Search:

Type: Posts; User: stuckathuntermtn

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.51 seconds.

  1. Like I said in another thread, I haven't been...

    Like I said in another thread, I haven't been getting out to dig days. Don't wanna trash someone else's work. Also, drifting on 2 wheels scares me.
  2. Is that Jennifer Love Hewitt?

    Is that Jennifer Love Hewitt?
  3. Replies
    63
    Views
    1,523

    Yup Glue traps are very cruel. I've trapped...

    Yup

    Glue traps are very cruel.

    I've trapped 2. I saw 1 and my roommate saw one.
    Current trap is empty although one time I came home and it kinda looked like the dogs knocked stuff over...
  4. Maybe that guy actually meant seating climbing...

    Maybe that guy actually meant seating climbing (around switchbacks etc)?
    I mean, that's a really weird question. Even I wouldn't ask that. And I've been getting better at keeping forward and...
  5. Replies
    7
    Views
    414

    Tell them to put it on a treadmill

    Tell them to put it on a treadmill
  6. Replies
    70
    Views
    1,743

    yes

    yes
  7. Replies
    237
    Views
    7,905

    I thought it was to get rid of the child porn...

    I thought it was to get rid of the child porn collection, no?
  8. Do those, um, neighbors know that I'm single and...

    Do those, um, neighbors know that I'm single and 420 friendly?
  9. Or just ignore it, lol.

    Or just ignore it, lol.
  10. Replies
    88
    Views
    1,661

    Merry Christmas Merry Christmas Kiss his ass...

    Merry Christmas
    Merry Christmas
    Kiss his ass
    Kiss my ass
    Happy Hanukkah
  11. Well, the Boa version, which I was able to try on...

    Well, the Boa version, which I was able to try on once had a hard, shallow heel pocket that was barely a pocket at all and it hurt! In pics, the Lace version looks a little better but like I said, I...
  12. I noticed with 530's, newish cleats, and the...

    I noticed with 530's, newish cleats, and the release mechanism down tight, it can cause some numbness for me. Or just making the shoes tight.
  13. How's the heel pocket? More padded than the Boa...

    How's the heel pocket? More padded than the Boa version?
  14. Replies
    88
    Views
    1,661

    Someone's not having a good one. DO AS YOU'RE...

    Someone's not having a good one. DO AS YOU'RE TOLD, YOUNG MAN.
  15. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    So, maybe for more mixed conditions? They have...

    So, maybe for more mixed conditions? They have some pretty stout side knobs, so they can't be total Nevegal. I could see really aggressive rear tire (but not for me).
  16. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    So what is the deal with the new Assguy vs DHF...

    So what is the deal with the new Assguy vs DHF or, in Specialized's case, Eliminator vs Butcher?
    More forgiving? Faster rolling? Squarer? Rounder? Front? Rear? They look like good tires, but...
  17. Replies
    88
    Views
    1,661

    Have we beaten this to death enough? Has he left...

    Have we beaten this to death enough? Has he left in the back of the waaaahmbulance yet?
  18. Where is it? If that were in Missoula, I'd do it...

    Where is it?
    If that were in Missoula, I'd do it no hesitation. I even have some THIS MACHINE KILLS HIPPIES stickers the owner would probably even appreciate.
  19. I don't think I actually get odd looks, but...

    I don't think I actually get odd looks, but whatever. (well, not for my shoes!)
    RC has some nice looking shoes....that aren't spd. Notice how all the lace holes are eyeleted though? That's...
  20. [emoji533][emoji533][emoji533][emoji533][emoji533]...

    [emoji533][emoji533][emoji533][emoji533][emoji533][emoji533][emoji533][emoji533][emoji533]
  21. Replies
    160
    Views
    5,394

    Jennifer Lawrence [emoji7]

    Jennifer Lawrence [emoji7]
  22. Replies
    2,885
    Views
    313,835

    Can you camp at the Bass Creak rec area or is...

    Can you camp at the Bass Creak rec area or is that day use only?
  23. Replies
    70
    Views
    1,743

    Costco. No, really. Maybe the volume makes it...

    Costco. No, really.
    Maybe the volume makes it work for them? Otherwise you gotta go with frozen.
  24. Narrow is good, but I want something comfortable...

    Narrow is good, but I want something comfortable to walk around in that kinda looks like a normal sneaker. Occasional trail work (I keep telling myself I'm gonna do it more again this year but...
  25. Lol, it's like the Soup Nazi of food trucks....

    Lol, it's like the Soup Nazi of food trucks.
    Don't have exact change ready? No grilled cheese for you! Come back one year!
  26. Replies
    88
    Views
    1,661

    No, the second one is the Midwest or South. ...

    No, the second one is the Midwest or South.

    "Oh, those people are so nice!"

    No, they are polite. Easy mistake to make.
  27. Replies
    88
    Views
    1,661

    Hey, have good one You too Take it easy ...

    Hey, have good one
    You too
    Take it easy



    You really don't like it when people wish you well? Da fuq?
  28. So no one has any feedback on Kestrel lace? Not...

    So no one has any feedback on Kestrel lace? Not even anyone who saw them in a store?
  29. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    Right, but German tires last about 5 minutes on...

    Right, but German tires last about 5 minutes on the smoothest of dirt. Fuck that shit.
  30. Just for reference: the PI X Alp Seek vii is a...

    Just for reference: the PI X Alp Seek vii is a nice shoe that can be had for cheap. It's stiff enough to party in the woods and looks like a regular sneaker. You can make your own speed lace system...
  31. Does anyone know if the Kestrel lace has a more...

    Does anyone know if the Kestrel lace has a more padded heel cup than the Kestrel BOA? I can't find anywhere to try it on.
    If so, does anyone have a 10.5 in that gray color they wanna sell me?
    PI...
  32. Replies
    70
    Views
    1,783

    FIFY

    FIFY
  33. New Lupos have been wider for the past year or...

    New Lupos have been wider for the past year or two. Except for the top carbon one.
  34. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    Wait, Jamal, are you trying to say that 770g on a...

    Wait, Jamal, are you trying to say that 770g on a front 29er tire is heavy?
  35. I understand how many levels that works on.

    I understand how many levels that works on.
  36. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    Fair enough

    Fair enough
  37. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    As a hard pack tire though?

    As a hard pack tire though?
  38. Oh, you have a dishwasher? How awful. Hey, why...

    Oh, you have a dishwasher? How awful.
    Hey, why don't you fuck right off to Eat Shit Town?
  39. Replies
    1,123
    Views
    78,689

    Anyone ever just run High Rollers front and rear?...

    Anyone ever just run High Rollers front and rear? Ya know, as a Keep It Simple, Stupid type of thing?
    Looks like it wouldn't be bad, but you might lose some braking traction up front.
    Running...
  40. Replies
    81
    Views
    2,472

    Hahaha. No.

    Hahaha. No.
  41. It may bring some good things in the short term...

    It may bring some good things in the short term like improvements and the Epic Pass.
    In the long term, this is why we were supposed to have antitrust laws. Why would Vail keep the pass cheap once...
  42. When you saw through the carbon, don't go...

    When you saw through the carbon, don't go straight through like you would metal. Make sure you cut in from all around the poll at the start or finish. You may also want to wrap it in a little duct...
  43. Replies
    786
    Views
    31,891

    Like in Game of Thrones?

    Like in Game of Thrones?
  44. The thing about biker/grizzly interactions is...

    The thing about biker/grizzly interactions is it's not usually the grizzly that loses.
  45. Whoosh!

    Whoosh!
  46. Replies
    36
    Views
    1,070

    I bet you could still get a contact high if you...

    I bet you could still get a contact high if you find the villa Keith Richards rented while the Stones were working on Exile.
    Oh, sorry, you said no blow.
  47. Replies
    2,885
    Views
    313,835

    Damn, I was wondering how it was looking up...

    Damn, I was wondering how it was looking up there. Looks good!
    Call me next time, lol.
  48. Am I missing something or are you just supposed...

    Am I missing something or are you just supposed to guess how much travel that fork has?
  49. Well, you suggested seatposts migrate.

    Well, you suggested seatposts migrate.
  50. Replies
    160
    Views
    5,394

    Yeah, some things seemed a bit much. The actual...

    Yeah, some things seemed a bit much.
    The actual physics of it are fascinating though.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4