Search:

Type: Posts; User: stuckathuntermtn

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.59 seconds.

  1. Replies
    36,744
    Views
    5,446,552

    Jax. You're an older school poster than me. ...

    Jax. You're an older school poster than me. Respect. Hope your parents get well soon. Like, this is a terrible disease and it's taking down good people. Vibes.
  2. Replies
    2,950
    Views
    697,007

    What size? Do you have actually size?...

    What size? Do you have actually size?
    Interested in hearing about the 2.6
  3. Replies
    36
    Views
    2,007

    How do you know so much about swallows?

    How do you know so much about swallows?
  4. So, all this time you claim to have been...

    So, all this time you claim to have been shredding the gnar that is Ludlow VT, you've been posing? Not surprised.
  5. Whoa 🤯

    Whoa 🤯
  6. Replies
    3,985
    Views
    648,876

    I don't think the Pass Party at Big Sky is gonna...

    I don't think the Pass Party at Big Sky is gonna be a thing with this persistent plague. Sucks.
  7. Damian/Highway Star, icelantic skier, greg from...

    Damian/Highway Star, icelantic skier, greg from AZ, and now BushwhackernotinPAbutactuallyVT, butterflake. There might be more?

    Man, Vermont has some special kind of weaponized autism.
    Someone...
  8. Replies
    36
    Views
    2,007

    So maybe it weighs drones when they land?

    So maybe it weighs drones when they land?
  9. Ooh, yeah, that's gonna suck. There is a good...

    Ooh, yeah, that's gonna suck. There is a good store here that carries Full Tilt but not K2 and a decent big box-ish store here that carries K2 but not Full Tilt. I'm sure one of them is psyched....
  10. Replies
    36
    Views
    2,007

    There's no scale in the pic.

    There's no scale in the pic.
  11. Replies
    118
    Views
    6,412

    General seems to do good sidewalls. I HATED how...

    General seems to do good sidewalls. I HATED how soft the Goodyear Viva3 was, but you gotta save money somewhere when you're the $99 Walmart special. They don't come in the weird size my car has so...
  12. Gonna depend on seat tube length, reach, etc. ...

    Gonna depend on seat tube length, reach, etc.

    You can always change the stem, stem height, bar, bar roll, controls spacing and angle, seat height, tilt, fore/aft position, the whole damn seat, the...
  13. Replies
    118
    Views
    6,412

    I have been running General Altimax something...

    I have been running General Altimax something something. Seem to hold up pretty well, good traction. Wouldn't say noisy.
    You can spend more for the Bridgestone Turanza if you want. Similar tires,...
  14. WTF is Pebble

    WTF is Pebble
  15. I'm waiting for something like that for...

    I'm waiting for something like that for biologicals. Either protein (more likely) or DNA.
    Probably just wind up staying on Enbrel though. Humera did NOT work for me. Just shooting in the dark to...
  16. Replies
    136
    Views
    10,116

    Not sure I'd wanna hit BB on a weekend though....

    Not sure I'd wanna hit BB on a weekend though.
    Is Ride for Jake gonna be a thing again?
  17. Replies
    136
    Views
    10,116

    I mean, there is that.

    I mean, there is that.
  18. Replies
    136
    Views
    10,116

    Holy fuck How do I get a good deal on Big Sky...

    Holy fuck
    How do I get a good deal on Big Sky tix and make sure it snows around then? Powder Thursday at LT can really be great, if a bit mellow.
  19. Replies
    23
    Views
    920

    Oh look, another DSM thread. It must be Fall. ...

    Oh look, another DSM thread. It must be Fall.

    Also, fuck off, troll

    Friendly reminder for 21/22:
    STOP RESPONDING TO DSM THREADS
  20. Rich people shopping for skis in PC are getting...

    Rich people shopping for skis in PC are getting older and older and their knees can't handle such wide skis anymore. Especially with such old school narrow and upright stances.
    So yeah.
  21. Replies
    26
    Views
    1,547

    Oh, lol. Wow, Japan has a pretty old fashioned...

    Oh, lol.

    Wow, Japan has a pretty old fashioned attitude towards drugs.386068
  22. Replies
    26
    Views
    1,547

    Wait, I can't visit Japan if I take Concerta? ...

    Wait, I can't visit Japan if I take Concerta? Brutal.
  23. Replies
    133
    Views
    4,866

    Ha! Cute.

    Ha! Cute.
  24. How the fuck does he still have a medical...

    How the fuck does he still have a medical license? Idaho, I guess.
  25. Replies
    133
    Views
    4,866

    "Oh no, not another IPA" Because Jesus fucking...

    "Oh no, not another IPA"

    Because Jesus fucking Christ, enough already with the rancid pirate beer being half the beer aisle.

    There must be something a lot of people don't taste that I do. Like...
  26. So that's why bathroom stuff always has the weird...

    So that's why bathroom stuff always has the weird screws.
  27. Replies
    9,945
    Views
    1,013,229

    That's cool, but it seems like a really expensive...

    That's cool, but it seems like a really expensive way to kill marmots.
  28. Replies
    390
    Views
    24,164

    Troll alert. Anyway, is Joe Rogan dead yet? ...

    Troll alert.

    Anyway, is Joe Rogan dead yet? Did he at least STFU?
  29. So.....even less of a chance of dying?

    So.....even less of a chance of dying?
  30. Replies
    18
    Views
    896

    Your instinct toward epoxy and clamp is correct. ...

    Your instinct toward epoxy and clamp is correct. What you wanna do is get pre-cut base material, a stencil to match, and the appropriate cutting tool. You cut out the semicircle part of the stencil...
  31. Man, I need to pay attention more in the summer. ...

    Man, I need to pay attention more in the summer. This is one interesting TGR callout. It's different, that's for sure.
  32. Unfriend. Delete Facebook.

    Unfriend. Delete Facebook.
  33. Replies
    16
    Views
    1,149

    Streeeeeeeeeeeeeeetch

    Streeeeeeeeeeeeeeetch
  34. Replies
    16
    Views
    1,149

    For me, I find the best way to deal with knee...

    For me, I find the best way to deal with knee pain is stretching and good ankle support from my shoe and good seat fit. No idea what my Q factor is but if it's a little different from the old...
  35. Harry?

    Harry?
  36. A lot of the medical staff are burned out and...

    A lot of the medical staff are burned out and don't want to deal with it anymore. Especially in the South where their attempts at saving people are being actively undercut by the state governments. ...
  37. Replies
    307
    Views
    16,279

    Harry, in all seriousness, get checked for Lyme...

    Harry, in all seriousness, get checked for Lyme Disease and babeosis(sp). My friend back east had those for a long time without realizing it, and it really fucked him up. Went from being in Army...
  38. Replies
    37
    Views
    2,950

    Were probably destined for some ANA mountain...

    Were probably destined for some ANA mountain unit, lol.
  39. What's this about a new vaccine? Just got...

    What's this about a new vaccine?


    Just got 3rd shot. 3 Pfizer shots, ah ah ah!
    Still don't really have side effects. So....like.....is this working?
  40. Replies
    77
    Views
    6,506

    Now that I have Rustlers, I could see a...

    Now that I have Rustlers, I could see a lightweight Lhasa for mostly BC use being a thing*




    *In my mind
  41. Replies
    307
    Views
    16,279

    Didn't see this first time around. Feel better...

    Didn't see this first time around. Feel better soon! Hopefully this season we can ski and your heart works. Let's go for 95%!
  42. Replies
    55
    Views
    5,278

    Aha

    Aha
  43. Replies
    55
    Views
    5,278

    How is it that ski areas can so tightly regulate...

    How is it that ski areas can so tightly regulate people leaving their land/land use permit? Is that just part of the land use permit?
    It seems odd. Not only that, they are not responsible for you...
  44. Replies
    53
    Views
    3,467

    Poll: Really love the cell service

    Really love the cell service
  45. Replies
    1,747
    Views
    518,398

    I got -7. Not super progressive, but I think I'd...

    I got -7. Not super progressive, but I think I'd prefer -8, ha.
  46. Replies
    1,747
    Views
    518,398

    That makes sense. I'm 6' and a lazy 200lbs and I...

    That makes sense. I'm 6' and a lazy 200lbs and I can't do the new/old school upright bs. I'm middle school lean forward skiing.
  47. Replies
    1,747
    Views
    518,398

    Wow, the edges up the tail are almost park...

    Wow, the edges up the tail are almost park detuned. Amazing.
  48. Replies
    1,747
    Views
    518,398

    Thanks guys Yeah, the edges are nicely finished...

    Thanks guys
    Yeah, the edges are nicely finished and detuned. We'll see how they ski.
    Probably gonna wind up with a stone grind and 1/1. IDK how to ski with a lot of tail. Like 🤷🏻♂️
  49. Replies
    1,747
    Views
    518,398

    Ok, I think this is the right thread now. ...

    Ok, I think this is the right thread now.

    Where are y'all mounting your Rustler 11 188's? I think I'm set on -1cm.

    What edge angles are you using? Blizzard seems to do 3 and 1 which seems odd...
  50. Andrew?

    Andrew?
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4