Search:

Type: Posts; User: snowaddict91

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds; generated 40 minute(s) ago.

  1. Replies
    363
    Views
    140,675

    344511 Picked up my new Trance X 29 today!...

    344511

    Picked up my new Trance X 29 today! Can't wait for an after work ride tomorrow. Its gonna be a long day.
  2. I also thought there was some funny business...

    I also thought there was some funny business going on when I first read the article on KSL. The. i read the comments and realized I wasn't the only one. I really do think there may be more to this...
  3. Replies
    31,340
    Views
    4,524,868

    Yup. I feel for all my friends on the front...

    Yup. I feel for all my friends on the front lines. The burn out is real this year.
  4. Thread: FWC

    by snowaddict91
    Replies
    18
    Views
    1,651

    Then maybe you actually want a GFC.

    Then maybe you actually want a GFC.
  5. Replies
    2,654
    Views
    565,298

    Me too. So much goddamn drivetrain tinkering. On...

    Me too. So much goddamn drivetrain tinkering. On the plus side, I've gotten way better at tuning derailleurs.

    Always liked my SRAM drivetrains, but my new bike is SLX 12sp. Stoked to give it a go.
  6. Nothing to add other than me too! Lol

    Nothing to add other than me too! Lol
  7. Replies
    31,340
    Views
    4,524,868

    I think you'll be fine, but just check before you...

    I think you'll be fine, but just check before you leave Montrose that 70 is open/not a shit show. If it is you can go the other way (50-->285), the roads may not be any better but less likely to be a...
  8. Replies
    749
    Views
    228,940

    Yup. You gave him an out. He could have stayed...

    Yup. You gave him an out. He could have stayed with a friend instead of ignoring your wishes. Fuck him. Sounds like a child anyways, blocking you on social media? Lol.
  9. Replies
    18
    Views
    3,021

    Agreed. I hope he adds a longer length down the...

    Agreed. I hope he adds a longer length down the road.
  10. Replies
    363
    Views
    140,675

    2021 Bikes That Make Your Shorts Tighter.

    Not that anyone cares about my non-dentist bike, but I finally made a decision and just ordered a 2021 Trance X 29er 2. May be a bit porky but the geometry looks dialed and its a killer deal for...
  11. Replies
    31,340
    Views
    4,524,868

    Colorado Weather Discussion Thread

    New start near Silverton today.
    344110


    https://www.google.com/amp/s/www.denverpost.com/2020/10/19/wildfire-silverton-san-juan-national-forest/amp/
  12. I'm going to have to look into this more for sure...

    I'm going to have to look into this more for sure though. I do occasionally leave my house empty for a week or two at a time and the peace of mind would be nice as my new house doesn't have a...
  13. Yeah, I meant why not shut it off before leaving...

    Yeah, I meant why not shut it off before leaving for an extended period during winter.
  14. Wow. Why not shut the water off at that point?

    Wow. Why not shut the water off at that point?
  15. Replies
    10
    Views
    2,242

    I mean "binding data discussion" could be an...

    I mean "binding data discussion" could be an entire subforum. Maybe a more descriptive title?
  16. LOL!

    LOL!
  17. Replies
    719
    Views
    72,608

    Lol I skimmed the environmental impact section...

    Lol I skimmed the environmental impact section and was just thinking dude, just own it. You won't hear me trying to justify the fact that I drive a gas guzzling lifted full size truck everywhere. But...
  18. Replies
    7,850
    Views
    764,828

    Doggie stoke

    Did you move? Lol that is strange.

    We went camping this weekend and of course the dogs came with us. Bet you can't guess which one causes more trouble.

    344043

    344046


    344045
  19. Replies
    719
    Views
    72,608

    There's no way I'm gonna read an article that...

    There's no way I'm gonna read an article that long about a brand new vehicle, but they did have this guy on the Go Fast Campers podcast (I drive a lot by myself). At one point he told people to cone...
  20. Replies
    26
    Views
    2,868

    In most places on the Western Slope it is hanging...

    In most places on the Western Slope it is hanging on forever too with the mild weather.
  21. Right. They had a bad game. You know who else had...

    Right. They had a bad game. You know who else had a bad day yesterday? Aaron Rodgers.
  22. Man, this is right on the money. I always tell...

    Man, this is right on the money. I always tell people "someday I'll realize I'm not saving any money, and just quit screwing around and start working 50 hours a week and pay someone to do this."
    ...
  23. Replies
    42
    Views
    12,235

    Yeah, if I didn't have a pair of unskied regular...

    Yeah, if I didn't have a pair of unskied regular 108s in the garage I'd have scooped them for sure.
  24. Replies
    23
    Views
    6,415

    I have one of the $20 amazon shimano kits. Works...

    I have one of the $20 amazon shimano kits. Works fine. Shimano is simple with the bleeder cup, no nasty brake fluid. No experience with recent SRAM.
  25. Replies
    82
    Views
    13,241

    Yeah me either lol. Even my touring skis are...

    Yeah me either lol. Even my touring skis are heavy for what they are. I love metal.
  26. Replies
    82
    Views
    13,241

    My 107s weigh more than my bodacious. I can only...

    My 107s weigh more than my bodacious. I can only imagine the 127s.
  27. "It's only halftime." -every drunk Browns fan...

    "It's only halftime." -every drunk Browns fan right now
  28. Replies
    1,984
    Views
    174,068

    I made a joke recently to a friend about a...

    I made a joke recently to a friend about a pothole, "pretty soon we'll see a muffler lying in that." It took a lot to convince him that was something I saw multiple times in my childhood.
  29. Replies
    31,340
    Views
    4,524,868

    I hope Jamestown can be saved. Was there after...

    I hope Jamestown can be saved. Was there after the flooding in 2013. Would hate to see the town destroyed again.
  30. Replies
    31,340
    Views
    4,524,868

    Shit.

    Shit.
  31. Working on commission now? Lol. Country club...

    Working on commission now? Lol. Country club mornings could be all time this winter though.
  32. Replies
    531
    Views
    86,796

    Lol. I want to beat you guys, but not because of...

    Lol. I want to beat you guys, but not because of injuries.
  33. Replies
    88
    Views
    16,152

    I have no race background, but I love to drive a...

    I have no race background, but I love to drive a ski from the tongue of my boot. I've only skied (and love) the Wrenegade 108s, but the 114 sure sounds like it could be up your alley.
  34. Replies
    28,710
    Views
    3,386,043

    "Feeling really good! Don’t be afraid of Covid....

    "Feeling really good! Don’t be afraid of Covid. Don’t let it dominate your life. We have developed, under the Trump administration, some really great drugs & knowledge."

    There's always a tweet.
    ...
  35. Replies
    31,913
    Views
    2,132,236

    Gonna quote this because its the "shit that...

    Gonna quote this because its the "shit that annoys you" thread.
  36. Replies
    47
    Views
    12,470

    ESI grips definitely belong in this thread. I...

    ESI grips definitely belong in this thread. I have a nerve issue that occasionally bugs me in my thumb/hand and long downhills used to aggravate it. ESI grips have been the answer.
  37. My tailgating game is going to be on point like...

    My tailgating game is going to be on point like never before. Hopefully my wife is cool with driving home.
  38. Replies
    363
    Views
    140,675

    My mind changes by the day between keeping my...

    My mind changes by the day between keeping my 27.5 trance and adding a new hardtail 29er OR selling my trance and getting a new 29er FS. I've been lusting after a Guerrilla Gravity for a while now...
  39. Replies
    88
    Views
    16,152

    Do this. You won't be disappointed.

    Do this. You won't be disappointed.
  40. Well, Vail will never put that in writing lol.

    Well, Vail will never put that in writing lol.
  41. Replies
    772
    Views
    237,997

    I've been craving some Ahab lately, maybe I'll...

    I've been craving some Ahab lately, maybe I'll make it over there before winter.
  42. Replies
    145
    Views
    82,116

    For a sample size of one, I once had a scary fall...

    For a sample size of one, I once had a scary fall and landed on my mammut beacon hard enough, in my pocket, to damage the screen and majorly bruise my leg. No battery door issues. Also, if its in the...
  43. Replies
    47
    Views
    12,470

    /end thread. Also, my Shimano AM45 shoes refuse...

    /end thread. Also, my Shimano AM45 shoes refuse to die. But I got them wet in a stream crossing the other day, and put them on a boot dryer. Holy shit, thought my wife was going to kill me.
  44. Replies
    1,984
    Views
    174,068

    I thought it was legit to drive an unreg'd...

    I thought it was legit to drive an unreg'd vehicle home in Utah if you have a dated Bill of Sale?

    Note: I totally may have made this up, but surely there is a basis in truth somewhere? Maybe I'm...
  45. Replies
    24
    Views
    7,525

    If your dogs are well behaved and you aren't...

    If your dogs are well behaved and you aren't spending more than a couple days inside the national park, bringing them can be a viable option. I say this because with the camper, you can leave them to...
  46. Replies
    2,654
    Views
    565,298

    Has anyone been on one of the Giant Crest forks...

    Has anyone been on one of the Giant Crest forks yet? Thinking of picking up a new Fathom 29er but the fork is a big unknown. Although, I'm not opposed to just replacing it down the road if it sucks?...
  47. If you want to ski, SLC is a great place to be....

    If you want to ski, SLC is a great place to be. Solitude is pretty okay. Alta/Bird is a few notches above Soli IMO, but it is still a fun hill to ski with decent sidecountry access. Keep in mind all...
  48. Tech CEO suing Everest Guide over not summiting

    https://www.outsideonline.com/2417327/madison-mountaineering-zac-bookman-everest-lawsuit

    Thoughts? It sure sounds like this guy is a dick. I like how he says his lawyers are the ones that called...
  49. I'm not sure how in-depth your research needs to...

    I'm not sure how in-depth your research needs to be, but you could set up a short series of questions about risk taking and risk tolerance and distribute it to a group of outdoor enthusiasts. Then...
  50. I'm confused. You were there in the daylight?...

    I'm confused. You were there in the daylight? They say fatherhood changes you, but its only been 6 days!
Results 1 to 50 of 299
Page 1 of 6 1 2 3 4