Search:

Type: Posts; User: stealurface831

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Replies
    42
    Views
    3,440

    michael cares.

    michael cares.
  2. Replies
    42
    Views
    3,440

    we are fucked.

    we are fucked.
  3. Replies
    42
    Views
    3,440

    can they tele?

    can they tele?
  4. Replies
    567
    Views
    106,500

    Talk to SFB Sent from my iPhone using TGR...

    Talk to SFB


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  5. Replies
    567
    Views
    106,500

    Hope to get some laps with ya next season. ...

    Hope to get some laps with ya next season.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  6. Replies
    567
    Views
    106,500

    Iíd love a vintage bronco but really would prefer...

    Iíd love a vintage bronco but really would prefer having something under warranty for awhile.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  7. Replies
    567
    Views
    106,500

    Dawg I had prolific days with some NH pussy. ...

    Dawg I had prolific days with some NH pussy.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  8. Replies
    567
    Views
    106,500

    You are the only true lowly geezer chucklefuck. ...

    You are the only true lowly geezer chucklefuck.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  9. Replies
    567
    Views
    106,500

    I know, you stupid fuck. That is why I said it. ...

    I know, you stupid fuck. That is why I said it.
    Arenít you in Florida? Shouldnít you be doing something other than trying to troll a high schooler on the internet?


    Sent from my iPhone using...
  10. Replies
    201
    Views
    68,883

    good shit, indeed.

    good shit, indeed.
  11. Replies
    567
    Views
    106,500

    read and don't infer, you stupid fuck. "not in...

    read and don't infer, you stupid fuck. "not in love with it" and "i don't like it" are vastly different things. i like the sport very much. it is my favorite current model car on the market today....
  12. Replies
    10,408
    Views
    1,014,740

    my man in the white is the most sacramento person...

    my man in the white is the most sacramento person i have ever seen.
  13. Replies
    567
    Views
    106,500

    if it ain't the thread cunter hisself.

    if it ain't the thread cunter hisself.
  14. Replies
    67
    Views
    7,071

    harry, no.

    harry, no.
  15. Replies
    65
    Views
    2,428

    you steve?

    you steve?
  16. Replies
    207
    Views
    68,147

    i thought katie couric was terrible. jennings not...

    i thought katie couric was terrible. jennings not much better. agree with rodgers though.
  17. Replies
    498
    Views
    148,443

    yep. the angels are terrible at contracts i.e....

    yep. the angels are terrible at contracts i.e. crackhead Josh Hamilton. Pujols is an all timer though. don't get me wrong, i still hate the guy. always have. but he is an all timer.
  18. Replies
    567
    Views
    106,500

    i think my dad is going to get me a sport as...

    i think my dad is going to get me a sport as well. not in love with it but it'll look and perform real nice with a lil lift and some tires. good to know about the safety ratings.
  19. Replies
    33,779
    Views
    2,583,063

    You didnít have to go there. Sent from my...

    You didnít have to go there.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  20. Replies
    498
    Views
    148,443

    He was afraid of coke. A lack of it, that is. ...

    He was afraid of coke. A lack of it, that is.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  21. Replies
    44
    Views
    5,144

    My Gamma stuff from Arc has never smelled and...

    My Gamma stuff from Arc has never smelled and basically everything of mine smells.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  22. Replies
    33,779
    Views
    2,583,063

    fuck you.

    fuck you.
  23. Replies
    65
    Views
    2,428

    this, bmills. give the kid what he needs, not...

    this, bmills. give the kid what he needs, not what he wants.
  24. Replies
    28
    Views
    1,744

    it is okay. he does drugs everyday.

    it is okay. he does drugs everyday.
  25. https://www.tetongravity.com/forums/showthread.php...

    https://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/338895-why-recycling-is-bad?highlight=recycling
  26. very swanky and cheeky indeed!

    very swanky and cheeky indeed!
  27. Replies
    28
    Views
    1,744

    i use the stx vft and love it but it prolly ain't...

    i use the stx vft and love it but it prolly ain't for everybody. the ecd carbon pro 2.0 is good but kinda pricey. in all honesty, it doesn't matter what shaft ya got unless you shoot 90+.
  28. Replies
    67
    Views
    7,071

    yeah, what the fuck is up with that?

    yeah, what the fuck is up with that?
  29. Replies
    65
    Views
    2,428

    come up to the gorge sometime. worth the drive.

    come up to the gorge sometime. worth the drive.
  30. Replies
    567
    Views
    106,500

    got an arrival date yet? i know they were saying...

    got an arrival date yet? i know they were saying late spring/early summer.
    what color you get?
  31. Replies
    33,779
    Views
    2,583,063

    The guy across from me at the intersection who...

    The guy across from me at the intersection who looked around, rolled his window down, and inconspicuously tossed some trash into the road before driving off. Fuck that guy.
  32. Replies
    908
    Views
    214,807

    Ainít nothing wrong with housewives though. ...

    Ainít nothing wrong with housewives though.


    Sent from my iPhone using TGR Forums
  33. Replies
    35,075
    Views
    5,020,587

    multiple people, i'm sure of it.

    multiple people, i'm sure of it.
  34. Replies
    688
    Views
    173,346

    i hear ya. tough stuff for sure. so i assume...

    i hear ya. tough stuff for sure.

    so i assume your daughter rides, right? is it just our family that is always encountering sketchy? shitty people in the horse world/ turnover rate on trainers is...
  35. volume is easy. just multiply some shit by some...

    volume is easy. just multiply some shit by some other shit and call it "ogdens cubed" or "thiccqq cubed".
  36. the number of and/or use of Q as a substitute for...

    the number of and/or use of Q as a substitute for C can also serve as a metric.
  37. what a strange thread.

    what a strange thread.
  38. Replies
    688
    Views
    173,346

    it has been particularly bad of recent times...

    it has been particularly bad of recent times according to my sister. +vibes to your daughter. losing a horsey is always tough, even when it is someone elses.
  39. Replies
    33,779
    Views
    2,583,063

    dudes chinese accent fkn sucks.

    dudes chinese accent fkn sucks.
  40. Replies
    498
    Views
    148,443

    take one guess who tossed em.

    take one guess who tossed em.
  41. i support this.

    i support this.
  42. this thread does not fail to disappoint.

    this thread does not fail to disappoint.
  43. Replies
    4,707
    Views
    515,999

    sounds like a very complicated case.

    sounds like a very complicated case.
  44. Replies
    908
    Views
    214,807

    i don't know shit about bouldering or climbing...

    i don't know shit about bouldering or climbing gyms but i gotta say, the routes really don't climb well at all. yes, very boring, indeed. i need to figure out when the hot chicks in yoga attire come...
  45. Replies
    240
    Views
    53,259

    have you ever heard of vietnam? you're entering a...

    have you ever heard of vietnam? you're entering a world of pain, son.
  46. Replies
    4,707
    Views
    515,999

    i'd love to hear some of this new shit come to...

    i'd love to hear some of this new shit come to light, man.
  47. fuck that noise.

    fuck that noise.
  48. Replies
    1,069
    Views
    188,509

    Signs on Netflix. Polish so gotta do subtitles...

    Signs on Netflix. Polish so gotta do subtitles but it is worth the watch. Starts kinda slow but gets real good.
  49. Replies
    4,707
    Views
    515,999

    bird hunter, any body of evidence to support this...

    bird hunter, any body of evidence to support this accusation?
  50. Replies
    8,284
    Views
    972,888

    This guy: 373563 Sent from my iPhone...

    This guy:
    373563



    Sent from my iPhone using TGR Forums
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4