Search:

Type: Posts; User: stuckathuntermtn

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.44 seconds.

  1. LOL, we'll talk about it.

    LOL, we'll talk about it.
  2. Replies
    69
    Views
    1,647

    At least their PM had the good manners to resign.

    At least their PM had the good manners to resign.
  3. Replies
    534
    Views
    27,872

    If somebody doesn't realize how easy it is to...

    If somebody doesn't realize how easy it is to tell whether a cable has been cut vs unraveled/failed, just stop talking to that person.
  4. Those are some beautiful skis! GLWS

    Those are some beautiful skis! GLWS
  5. Damn, she remarried? I guess nobody told her...

    Damn, she remarried? I guess nobody told her I've been back on the market this summer.
  6. Replies
    737
    Views
    84,412

    Only red leaves I see are from saplings. Nothing...

    Only red leaves I see are from saplings. Nothing at a little elevation. Flowers (weeds) are still coming out. Been a somewhat wet and mild summer. Some years the drought starts bringing out fall...
  7. Replies
    71
    Views
    3,367

    Is it Damian/Highway Star? WTF

    Is it Damian/Highway Star?
    WTF
  8. Excuse me, I believe the term is "chicas"

    Excuse me, I believe the term is "chicas"
  9. Replies
    8
    Views
    309

    I had this happen just recently. Everything's...

    I had this happen just recently. Everything's fine.
  10. Replies
    71
    Views
    3,367

    isn't DSM la rawj?

    isn't DSM la rawj?
  11. There's this story on BBC News that reads like...

    There's this story on BBC News that reads like something you'd here on This American Life. Lesbian couple made babies with donors. They split up and took their respective children with them. Woman...
  12. Replies
    60
    Views
    2,044

    That was hysterical.

    That was hysterical.
  13. Replies
    60
    Views
    2,044

    While the acting was good, Especially DiCaprio...

    While the acting was good, Especially DiCaprio and Pitt, I found the movie pointless and about 15 minutes worth of actual story. Wait for it to hit Netflix.
    My dad and I went for the air...
  14. ^^^^^whoa, never heard that conspiracy theory. ...

    ^^^^^whoa, never heard that conspiracy theory.

    What is "likely," can't they be fairly certain of these things?
  15. Replies
    13
    Views
    913

    I kinda figured as much.

    I kinda figured as much.
  16. Replies
    12
    Views
    406

    And maybe get a chain checker. They're cheap.

    And maybe get a chain checker. They're cheap.
  17. Replies
    13
    Views
    913

    It's not that I don't want them... Anyway,...

    It's not that I don't want them...

    Anyway, isn't spoke length an issue as to whether or not you can use the included spokes?

    Are the nipples/spokes used? Is that an issue?

    A bike tech once...
  18. Noice. Good luck with the business.

    Noice.
    Good luck with the business.
  19. I left a sinking ship when I moved west. I loved...

    I left a sinking ship when I moved west. I loved most of the people I worked with. Some like family, but it was time to move on.

    Then again, it was only a dead end retail job.

    IMHO, with the...
  20. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    Damn, didn't know that was a guy who actually...

    Damn, didn't know that was a guy who actually worked up there. That sucks.
  21. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    At least they got a real trail map drawn by that...

    At least they got a real trail map drawn by that James guy. I gotta get that coffee table book of his maps.
  22. Hm, guess the Costanzas really weren't Jewish,...

    Hm, guess the Costanzas really weren't Jewish, but the actors sure are.

    Also, splat, it seems like in this new Deplorable Era, a lot of cops feel even more emboldened to be the authoritarian,...
  23. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    I was told differently by the hunchback dude. ...

    I was told differently by the hunchback dude. Isn't that Ronnie's husband?
  24. I kinda wish there was more torx on bikes. 4mm...

    I kinda wish there was more torx on bikes. 4mm and especially smaller Allen can be so easy to strip.
    Yes, I'm aware you can strip out the hole more easily, which is probably why they don't use it...
  25. Replies
    47
    Views
    1,705

    No fold, only hang.

    No fold, only hang.
  26. Zero Hedge, lol

    Zero Hedge, lol
  27. Replies
    47
    Views
    1,705

    Is that you on the bottle?

    Is that you on the bottle?
  28. So yeah, Sram XD cassette and XT or SLX...

    So yeah, Sram XD cassette and XT or SLX everything else.
  29. Still running 675. Non-finned sintered pads and...

    Still running 675. Non-finned sintered pads and a good bleed once a year/pad change. XT rotors. I suppose the lever feel is really variable. Especially having the sintered pads.
    However, they...
  30. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    They are paid to maintain the road. It's a...

    They are paid to maintain the road. It's a county road.
    That's the impression/information I got.
  31. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    The wind is mostly blowing the smoke from the...

    The wind is mostly blowing the smoke from the small fire away from town. Finally smelled it late last night.
    Snowbowl can be really good when it snows a lot. As a business, they suck.
  32. Bunion, assuming you have the generations of...

    Bunion, assuming you have the generations of Shimano brakes with the little 1 finger levers, DO NOT OPEN THE LOWER NIPPLE
    After that it's pretty straight forward. And a 2.5mm Allen should be part...
  33. So, no one knows anything about xd vs micro drive...

    So, no one knows anything about xd vs micro drive cassette indexing?
  34. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    real goat.

    real goat.
  35. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    Would any local bicyclers be interested in a...

    Would any local bicyclers be interested in a brand new pair of PI X Alp canyon shoes? 10.5/45.
    they look like this:
    https://d3tqg1ssrk791w.cloudfront.net/JG-430774__01.jpg
  36. I thought someone wrote right before my post that...

    I thought someone wrote right before my post that XD was free to license, but that does sound wrong.

    A Shimano 12 speed shifter and derailleur is not compatible with xd Driver and cassette? Are...
  37. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    I don't think the public schools are bad. ...

    I don't think the public schools are bad. There's a lot of them, the school bonds always pass, etc.
    I get the impression parents are pretty involved, and the schools as a whole are good. Even...
  38. Replies
    37
    Views
    1,288

    This does not spark joy.

    This does not spark joy.
  39. Correct, but you can get the hardware to do it. ...

    Correct, but you can get the hardware to do it. Wouldn't bother. Put the photos you cherish on them and put them in a closet somewhere.
    Is a media server even necessary these days?
  40. Replies
    82
    Views
    3,252

    For serious?Fuuuuuuuuuuuck

    For serious?Fuuuuuuuuuuuck
  41. Replies
    82
    Views
    3,252

    Don't know about the spacesuit, but my guess...

    Don't know about the spacesuit, but my guess would be the F-14 is a sequence that takes place in the past. Hope so anyway. I'm excited. This good be a really good movie if they do it right.
  42. Replies
    861
    Views
    67,028

    Damn your rules!289008

    Damn your rules!289008
  43. Replies
    2,972
    Views
    320,635

    I would say Missoula is more Montana's version of...

    I would say Missoula is more Montana's version of Boulder. And if you liked Burlington, you'll like Missoula.
    The skiing and mountain biking isn't world class, but SLC, Denver, etc are a 2hr...
  44. Replies
    9
    Views
    486

    Been pinching pennies with this NY trip I have...

    Been pinching pennies with this NY trip I have coming up and maybe building some savings back up and also I don't make a lot of money but it's getting better.
  45. Replies
    9
    Views
    486

    Bump

    Bump
  46. Replies
    107
    Views
    2,281

    Hahaha. The wife did sound rather English, but I...

    Hahaha. The wife did sound rather English, but I think she was just a stuck up bitch. Their daughter sounded American. The dude may or may not have worked at the UN in some capacity. He didn't...
  47. Replies
    107
    Views
    2,281

    A perfect lawn is a fucking waste and should be...

    A perfect lawn is a fucking waste and should be peed on.
    I have a male dog and he stops every 2 seconds to pee. It's annoying.
    Lots of pee holes in our backyard now as 4 dogs use it and 3/4 are...
  48. It doesn't fuck up your snowmobile when you ride...

    It doesn't fuck up your snowmobile when you ride it on not snow?
  49. XD is free to use now? Also, can you not use...

    XD is free to use now?

    Also, can you not use an XD cassette with XT stuff like in the old days of Sram and Shimano being somewhat interoperable? I know the XT cassette is 1 louder, but I feel...
  50. Replies
    97
    Views
    8,471

    Good luck with the last surgery. So, like, what...

    Good luck with the last surgery.
    So, like, what happened?
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4