Search:

Type: Posts; User: 2FUNKY

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.15 seconds.

  1. Replies
    7
    Views
    428

    I’m gonna guess that they are Tyrolia Attack Demo...

    I’m gonna guess that they are Tyrolia Attack Demo track binders which will accommodate a variety of bsl’s. Thats just a guess though and i could be way off.
  2. Replies
    18
    Views
    2,842

    Maybe he thinks you’re hot?

    Maybe he thinks you’re hot?
  3. Replies
    21
    Views
    353

    Pm sent

    Pm sent
  4. Replies
    16
    Views
    739

    Well. Played...

    Well. Played...
  5. Replied Gloves pending .

    Replied

    Gloves pending .
  6. Replies
    9
    Views
    944

    Replied

    Replied
  7. I thought it was maybe the first turn he made...

    I thought it was maybe the first turn he made once through the gate which was more of a Slarve. But I do agree with your assessment of the throw them sideways just to get through the gate speed dump...
  8. I joined the Monster posse. Sorry man. Amen...

    I joined the Monster posse. Sorry man.

    Amen...
  9. Pm back. Pending sale on gloves. Heh.

    Pm back. Pending sale on gloves.


    Heh.
  10. Replies
    28,708
    Views
    1,633,496

    Take rectally?

    Take rectally?
  11. Replies
    35
    Views
    1,577

    Pretty sure norsewife would be pissed if you...

    Pretty sure norsewife would be pissed if you brought that home.
  12. Replies
    35
    Views
    1,577

    Whoa! Full on shred city goodness. Got damn!

    Whoa! Full on shred city goodness. Got damn!
  13. Replies
    173
    Views
    8,161

    Bump. Snows falling. Hope all you bitches be...

    Bump. Snows falling. Hope all you bitches be training.
  14. Replies
    9
    Views
    944

    Bumpity.

    Bumpity.
  15. 2FUNKY’s mini closet purge. ON3P, Dynastar, Stoic, FTP gloves, boot liners.

    First up:
    186 Vicik. Binders not included unless I get an offer I cant refuse.
    Great condition. Small top sheet chip in a few spots. Edges are excellent. Small ptex repair that was done before i...
  16. Lol. How dare i question mr. photo....

    Lol. How dare i question
    mr. photo....
  17. Lmao! Still cant believe jackattack missed the...

    Lmao! Still cant believe jackattack missed the full on schmidt air turn just before that.
  18. Replies
    28,708
    Views
    1,633,496

    All the extra water that is injected into...

    All the extra water that is injected into chicken. All for the money. I shouldn’t have to drain my cut up chicken breast after cooking it. Fuck You!
  19. Replies
    1,718
    Views
    124,677

    The butthurt is strong in here, please keep it in...

    The butthurt is strong in here, please keep it in here. All y’all.
  20. Eleventy

    Eleventy
  21. 298617

    298617
  22. Protest rule.

    Protest rule.
  23. Replies
    1,271
    Views
    83,276

    Nice dooood!

    Nice dooood!
  24. Yeah, i do free clinics at bbi. You will get your...

    Yeah, i do free clinics at bbi. You will get your moneys worth.....
  25. Replies
    1,271
    Views
    83,276

    Daaamn! Looks super wintery. Well done mang.

    Daaamn! Looks super wintery. Well done mang.
  26. Replies
    35
    Views
    1,577

    FKNA! Let the games begin. Well done man!

    FKNA! Let the games begin.
    Well done man!
  27. Werd

    Werd
  28. Replies
    657
    Views
    58,361

    I can’t be an asshole all the time... Though...

    I can’t be an asshole all the time...
    Though some may say different...
  29. Replies
    657
    Views
    58,361

    Praxis Protest..just how cool is it?

    ^ no kidding.
    Kopi beat me to it.
  30. Replies
    657
    Views
    58,361

    It should as they came from praxis. Its an...

    It should as they came from praxis. Its an awesome shape and i hope to try a pair this year.
  31. Replies
    657
    Views
    58,361

    The wootest 2.0 has intrigued me since the...

    The wootest 2.0 has intrigued me since the inception of the OG. The lack of reviews is the main reason keeping me from buying. It’s definitely a ski i would want to try before i buy.
    Curious as to...
  32. Replies
    195
    Views
    5,459

    Someone is triggered as fuck.

    Someone is triggered as fuck.
  33. Gear transport from N. Idaho to Jackson Hole

    Yeah. He left early in the week. I tried to come down as well but it wasn’t in the cards.
  34. Replies
    75
    Views
    1,768

    Thats sick...

    Thats sick...
  35. For you, blue.

    For you, blue.
  36. Replies
    75
    Views
    1,768

    Dynastar x106

    Dynastar x106
  37. Replies
    768
    Views
    69,328

    Bravo man. I vote you win.

    Bravo man. I vote you win.
  38. Replies
    125
    Views
    7,557

    Before mounting the Lhasa check the mount line,...

    Before mounting the Lhasa check the mount line, it was moved up, not Keiths doing per our conversation. Make sure to compare with your old ones if you liked that location.
  39. Replies
    768
    Views
    69,328

    Thats rad. When i zoom the writing gets...

    Thats rad. When i zoom the writing gets unreadable blurry. Any way you can fix that?
    From what i could make out, that ski looks sick.
    Pretty funny commentary.
  40. Replies
    75
    Views
    1,768

    Honey comb, who does that? Rossi Soul fuckin 7,...

    Honey comb, who does that? Rossi Soul fuckin 7, thats who!
  41. Hah!!

    Hah!!
  42. Replies
    75
    Views
    1,768

    OP. You’re old AF so your best days are well...

    OP. You’re old AF so your best days are well behind you.
    Don’t listen to 3pin, he’s pretty much a beater. The Soul7 Is THE ski you seek. Days upon days went into the design and building of that...
  43. Replies
    1,718
    Views
    124,677

    Anyone can start one at anytime.

    Anyone can start one at anytime.
  44. Replies
    75
    Views
    1,768

    Soul 7 Its pretty much the pinnacle of design...

    Soul 7
    Its pretty much the pinnacle of design and engineering.
  45. Dang, you’re about 2 days to late as moosknuckles...

    Dang, you’re about 2 days to late as moosknuckles just left to JH to hang with DJ and some others.
  46. Thread: Lobster

    by 2FUNKY
    Replies
    104
    Views
    2,727

    Sooo gooood.

    Sooo gooood.
  47. Replies
    36
    Views
    1,490

    Instead of screws why not use rivets? Much...

    Instead of screws why not use rivets? Much cleaner application.
  48. Replies
    119
    Views
    4,936

    I also make jerky, summer sausage and jalapeño...

    I also make jerky, summer sausage and jalapeño smokeys. Ill look that one up.
  49. Replies
    28
    Views
    1,339

    So something that’s not even thought of?

    So something that’s not even thought of?
  50. Replies
    119
    Views
    4,936

    Going to guess it was not cared for well and over...

    Going to guess it was not cared for well and over cooked. I have several ways of cooking it but the one thing is cook it so its medium rare to rare on the inside. I like to slice it into 1” thick...
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4