Search:

Type: Posts; User: tgapp

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    141
    Views
    17,855

    Is the wife part of the package deal? Sent...

    Is the wife part of the package deal?

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  2. Thread: shroom picking

    by tgapp
    Replies
    101
    Views
    6,765

    This has been our approach. Shrooming isn't a...

    This has been our approach. Shrooming isn't a huge hobby of ours but it is a great way of learning more about the natural world as we hike, backpack, etc. The edible species are just a nice bonus.
    ...
  3. Yeah that is a great setup, you'll be able to...

    Yeah that is a great setup, you'll be able to quickly surpass whatever local coffee shops. When you get shit figured out send me a note and I'll mail you some beans. Lots of great recommendations up...
  4. Thread: shroom picking

    by tgapp
    Replies
    101
    Views
    6,765

    Ramaria formosa is my guess too. Some sort of...

    Ramaria formosa is my guess too. Some sort of Ramaria sp., but we don't have many of those in Utah so I would defer to BCMtnHound as well.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  5. start by brewing coffee in all seriousness,...

    start by brewing coffee

    in all seriousness, congrats on the buy! silvia is a great machine. what grinder did you get?



    this is great advice. aim for ~18 grams of coffee in and 36 grams of...
  6. Replies
    19
    Views
    730

    Pomerelle is absolutely a hidden gem I had...

    Pomerelle is absolutely a hidden gem

    I had access to a shop pass at Pomerelle during highschool - on quite a few weekends we would get snow Thursday/Friday and there would still be first tracks to...
  7. Thread: Watcha cookin'?

    by tgapp
    Replies
    5,461
    Views
    676,484

    +1 I made that same recipe a few weeks ago for...

    +1 I made that same recipe a few weeks ago for char shu pork buns (pictures up thread) and I can vouch for it

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  8. Replies
    78
    Views
    163,594

    Also seriously contemplating this trip for 2022 ...

    Also seriously contemplating this trip for 2022

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  9. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    6,587
    Views
    721,940

    the boy discovers ice cream while the dog looks...

    the boy discovers ice cream while the dog looks on in jealousy and disappointmenthttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20210927/a196c1b1a6cbff481c36a8b09491025d.jpg

    Sent from my Pixel 4a (5G) using...
  10. Thread: SLC Eats

    by tgapp
    Replies
    1,209
    Views
    165,649

    I don't need to read, I get everything I need to...

    I don't need to read, I get everything I need to know from Hannity on Fox News.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210927/2b45597a6c1a1d53a8ddc6ab2b7758a2.jpg

    Sent from my Pixel 4a (5G) using...
  11. Thread: SLC Eats

    by tgapp
    Replies
    1,209
    Views
    165,649

    hell yeah, i love Kimi's we did White Horse...

    hell yeah, i love Kimi's

    we did White Horse for our anniversary dinner last night. no food pics because we're not cool like that, but we had a phenomenal white gazpacho soup, some of the best crab...
  12. Thread: View right now

    by tgapp
    Replies
    11,598
    Views
    1,176,629

    pretty sure he meant white as in zinc based...

    pretty sure he meant white as in zinc based sunscreen

    skin cancer is never a good look, for anyone

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  13. Replies
    1,456
    Views
    528,842

    Ya but what part of your body Is it ur pee pee...

    Ya but what part of your body

    Is it ur pee pee ligament or another one

    We're all guessing here and the suspension is killing us

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  14. ha, I made that yesterday morning before a hike ...

    ha, I made that yesterday morning before a hike

    then I forgot it at home

    thankfully it was still warm by the time we got back

    --

    In all honesty, that El Salv isn't as good of coffee as...
  15. Thread: SLC Eats

    by tgapp
    Replies
    1,209
    Views
    165,649

    lol I was careful to specify credibility around...

    lol I was careful to specify credibility around food

    trying to keep things on topic and civil here

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  16. Thread: SLC Eats

    by tgapp
    Replies
    1,209
    Views
    165,649

    Yeah ngl Skidog just lost all his credibility on...

    Yeah ngl Skidog just lost all his credibility on food by suggesting that Grove is better than Feldman's. Grove is good for buying one meal and eating it for three, but that's about it.

    Sent from...
  17. Replies
    1,456
    Views
    528,842

    He's a bit of a douche IRL but he did a great job...

    He's a bit of a douche IRL but he did a great job on my shoulder.

    A few years later we became good friends with a retired ortho NP who had spent her career in SLC (she was up in Evanston by now) -...
  18. Replies
    1,456
    Views
    528,842

    Shit dude I am so sorry to hear that. My...

    Shit dude I am so sorry to hear that.

    My recommendation would be Mark Scholl with Endurance Orthopedics if it is shoulder, knee, or ankle.

    Hope you get feeling better soon.

    Sent from my...
  19. Thread: SLC Eats

    by tgapp
    Replies
    1,209
    Views
    165,649

    this is where we learn that his account has been...

    this is where we learn that his account has been hacked, this is imposter skidog now

    scroll up a few pages back to where skidog shits on me for saying Feldman's was tasty

    Sent from my Pixel 4a...
  20. Thread: Watcha cookin'?

    by tgapp
    Replies
    5,461
    Views
    676,484

    We do a Misfits produce box. It's incredible. We...

    We do a Misfits produce box. It's incredible. We spend about $40 every two weeks and we get a fuckton of produce. I think the romanesco was around $5 for two big heads of it. In general we are very...
  21. Replies
    5,346
    Views
    2,486,363

    Sticky: Killer quiver. I want like half the skis you own....

    Killer quiver. I want like half the skis you own.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  22. Replies
    119
    Views
    17,416

    wrong thread, JONG. this is BULL shit your dog...

    wrong thread, JONG. this is BULL shit your dog gets into, not human shit.

    10/10 great story though, I could smell it from here. oooooofffff.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  23. Scientists working on a toilet that identifies...

    Scientists working on a toilet that identifies you based on your butthole:

    https://futurism.com/neoscope/scientists-toilet-identifies-butthole

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  24. Thread: shroom picking

    by tgapp
    Replies
    101
    Views
    6,765

    Damn Gary, beautiful haul. Love me some lacto...

    Damn Gary, beautiful haul.

    Love me some lacto pickles too. Well done.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  25. Replies
    1,628
    Views
    202,575

    I'm game. PM me if you're interested. Sent...

    I'm game. PM me if you're interested.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  26. Thread: Watcha cookin'?

    by tgapp
    Replies
    5,461
    Views
    676,484

    Romanesco steaks with hazelnuts and lemon, sous...

    Romanesco steaks with hazelnuts and lemon, sous vide pork chops, garden corn.

    The romanesco is the star of the show. Hard to describe just how good it...
  27. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    6,587
    Views
    721,940

    OMG what a model Meanwhile my cat be...

    OMG what a model

    Meanwhile my cat be likehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20210925/d90170235ff2b5a54417a246d6700cde.jpg

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  28. Replies
    20
    Views
    901

    +100, this is the answer. I think I paid $70 for...

    +100, this is the answer. I think I paid $70 for mine


    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  29. great question. things i was totally...

    great question.

    things i was totally comfortable/chill with
    - tanners
    - suicide
    - argenta
    - east face of raymond
    - 9776
    - benson and hedges/hallway
    - lake chute
  30. woo! glad those arrived. hope you and your mom...

    woo! glad those arrived. hope you and your mom enjoy, Harry!
  31. seriously thinking about this trip, and i was...

    seriously thinking about this trip, and i was wondering if someone could help me with a few additional details -

    1. beyond airfare and $95/night, how expensive is everything else? what's a lift...
  32. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    6,587
    Views
    721,940

    So stoked for you Boissal. Glad Artie found his...

    So stoked for you Boissal. Glad Artie found his way home!!

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  33. Replies
    1,556
    Views
    284,769

    Really depends on your budget and style. For me,...

    Really depends on your budget and style. For me, it's a lot of H&M, Banana Republic, Express.

    I actually shop a fair bit on Poshmark to pick up gently used business casual shit. I only go into the...
  34. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    6,587
    Views
    721,940

    I'm so sorry Boissal. Been thinking of you and...

    I'm so sorry Boissal. Been thinking of you and Artie all day long. 15 years is an incredible amount of time - unfortunately, that doesn't make things any easier.

    Lots of good vibes your way.
    ...
  35. Thread: shroom picking

    by tgapp
    Replies
    101
    Views
    6,765

    Ahh yeah, we found those in Iceland one time....

    Ahh yeah, we found those in Iceland one time. Ended up eating 15 or so and then watching the northern lights from a geothermal spa all evening. Good times.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  36. Thread: Watcha cookin'?

    by tgapp
    Replies
    5,461
    Views
    676,484

    That's become a staple around here this summer....

    That's become a staple around here this summer. That and poke bowls.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  37. Thread: Wagon Stoke

    by tgapp
    Replies
    4,498
    Views
    601,799

    fuck me yeah I'm pretty goddamn jealous, very...

    fuck me

    yeah I'm pretty goddamn jealous, very (very) well done. Beautiful.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  38. Thread: Wagon Stoke

    by tgapp
    Replies
    4,498
    Views
    601,799

    Damn dude I would be fucking stoked on that ride....

    Damn dude I would be fucking stoked on that ride. Really beautiful!! I've been casually looking for one of those for a minute now.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  39. Thread: Doggie stoke

    by tgapp
    Replies
    8,595
    Views
    1,060,481

    what a handsome boy, DTM. Sent from my Pixel...

    what a handsome boy, DTM.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  40. Thread: shroom picking

    by tgapp
    Replies
    101
    Views
    6,765

    That's the A. muscaria var formosa that is unique...

    That's the A. muscaria var formosa that is unique to Utah. Great specimen right there.

    Normal muscaria are red, ours are a light golden for some reason. Same mushroom though.

    Dried/boiled/earn...
  41. Thread: Doggie stoke

    by tgapp
    Replies
    8,595
    Views
    1,060,481

    Bob looks like he just needs some more ravioli to...

    Bob looks like he just needs some more ravioli to heal properly.

    Good luck with the recovery, cute dog plugboots!

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  42. Thread: shroom picking

    by tgapp
    Replies
    101
    Views
    6,765

    I agree with the likely L. ponderosus ID, but...

    I agree with the likely L. ponderosus ID, but there are others that can have scales on caps like that. I've seen older Pholiota squarrosa that looked like L. ponderosus until you smelled them and the...
  43. Thread: Fuck Cancer

    by tgapp
    Replies
    990
    Views
    94,049

    Dang SUF, right in the feels. I'm so sorry for...

    Dang SUF, right in the feels. I'm so sorry for your loss. What a beautiful memento of your friend, RIP.

    Fuck cancer.

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  44. Replies
    27
    Views
    551

    Pitch the tent and paint it on the outside ...

    Pitch the tent and paint it on the outside

    Then let that dry and stretch it out and paint the inside

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
  45. Replies
    27
    Views
    551

    good catch, ty

    good catch, ty
  46. Replies
    27
    Views
    551

    What I would do is get seam sealer and dilute it...

    What I would do is get seam sealer and dilute it (I believe you can use mineral oil in a 2:1 ratio. Tarptent has instructions on how to do this). Peel off the failing seam tape really well, clean it...
  47. Friends flaked on me last minute so I'm bumping...

    Friends flaked on me last minute so I'm bumping this thread as I likely won't be able to make it. Sorry Criscam!!
  48. Thread: Kitty Stoke

    by tgapp
    Replies
    6,587
    Views
    721,940

    fuck dude, sending vibes your's and Artie's way....

    fuck dude, sending vibes your's and Artie's way. hope everything is okay.

    cats absolutely will leave to go die though, that's a very well documented behavior.
  49. Replies
    66
    Views
    2,081

    you are right. both swiss water process (SWP)...

    you are right.

    both swiss water process (SWP) and mountain water process (MWP) only use water. because caffeine is water soluble, there aren't any harsh chemicals. SWP and MWP account for like 99%...
  50. psyllium husk is the answer you seek Sent from...

    psyllium husk is the answer you seek

    Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4