Search:

Type: Posts; User: Ted Striker

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.24 seconds.

  1. Replies
    48
    Views
    1,650

    Retired people.

    Retired people.
  2. Replies
    30,012
    Views
    1,741,738

    Gallows humor is how most of us keep passing the...

    Gallows humor is how most of us keep passing the open windows these days.
  3. Replies
    63
    Views
    1,992

    Yeah, a gift gift is kinda weird. A gift as in a...

    Yeah, a gift gift is kinda weird. A gift as in a donation to a related charity is good. A photo is good too.

    Also flowers to the friend's mom/widow.
  4. Replies
    196
    Views
    15,785

    ^^^ yeah, this one isn't even going to court.

    ^^^ yeah, this one isn't even going to court.
  5. Replies
    1,188
    Views
    115,454

    JOC DOC 316156 I don't think he thought that...

    JOC DOC
    316156

    I don't think he thought that one through.

    Hey doc, I've got this itch
  6. Replies
    196
    Views
    15,785

    Lol yeah. To be fair, it was hard to read the...

    Lol yeah. To be fair, it was hard to read the schematic hand drawn over the logo on the bar cocktail napkin.
  7. Replies
    196
    Views
    15,785

    @ Bunion, did you guys ever have to do that in...

    @ Bunion, did you guys ever have to do that in normal ops?
  8. Replies
    196
    Views
    15,785

    Some can be run backwards (Doppelmayr and Yan,...

    Some can be run backwards (Doppelmayr and Yan, for instance), but it's not like putting a car in reverse. It's generally only used by maintenance. Where I worked they'd use forward and backward for...
  9. Replies
    48
    Views
    1,650

    re: getting out of jury duty I've been...

    re: getting out of jury duty

    I've been summoned for jury duty four times over the last eight years. The results were that I was on a jury once, "on call" which basically meant call the automated...
  10. Replies
    196
    Views
    15,785

    Yeah, no kidding. The 'who could've foreseen...

    Yeah, no kidding. The 'who could've foreseen this?' argument is out the window.
  11. Replies
    30,012
    Views
    1,741,738

    :yourock:

    :yourock:
  12. Replies
    3,564
    Views
    462,239

    Plus the occasional dry hole. I would...

    Plus the occasional dry hole.



    I would argue that it's both, but yes definitely.

    My only gripe with using glue is rusty screws. But when I worked in the shop that's all we used.
  13. Replies
    30,012
    Views
    1,741,738

    I watched some of it at the bar. The winner...

    I watched some of it at the bar. The winner elicited much laughter (and sympathy). The golden with the ribbon in its mouth got 'aww's from the women, and the dog with white dreadlocks was accused of...
  14. Replies
    25
    Views
    809

    Fuck yeah!

    Fuck yeah!
  15. Replies
    102
    Views
    2,831

    It's about 50% mineral spirits.

    It's about 50% mineral spirits.
  16. Replies
    7,600
    Views
    395,026

    That's a Beech 1900

    That's a Beech 1900
  17. Replies
    65
    Views
    3,521

    From MNO Bar's facebook 315466 My wife's...

    From MNO Bar's facebook

    315466

    My wife's band is Brutal Anal Massacre.
  18. Replies
    3,564
    Views
    462,239

    G/Flex from West Marine is the same stuff. ...

    G/Flex from West Marine is the same stuff.

    I'll just add that the pullout strength is from the wood itself. The epoxy is to prevent water intrusion.
  19. Replies
    30,012
    Views
    1,741,738

    I'm 6'1" and was quite comfortable driving (real)...

    I'm 6'1" and was quite comfortable driving (real) minis.



    Yeah, the original minis are small on the outside and big on the inside. The new ones are the opposite.
  20. Replies
    30,012
    Views
    1,741,738

    Original mini enthusiasts call the new ones...

    Original mini enthusiasts call the new ones "biggies".
  21. Replies
    1,800
    Views
    135,287

    Going back to this... I agree, props to BC...

    Going back to this...



    I agree, props to BC and his colleagues. And everyone should have the patrol number saved on their phone 360-300-7070

    I don't know how well you know Baker, but that...
  22. Like your work situation, I only listen to it...

    Like your work situation, I only listen to it when it's beyond my control.
  23. if only they had died in a plane crash after...

    if only they had died in a plane crash after exile on main st
  24. I like a lot of classic rock, but hate Classic...

    I like a lot of classic rock, but hate Classic Rock™
  25. It's from Step Brothers: a movie that was...

    It's from Step Brothers: a movie that was basically an excuse for Will Ferrell and John C Reilly to be silly for 90 minutes. The Billy Joel singer is Horatio Sanz.
  26. It's amazing he can still play with only one arm!...

    It's amazing he can still play with only one arm!

    ...or his playing was so unimaginative that nobody noticed the difference.
  27. Well, at least they use real words.

    Well, at least they use real words.
  28. Back on topic, everything Def Leppard ever...

    Back on topic, everything Def Leppard ever recorded.
  29. Wow, those are both strange projects. I think I'd...

    Wow, those are both strange projects. I think I'd commit suicide if I had to spend that much time there. 'The Walmart of music stores' is an apt description, but I think it's more like Best Buy in...
  30. RD1KqbDdmuE Back when I worked in a guitar...

    RD1KqbDdmuE

    Back when I worked in a guitar store we had a similar thing. There was a whole group of annoying lurkers/customers we called Stevie Ray Vaughanabies.
  31. TBH pretty much everything that's played on...

    TBH pretty much everything that's played on "classic rock" radio.
  32. Replies
    3,564
    Views
    462,239

    Nope, pulling the screw out is usually easy. If...

    Nope, pulling the screw out is usually easy. If it's not, you can heat the head up (just a little, don't over-do it) with the tip of a soldering iron.
  33. Replies
    1,800
    Views
    135,287

    Wow. The definition of wrong place, wrong time.

    Wow. The definition of wrong place, wrong time.
  34. Replies
    3,564
    Views
    462,239

    Needs to be fixed.

    Needs to be fixed.
  35. Replies
    1,308
    Views
    78,134

    Ha, so true. But for me that's just 'skis'. ...

    Ha, so true. But for me that's just 'skis'.

    Also, "you need a brighter jacket/helmet/pants so I can see you"

    I'm the guy standing, looking uphill, and waiting.
  36. Replies
    7,600
    Views
    395,026

    Well, if he knew how to read an altimeter...

    Well, if he knew how to read an altimeter...
  37. Replies
    7,600
    Views
    395,026

    I couldn't.

    I couldn't.
  38. Replies
    33
    Views
    4,337

    The labor intensive way would be to use...

    The labor intensive way would be to use fiberglass epoxy and mat, using something that approximates that curve as a mold. (large dowel, pipe, or just shape a piece of scrap wood by sanding) If you...
  39. Replies
    1,276
    Views
    66,225

    I thought it still was until just now when I...

    I thought it still was until just now when I looked at their website.

    If there's no power, how are the webcams still live? https://sasquatchmountain.ca/weather-and-conditions/webcams/

    I think...
  40. Don't you tell me you don't remember me because I...

    Don't you tell me you don't remember me because I sure as heckfire remember you!
  41. This is one time where television really fails to capture...

    The true excitement of a large squirrel predicting the weather.

    313580
  42. Replies
    241
    Views
    11,685

    lol, ftw.

    lol, ftw.
  43. Replies
    241
    Views
    11,685

    I was just riled up over some of the stupid shit...

    I was just riled up over some of the stupid shit posted (not by you).

    Some of the media coverage indicated that the company was operating under part 135, but VFR only. If so, I'm guessing the...
  44. chuckled at that one. I'm going to hell.

    chuckled at that one.

    I'm going to hell.
  45. this and this and I'll add using screens...

    this

    and this


    and I'll add using screens as a surrogate parent/babysitter.
  46. Replies
    241
    Views
    11,685

    Don't be. Hockey is way better than basketball.

    Don't be. Hockey is way better than basketball.
  47. Replies
    241
    Views
    11,685

    Ha! That is so perfect.

    Ha! That is so perfect.
  48. Replies
    241
    Views
    11,685

    Not armchair. ATP, 15000+ hours VERY...

    Not armchair. ATP, 15000+ hours



    VERY familiar with LAX Airspace.
  49. Replies
    241
    Views
    11,685

    Because... Racing the 24 hour Nurburgring...

    Because...



    Racing the 24 hour Nurburgring is a hell of a lot more dangerous than crawling on the freeway each morning.

    Strip out the dangerous work, and the stats wouldn't be that bad.
  50. Replies
    241
    Views
    11,685

    My point above with the car fatalities, was that...

    My point above with the car fatalities, was that helicopters aren't inherently anywhere near as dangerous as they're perceived to be by much of the public. They are used to perform some very...
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4