Search:

Type: Posts; User: MontuckyFried

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.37 seconds.

  1. Replies
    73
    Views
    5,916

    This thread perfectly illustrates why I laugh...

    This thread perfectly illustrates why I laugh when people say not to give their dog peanut butter or whatever because of "possible food allergies." HA! Those people evidently have met a lab. Living...
  2. Replies
    73
    Views
    5,916

    WTF is up with labs? Including my late lab mutt....

    WTF is up with labs? Including my late lab mutt. They are some loves, but good God they must be the most disgusting breed by and large. My old girl LOVED rolling in (and eating) pig shit, bear shit,...
  3. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Seriously. Now my silly dogecoins are back well...

    Seriously. Now my silly dogecoins are back well up above my initial purchase. Wild swings.

    What if you used a crypto that was backed by a gold standard? (Unlike the USD)...
  4. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Hey. When one of your "shares" is worth like...

    Hey. When one of your "shares" is worth like 0.000000001 cents, timing is everything! Haha
  5. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Looks like ALL my crypto getting crushed right...

    Looks like ALL my crypto getting crushed right now. Not like it matters since I'd be out a whopping few bucks if I cashed out now, which I won't. Actually thinking about tossing some MORE into it...
  6. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    So about a week ago I was finally able to get...

    So about a week ago I was finally able to get going with trading. I tossed an equal amount at 3 different things on Gemini (Ethereum, BAT, and Orchid) and 1 thing on Kraken (Dogecoin).

    All 3 on...
  7. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    ^^^ Good ideas, PG. I haven't bought anything...

    ^^^
    Good ideas, PG. I haven't bought anything yet. Trying to learn a bit more. Ethereum really is a fascinating product. Wish I bought some of that a few months back! Sheesh! That's a bonkers...
  8. Replies
    26
    Views
    4,954

    Almost forgot to mention this classic Manu Chao...

    Almost forgot to mention this classic Manu Chao collab with the lovely duo from Mali, Amadou & Mariam:


    https://www.youtube.com/watch?v=9IBKJ4_QU3Q
  9. Dude. If you're THAT scared by such a scene, then...

    Dude. If you're THAT scared by such a scene, then why are you going out into stores at all? You DO realize that you can do curbside pickup everywhere or just order online, right? You probably just...
  10. Replies
    403
    Views
    56,262

    You so sure about that? Cuz Ben Shapiro, an...

    You so sure about that? Cuz Ben Shapiro, an orthodox Jew and was 0% offended by her post, just hired her on Thursday. She's going to get to produce her own film now.

    Sent from my Pixel 3 using...
  11. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Hahaha. Will do. Might as well! Sent from my...

    Hahaha. Will do. Might as well!

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  12. Replies
    501
    Views
    91,253

    For real. When I saw the new "Blazer" and then...

    For real. When I saw the new "Blazer" and then the even worse "Trailblazer," I thought I was gonna puke. F. U. GM!!!

    https://media0.giphy.com/media/SuIDKboVhHgtLPG6zm/giphy.gif
  13. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    So no suggestions for my monopoly money to blow...

    So no suggestions for my monopoly money to blow for the weekend, huh? Seriously. Throw one of the tokens in the post above at me. I don't care. I won't hold you to anything if I lose it. I'm only...
  14. Replies
    96
    Views
    9,453

    That's awesome. I feel like we had very similar...

    That's awesome. I feel like we had very similar experiences although I was east of GF. 'Twas also the "Big City" for us. Dante's for date night! So fancy! Lol. Used to LOVE going to the Choteau...
  15. Replies
    96
    Views
    9,453

    Fair enough. I thought surely there had to be a...

    Fair enough. I thought surely there had to be a hall of fame worth story behind it. I take it Browning's not quite your jam either, huh.
  16. Replies
    501
    Views
    91,253

    You are correct, sir. Thought the same thing when...

    You are correct, sir. Thought the same thing when I thought I spotted a "Bronco." Then I saw the Sport part of it. A lame bastardization of the namesake. The REAL Bronco however, looks like it should...
  17. Replies
    96
    Views
    9,453

    Haha. Just a light hearted ribbing toward the...

    Haha. Just a light hearted ribbing toward the recent CA immigrants there who have never ventured farther north than Bridger Bowl or further East than Livingston, and likely never will. 406 fo life,...
  18. Replies
    96
    Views
    9,453

    That is REAL Montana. All the posers down in...

    That is REAL Montana. All the posers down in Bozeman have NO clue what's up.
  19. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    FWIW, these are the current options on Gemini: ...

    FWIW, these are the current options on Gemini: Bitcoin, Ether, Bitcoin Cash, Litecoin, Chainlink, Zcash, Basic Attention, Dai, Orchid, Maker, Decentraland, 0x, Kyber Network, Storj, Filecoin, PAX...
  20. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Ok. Seems that Gemini did not have Doge trading...

    Ok. Seems that Gemini did not have Doge trading to begin with. According to Reddit peeps, they just have blanket market price watches but apparently that doesn't translate to the ability to purchase....
  21. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Hey, PG (or anyone else familiar with Gemini). ...

    Hey, PG (or anyone else familiar with Gemini). You know what's up with the Dogecoin listing? I went through all the rigamarole of signing up with Gemini. Was gonna throw a few bucks at Dogecoin...
  22. Replies
    96
    Views
    9,453

    What happened to you there, stuck? Mermaid break...

    What happened to you there, stuck? Mermaid break your heart or something? There seems to be a story behind your ire.
  23. Replies
    38
    Views
    7,954

    Oh crap. Didn't realize. Sorry. I retract my...

    Oh crap. Didn't realize. Sorry. I retract my suggestion, then.

    How about some dogecoins then! ;)
  24. Replies
    38
    Views
    7,954

    How about a jumbo Shotski made from one of those...

    How about a jumbo Shotski made from one of those ginormous jumping skis?! It'll be a hit at the reception!
  25. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Woh! Thanks for the advice. After digging into...

    Woh! Thanks for the advice. After digging into the Gemini website a bit, it does indeed seem they take security way more seriously than many other bandwagon brands. Definitely seems to be the most...
  26. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Between Coinbase and Kraken, which would be your...

    Between Coinbase and Kraken, which would be your preference to get started with crypto trading? I think I've whittled it down to those two.
  27. Replies
    96
    Views
    9,453

    You guys are hilarious. GF isn't that bad. I...

    You guys are hilarious. GF isn't that bad. I always enjoyed my time there. It WAS the "big city" for me after all when I lived East of there.

    Besides, from there you get easy access to Showdown...
  28. Replies
    96
    Views
    9,453

    Make sure and pay a visit to the Sip & Dip!...

    Make sure and pay a visit to the Sip & Dip! Classic Great Falls place.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  29. Replies
    4,535
    Views
    432,978

    Ooh!!! I like it!!! Although I'm a bit surprised...

    Ooh!!! I like it!!! Although I'm a bit surprised that Audi opted NOT to put on fake tailpipes like they so often love to. :fm:
  30. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Haha. For real. Skaredshtles must've been one...

    Haha. For real. Skaredshtles must've been one of the peeps who got caught with his pants down shorting GME so does not quite appreciate the finer points of bullshit market hilarity. Don't be such a...
  31. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Gotcha. What IS cool is there are a bunch of...

    Gotcha. What IS cool is there are a bunch of crypto ATMs showing up all over town so I definitely want to be able to utilize that at some point. That could be my Vegas money. Lol.

    Sent from my...
  32. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    So I guess there's a bunch of services to...

    So I guess there's a bunch of services to exchange crypto. Any tips on what the best services are? Especially since we can't trust Robinhood to not screw us over.
  33. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    Lol. Exactly. Fully aware it's a complete joke....

    Lol. Exactly. Fully aware it's a complete joke. NOT taking it seriously.


    Gotcha. Thanks. Seriously though. If I played with it, I'm literally looking it as monopoly money and really don't...
  34. Replies
    3,377
    Views
    375,931

    So anyone watching this Dogecoin funny business?...

    So anyone watching this Dogecoin funny business? (A) I think it's kind of hilarious, but (B) I kinda wanna throw a few bucks at said stonks just for the hell of it. More fun than scratch offs and no...
  35. https://www.youtube.com/watch?v=g-sgw9bPV4A ...

    https://www.youtube.com/watch?v=g-sgw9bPV4A

    Comment section is classic
  36. Replies
    13,661
    Views
    1,247,216

    Any other Les Misérables fans in da house? ...

    Any other Les Misérables fans in da house?


    https://www.youtube.com/watch?v=dYHa6bpa3V4
  37. Replies
    26
    Views
    5,622

    Looks good! I'll check that one out. Thanks for...

    Looks good! I'll check that one out. Thanks for the rec. Here's the link for the movie:
    https://www.hulu.com/movie/derek-delgaudios-in-of-itself-19b9d405-40b2-483e-8e1f-e25fe10c7299
  38. Replies
    33,196
    Views
    2,451,776

    Hey, bruh. Don't knock it til ya try it: ...

    Hey, bruh. Don't knock it til ya try it:

    https://tennispredict.com/wp-content/uploads/2019/08/1b8-e1564699023803.jpg
  39. Replies
    33,196
    Views
    2,451,776

    Those skitrax are freaking great for places with...

    Those skitrax are freaking great for places with hyudge parking lots and base areas you gotta shlep a mile across to get to the lift.
  40. Replies
    33,936
    Views
    4,651,295

    If I'm not mistaken, rapid mutations like that...

    If I'm not mistaken, rapid mutations like that was also what scientists observed with HIV. Perhaps one of the reasons it was so freaking hard to pin down?
  41. Replies
    57
    Views
    6,756

    GEEZ!!! Dude was hauling ass down the straight...

    GEEZ!!! Dude was hauling ass down the straight and the pace that the car was able to scrub speed for the first turn kind of blew my mind and then it was "only" doing 90... on a turn. I feel wholly...
  42. Replies
    1,040
    Views
    172,813

    Æon Flux. Was having some 90s MTV Liquid...

    Æon Flux. Was having some 90s MTV Liquid Television flashbacks so picked up the DVD box set (only $7!) since I couldn't find it to stream with any service I have, although it may be available on...
  43. Replies
    13,947
    Views
    2,333,635

    Üllr finally decided to show up, huh? Nice! Go...

    Üllr finally decided to show up, huh? Nice! Go get sum, everyone!

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  44. Replies
    57
    Views
    6,756

    Solid point, hut! Kinda like learning to ski....

    Solid point, hut! Kinda like learning to ski. Lessons are typically going to help you have a WAY better time. The people on the mountain who are always suffering the most are the first timers whose...
  45. Replies
    33,196
    Views
    2,451,776

    Thanks. I did just that. Their HR rep had no idea...

    Thanks. I did just that. Their HR rep had no idea what I was talking about and said if it's not on the website anymore then it's simply not available. Wouldn't even let me submit a resume manually to...
  46. Replies
    33,196
    Views
    2,451,776

    After a year of searching, seeing a job posting...

    After a year of searching, seeing a job posting for JUST the type of position I've been looking for with a great company (Me: "FINALLY! YES!"), scrambling to tweek my resume for the specific role,...
  47. Replies
    4,535
    Views
    432,978

    Hot damn! Hope you had the ol' kleenex box handy.

    Hot damn! Hope you had the ol' kleenex box handy.
  48. Thread: Volvo

    by MontuckyFried
    Replies
    118
    Views
    17,599

    This. Of course my Volvo had the same issue and...

    This. Of course my Volvo had the same issue and it started like within weeks of that federally mandated emmissions warranty running out. Sunnuvabitch... :cussing:

    I was told the same thing by the...
  49. Replies
    33,196
    Views
    2,451,776

    Excellent point!

    Excellent point!
  50. This is awesome. The real "Wolf of Wall Street,"...

    This is awesome. The real "Wolf of Wall Street," Jordan Belfort made this video. Dude's kind of hilarious:


    https://www.youtube.com/watch?v=MQL5-GVt-8I
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4