the horsie people need to go back to their corrals and such. And pick up their damn horseshit!
  21. Dude, what? This plan OPENS trails to e-bikes....

    Dude, what? This plan OPENS trails to e-bikes. ALL of the trails are now closed to e-bikes. But maybe you just pretended that wasn't the case. I don't have a dog in the e-bike fight, but your...
  22. The super-big bummer for me is RAD DOG. They have...

    The super-big bummer for me is RAD DOG. They have to move Red Dog to accommodate the approved base location for the new S2A gondy.

    Squaw has had approved conditional use permits for a new RAD DOG...
  23. Replies
    24
    Views
    4,418

    When Praxis first sold the FRS, they offered it...

    When Praxis first sold the FRS, they offered it in the same layup and flex that alto/Tabke won Hakuba on...are you ready?

    Flex 2, UL core. (!!!)

    I saw Tabke comment on IG that he was on the...
  24. Replies
    32
    Views
    33,679

    Bumpppp for this Alta Racks question. Almost bike...

    Bumpppp for this Alta Racks question. Almost bike season...
  25. Replies
    16
    Views
    7,536

    I didn't think they had a 200mm dropper, but they...

    I didn't think they had a 200mm dropper, but they just added it for 2021. Maybe I can find one of those!
  26. Replies
    262
    Views
    67,112

    Holy DAMN!!! Stacked. Can't wait.

    Holy DAMN!!! Stacked. Can't wait.
  27. Replies
    262
    Views
    67,112

    FRENCHIE'S!!! That run is legendary. And what a...

    FRENCHIE'S!!! That run is legendary. And what a finishing move!


    https://www.youtube.com/watch?v=NNKgyo_o-_s

    https://www.youtube.com/watch?v=NNKgyo_o-_s
  28. Replies
    16
    Views
    7,536

    This is exactly the quest I'm on. Leaning towards...

    This is exactly the quest I'm on. Leaning towards PNW Loam & Lever (if I can find one).

    Thanks for the positive feedback and comments people!
  29. Replies
    2,064
    Views
    515,439

    BITD, I had 190 Praxis BCs. That's a great...

    BITD, I had 190 Praxis BCs. That's a great do-it-all shape. Maybe check those out?

    (I didn't gel with the GPOs I tried, but I didn't really give them enough time to really know...)

    Remounted...
  30. Replies
    305
    Views
    57,517

    Stoked on the Revisions. 187 Praxis Protest...

    Stoked on the Revisions.

    187 Praxis Protest (carbon/MAP) with Alpinists. 2448g/ski.
    190 Moment Wildcat Tour 108 with Voyager XIVs. 2300g/ski.
    183 BD Helio Carbon 95 with Alpinists. 1810g/ski
    ...
  31. Replies
    949
    Views
    245,764

    Now on their 4th mount... REBORN! 187 carbon/MAP....

    Now on their 4th mount... REBORN! 187 carbon/MAP. 13/14
    ...
  32. Replies
    955
    Views
    383,290

    Galby Thom - would you mind adding the ATK-made,...

    Galby Thom - would you mind adding the ATK-made, Moment-branded Voyager XIV to this front page? Would be good to see it all together.

    Stack heights, etc. are here: under Specs -...
  33. Replies
    1,599
    Views
    454,962

    I loved the ski. Gaijin, that's a good approach -...

    I loved the ski. Gaijin, that's a good approach - ask to buy a single. Really though they are way out of warranty (3-4 seasons old), and I broke them by skiing into a rock....
  34. Replies
    1,057
    Views
    277,482

    I will be putting on an expert Booster Strap....

    I will be putting on an expert Booster Strap. When I had RS2s, I weighed both powerstrap - the stock velcro strap (~50g) and the Booster (~70g). I was surprised the difference was so negligible. You...
  35. Replies
    1,057
    Views
    277,482

    I got these boots. They flocking rule. Ski as...

    I got these boots. They flocking rule.

    Ski as well as Kore 1s (better), tour better than Maestrale RS2s, 9523 sole, decently easy transitions, nice and defined heel cup. Only things I don't...
  36. Replies
    9
    Views
    4,696

    Lemme check with frorider, and see if he's still...

    Lemme check with frorider, and see if he's still interested. If not, you're up next!
  37. Replies
    1,599
    Views
    454,962

    Question about Blizzard warranty these days. I've...

    Question about Blizzard warranty these days. I've had awesome experiences with Blizz warranty, but usually where there was a delamination at issue (early gen Cochise).

    But today...I broke my...
  38. Replies
    122
    Views
    38,068

    Sweet pics AKB. Sad state of affairs down there -...

    Sweet pics AKB. Sad state of affairs down there - way to get after it though!

    I kinda wish we had not left the old thread behind. This thread will be quickly forgotten...
  39. Replies
    122
    Views
    38,068

    OMG, that so brutal for early March Damn. Thanks...

    OMG, that so brutal for early March Damn. Thanks for sharing.

    PeakFinder is pretty sweet, but that pic is a little off. Humphrey's is actually between the flags for Emerson and Grouse, Emerson is...
  40. Replies
    7,566
    Views
    2,066,845

    mcphee - that thing is rad. Well done. Very...

    mcphee - that thing is rad. Well done. Very impressive.



    Thanks for the OVRLND tip - will check it out.

    Has anyone seen the inside of an ATC? Their pics on the internet make it look like a...
  41. Replies
    735
    Views
    251,522

    The toe is also built up higher on the Voyagers...

    The toe is also built up higher on the Voyagers than a typical ATK, which reduces the ramp angle.

    Had one pre-release on my Voyagers (guessing it was ice in my toe sockets / user error), and it's...
  42. Replies
    735
    Views
    251,522

    Rod commenting about MTNs is the 2018-2021...

    Rod commenting about MTNs is the 2018-2021 version of "What ski?" "Praxis RX"

    "My Pivots are great." Rod: "MTNs R better"

    "Shifts suck!" Rod: "Shoulda bought MTNs. Love mine."

    "Telemark...
  43. Replies
    7,566
    Views
    2,066,845

    Good beta - thanks, and good thinking. Yeah,...

    Good beta - thanks, and good thinking.

    Yeah, we camp and have messed around with RVs and campers. Vans just seem so much more expensive. Even a brand-new, fully-loaded FWC is still in the low...
  44. Replies
    15
    Views
    6,498

    price dropppppppppppppppp Who needs boots?...

    price dropppppppppppppppp

    Who needs boots? Cheeeeeep. Get em out of my sight.
  45. Replies
    9
    Views
    4,696

    price drop - someone ski these!!

    price drop - someone ski these!!
  46. Replies
    7,566
    Views
    2,066,845

    Thanks, myles - really appreciate the two cents....

    Thanks, myles - really appreciate the two cents. Their lead time right now is 11 months.

    But I was just looking at Modvans...and their lead is even longer! 15 months. Those are pretty sweet...
  47. Replies
    646
    Views
    350,294

    Rad - thanks for the reply. Post up how the...

    Rad - thanks for the reply. Post up how the install goes, and whether you like em! Would love to hear. Would like to be able to drop my seat a little lower than my 175 Reverb allows.

    Got my Mezzer...
  48. Replies
    7,566
    Views
    2,066,845

    I too am in the pop-up, slide-in market. The...

    I too am in the pop-up, slide-in market. The prices of FWCs these days is bananas. And nearly a year wait for new orders. And yet...me want.

    Has anyone on here ordered new from Four-Wheel...
  49. Replies
    15
    Views
    4,242

    Solid review. Really appreciate the thoughtful,...

    Solid review. Really appreciate the thoughtful, thorough review!

    What about jumping and landing? Poppy tails or dead? Would you want to drop cliffs/rocks on these?

    How playful are these on...
  50. Replies
    646
    Views
    350,294

    How did you decide on the PNW? Looking at the...

    How did you decide on the PNW? Looking at the OneUp 210 too, but I think the shorter insertion of the PNW would work better for my Patrol. I'm not familiar with PNW's products.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4