Search:

Type: Posts; User: ~mikey b

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 1.06 seconds.

  1. Replies
    11,145
    Views
    1,137,608

    380757 I need to go back to Louisiana

    380757

    I need to go back to Louisiana
  2. Replies
    4
    Views
    202

    I might be into those Backlands

    I might be into those Backlands
  3. Replies
    1,885
    Views
    509,795

    sounds like my local taqueria

    sounds like my local taqueria
  4. Thread: Sobriety, V2.

    by ~mikey b
    Replies
    98
    Views
    29,802

    yeah I lost 4 friends last year to alcohol ...

    yeah I lost 4 friends last year to alcohol

    lots of broken bits left behind
  5. Thread: Sonora Pass

    by ~mikey b
    Replies
    717
    Views
    157,637

    Sonora Pass

    yeah and itís a lane and a half wide without a yellow stripe for much of it


    and



    youíve got both Ebbetts Pass proper (8730í) and Pacific Grade Summit (8051í) to go up and down and up and...
  6. Thread: Sonora Pass

    by ~mikey b
    Replies
    717
    Views
    157,637

    common stories thereís an old decommissioned...

    common stories

    thereís an old decommissioned U-Haul truck thatís been sitting eastbound on the side of the road just below Deadman for the last couple weeks - Owen and I saw it yesterday on our...
  7. ok I got a buddy interested

    ok I got a buddy interested
  8. FS: 19/20 185 Nordica Enforcer 110 w/STH2 13

    would you ship them flat?
  9. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    Iíve probably only hiked with them 20-25 times...

    Iíve probably only hiked with them 20-25 times and I never had problems. Iíve only skied them maybe 50 days and never had problems.
  10. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    my point is I do not tour with them

    my point is I do not tour with them
  11. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    I would never use these for a long tour. For...

    I would never use these for a long tour. For early ups climbing for like an hour yes. But touring? No. I have a proper set up for that.
  12. Replies
    3
    Views
    268

    Owen never really liked Ďem

    Owen never really liked Ďem
  13. Replies
    658
    Views
    294,998

    you know they have a website and phone number and...

    you know they have a website and phone number and stuff?
  14. Replies
    3
    Views
    268

    sold

    sold
  15. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    https://youtu.be/YIQR_3TPtJw

    https://youtu.be/YIQR_3TPtJw
  16. Thread: Sonora Pass

    by ~mikey b
    Replies
    717
    Views
    157,637

    I care

    I care
  17. Thread: Sobriety, V2.

    by ~mikey b
    Replies
    98
    Views
    29,802

    Sobriety, V2.

    379932


    some things on my shelf
  18. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    The Official Salomon S/Lab SHIFT MNC Thread -AMA

    all I can say is I trust the opinions of galiber and spyderjon more than you
  19. Replies
    8
    Views
    373

    153cm Nordica Santa Ana w/ Shift 13

    SOLD

    locally

    $600 including skins
  20. THE OFFICIAL 20/21 TAHOE SKI & SNOWBOARD THREAD. PANDEMIC SCHMANDEMIC!

    I giving you shit and them shit

    nothing is the way it was


    I get it
  21. yeah cuz this is the first time a fire ever...

    yeah cuz this is the first time a fire ever burned near a rec areaÖ


    [emoji849]
  22. Replies
    8
    Views
    373

    mounted for a 295mm BSL Nordica Cochise Team DYN...

    mounted for a 295mm BSL Nordica Cochise Team DYN mondo 25.5
  23. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    https://youtu.be/BXNpzem0eI4 donít say I never...

    https://youtu.be/BXNpzem0eI4

    donít say I never did anything for you guys
  24. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    https://youtu.be/RUpDslHSLbU youíre welcome

    https://youtu.be/RUpDslHSLbU


    youíre welcome
  25. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    right as proven by the pieps threads

    right

    as proven by the pieps threads
  26. Replies
    8
    Views
    373

    heís 5í4Ē now but was like 5í all season ...

    heís 5í4Ē now but was like 5í all season

    weight is more important than height - he just hit 100#

    he loved these skis but wants to go up 10cm
  27. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    Iím with you on that. hell, I trusted my...

    Iím with you on that.


    hell, I trusted my Tecton 12 all season teaching classes and guiding with zero problems and had a bad double ejection on my last run of the season - if it had happened...
  28. Replies
    3
    Views
    268

    Volkl Shiro Jr 163 cm

    sold


    very good condition

    mounted once for Dynafit Rotation 7 and something else unknown

    bindings not for sale

    sold
  29. Replies
    8
    Views
    373

    153cm Nordica Santa Ana w/ Shift 13

    Iíve also got a 163cm Volkl Shiro Jr for sale
  30. Replies
    8
    Views
    373

    a couple things thereís a K2 park ski he likes...

    a couple things

    thereís a K2 park ski he likes as well as a Faction all mountain ski
  31. Replies
    8
    Views
    373

    153cm Nordica Santa Ana w/ Shift 13

    SOLD


    my sonís all mountain skis last season

    very good condition

    $600 w/ bindings or $300 flat

    split shipping
  32. I wear a mask 8-10-12 hours a day and itís really...

    I wear a mask 8-10-12 hours a day and itís really not that big of a deal.
  33. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    https://youtu.be/11Y987Uf1wY

    https://youtu.be/11Y987Uf1wY
  34. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    The Official Salomon S/Lab SHIFT MNC Thread -AMA

    they do get jammed up with snow and ice and mud and dirt - gotta sometimes clean em out
  35. Replies
    3,145
    Views
    891,092

    The Official Salomon S/Lab SHIFT MNC Thread -AMA

    I have never had that problem or any other problem.

    I only have one season with them and they worked fine. My daily driver for inbounds and my usual early morning hike before the lifts loaded at...
  36. Replies
    34,850
    Views
    2,850,447

    they had nothing to give away

    they had nothing to give away
  37. Replies
    5,291
    Views
    662,369

    so youíre just boiling that over the fire?

    so youíre just boiling that over the fire?
  38. Replies
    220
    Views
    49,052

    https://youtu.be/3XzKKcC7kek

    https://youtu.be/3XzKKcC7kek
  39. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    moar phunk https://youtu.be/liATbzIkDcc

    moar phunk

    https://youtu.be/liATbzIkDcc
  40. Replies
    1,885
    Views
    509,795

    yes I like that person

    yes I like that person
  41. Thread: Sonora Pass

    by ~mikey b
    Replies
    717
    Views
    157,637

    379448 off the Sonora Ridge to the east to Hwy...

    379448

    off the Sonora Ridge to the east to Hwy 108 in July 2016
  42. Thread: Sonora Pass

    by ~mikey b
    Replies
    717
    Views
    157,637

    379445 O to the B to the 123 379446 379447

    379445
    O to the B to the 123

    379446

    379447
  43. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    yup theyíre in my FB feed

    yup

    theyíre in my FB feed
  44. Replies
    6,760
    Views
    776,319

    What song is it you wanna hear?

    https://youtu.be/p3KuPX4nEgY


    Maggot Brain
  45. Thread: Sonora Pass

    by ~mikey b
    Replies
    717
    Views
    157,637

    Sonora Pass

    379414

    blue canyon lake

    leavitt pk
  46. Replies
    34,850
    Views
    2,850,447

    dogs on trails annoy me fuck dogs keep...

    dogs on trails annoy me

    fuck dogs


    keep your stupid shitting animal at home
  47. Replies
    34,850
    Views
    2,850,447

    yeah but the ER is usually busy on Saturday ...

    yeah but the ER is usually busy on Saturday

    days are meaningless there
  48. Replies
    34,850
    Views
    2,850,447

    Shit that annoys you

    people that fucking panic over nothing at work

    calm your tits


    slow the fuck down and communicate


    itís ok and itís gonna stay ok unless you fuck it up by losing your mind
  49. free bump for a great ski

    free bump for a great ski
  50. Replies
    658
    Views
    294,998

    fkna

    fkna
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4