Search:

Type: Posts; User: garyfromterrace

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    21
    Views
    1,208

    Austria 1 & 2, Swiss 3. My man tweaked a knee in...

    Austria 1 & 2, Swiss 3. My man tweaked a knee in training (in a helluva crash save). Next year!
  2. Replies
    60
    Views
    4,033

    Pano/Invermere/Columbia Valley: Developed ski...

    Pano/Invermere/Columbia Valley: Developed ski hill infrastructure since the 70's (4 season resort from the get go), developed holiday recreation infrastructure since the 1900's, people going to that...
  3. Replies
    60
    Views
    4,033

    Fuck, you got me there. Strong comeback post. ...

    Fuck, you got me there. Strong comeback post.

    Jong.
  4. Replies
    147
    Views
    12,595

    Love me some dog, but that little fella ain't...

    Love me some dog, but that little fella ain't getting to me until it's too late in all likelyhood where I ski.

    Never knew they were so much faster than a person with a beacon though. That's cool.
  5. Replies
    52
    Views
    2,770

    You. Are. Fucking. Nailing. It. Thanks

    You. Are. Fucking. Nailing. It.
    Thanks
  6. Replies
    19,707
    Views
    1,156,938

    President Trump

    President Trump
  7. Replies
    60
    Views
    4,033

    Yeah absolutely. The OP is on glue. Thanks for...

    Yeah absolutely. The OP is on glue. Thanks for posting this guys, saved me a shit ton of key strokes. I'll only add that in accessing this proposed resort from fucking anywhere, you drive by other...
  8. Replies
    21
    Views
    1,208

    It's on mothafuckah! $20 says my guy beats your...

    It's on mothafuckah! $20 says my guy beats your guy :biggrin:
    Yeah, Cam did great at Wengen given his start position eh!
  9. Replies
    19,707
    Views
    1,156,938

    Scotsman

    Scotsman
  10. Replies
    14
    Views
    293

    hahahuhhuh hah huhhuh. He said WANG hahhahuhhuhuh...

    hahahuhhuh hah huhhuh. He said WANG hahhahuhhuhuh hahahhuhuhhuh!!
  11. Replies
    475
    Views
    34,204

    Me and the mrs just power watched the first...

    Me and the mrs just power watched the first season last week and are now happily binging season 2. Nice one ACH, we're loving it!
  12. Replies
    21
    Views
    1,208

    Got a buddy in the race. Go Ben Thomsen!! Go...

    Got a buddy in the race. Go Ben Thomsen!! Go Canadia!
  13. Replies
    2,503
    Views
    340,404

    Jesus.

    Jesus.
  14. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Fuck dude! Sorry to hear and heal fast man. Makes...

    Fuck dude! Sorry to hear and heal fast man. Makes my little knee tweak pale in comparison. I was able to brace it up and throw the board on, don't feel it at all with that strategy.
  15. Replies
    14
    Views
    293

    My man Shapo out in first round after melting...

    My man Shapo out in first round after melting down on the umpire. Didn't see the match or highlights just some audio clips from the radio, but shit.
  16. Can't make this one but your hill's on my bucket...

    Can't make this one but your hill's on my bucket list. Go fast, take chances.
  17. Replies
    1
    Views
    552

    Marble mountain is supposed to be good.

    Marble mountain is supposed to be good.
  18. Replies
    28
    Views
    2,146

    Thank you so much. What a wise ex-President.

    Thank you so much. What a wise ex-President.
  19. Poll: This. I can add nothing.

    This. I can add nothing.
  20. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    ^^ Right on Hutz After being closed for 6...

    ^^
    Right on Hutz

    After being closed for 6 days due normal mid-week closures and arctic outflow winds, Shames was next level good today. I think I may have had one of my best days ever on the...
  21. Replies
    60
    Views
    4,033

    Oh, I hear ya buddy. It's just that I fail to see...

    Oh, I hear ya buddy. It's just that I fail to see a feasible business case for this therefore I think it's a dumb idea.
  22. Replies
    60
    Views
    4,033

    Cause it's a dumb idea.

    Cause it's a dumb idea.
  23. Replies
    5
    Views
    586

    Holy shit! That is absolutely amazing. Thank you...

    Holy shit! That is absolutely amazing. Thank you so much for reinforcing what I suspected - I am a lame-ass loser. :biggrin:

    But seriously, I am.

    Carry on Keksie, carry on. I look very forward...
  24. Replies
    19,707
    Views
    1,156,938

    Dictionary

    Dictionary
  25. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Well said mate! :D haha, absolutely not. One...

    Well said mate! :D


    haha, absolutely not. One of those - “If you don't do it this year, you'll be one year older when you do" kind of things". Plus I'm old, if I wait much longer, I'll be dead....
  26. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Yeah, that sucks. Where are you at mate? How're...

    Yeah, that sucks. Where are you at mate? How're things up north so far this year? I'm heading to the Tordrillos in April.
  27. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Thanks Brit! Miss ya buddy, you'll love the new...

    Thanks Brit! Miss ya buddy, you'll love the new pad. Come on up eh!
  28. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Jan 7 and 8 were spent skiing with Josh's Dad...

    Jan 7 and 8 were spent skiing with Josh's Dad Jaimie. Took the phone out for a couple of picture one of the days at least. We headed back to North Bowl for one of our laps. Snow wasn't as good as the...
  29. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    I'll just start this little ramble by saying...

    I'll just start this little ramble by saying Shames is forecast for another 70cms in 3 days starting Saturday. And we know what happened last time right!? Well if you don't remember I will refresh...
  30. Replies
    26
    Views
    1,252

    1) Yes! I agree. Go Fred! 2) Yes! Photos would...

    1) Yes! I agree. Go Fred!

    2) Yes! Photos would be good here. For reference.
  31. Replies
    50
    Views
    7,637

    Jesus, nice find Abe! So "average velocity of the...

    Jesus, nice find Abe! So "average velocity of the rock avalanche-debris flow phases, from seismic analysis, was ~ 25–30 m/s," thats 90 to 108 km/hr (or 67mph for those with a different system), shit...
  32. This And this Very sad indeed.

    This


    And this



    Very sad indeed.
  33. What an insanely heavy handed response. I'll not...

    What an insanely heavy handed response. I'll not be supporting this company in any way.
    Good luck fighting the good fight gearhunter!
    #boycottparastone
  34. Replies
    147
    Views
    12,595

    Thoughts going out to him, the families and...

    Thoughts going out to him, the families and friends of those lost and to you 2FUNKY. Really, really shitty. Some miraculousnous too however with recoveries of non-beeping folks... man. Good reminder...
  35. Replies
    234
    Views
    52,115

    Mellow terrain in low/low/low. What's the problem?

    Mellow terrain in low/low/low. What's the problem?
  36. Replies
    234
    Views
    52,115

    With all due respect Mr. goat (and I mean that...

    With all due respect Mr. goat (and I mean that sir), how is a small child (say 1.5yrs old) skiing on their own any safer from an out of control idiot than one in a pack?

    We are all in danger of...
  37. Replies
    234
    Views
    52,115

    When I was skiing with my

    When I was skiing with my <1 year old, I figured the negative of his little neck not being able to support a head with a helmet exceeded any benefits (should I crash, and I never crashed). When my...
  38. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Shit man, sorry I missed this. Don't suppose...

    Shit man, sorry I missed this. Don't suppose you're still kicking around eh? Wow, should have been here 3 - 20 days ago..
    Yeah, I know that doesn't help...
  39. Replies
    21
    Views
    860

    Dude, are you like some corporate security uber...

    Dude, are you like some corporate security uber genius scientist manager? Brilliant! Fuck you Nigerian scammer bastards.
  40. Replies
    17
    Views
    573

    ^^ Groan :nonono2:

    ^^
    Groan :nonono2:
  41. Replies
    17
    Views
    573

    Wife says depends on if you want big beets or...

    Wife says depends on if you want big beets or little beets :)
  42. Replies
    364
    Views
    31,720

    M'kay. Shit. Still can't help but wonder why...

    M'kay. Shit. Still can't help but wonder why other people seem to have such issues and although I've had to do some talking (read educating security folks), I've never had serious problems flying...
  43. Replies
    364
    Views
    31,720

    Hey f2f. Just curious, are you flying with your...

    Hey f2f. Just curious, are you flying with your pack? Just wondering what the issue is as I've been flying to yurp (and crossing border to US) with a nitrogen cannister ABS pack for 20 years with no...
  44. Replies
    22
    Views
    851

    My first bought album was Fly By Night. Damn fine...

    My first bought album was Fly By Night. Damn fine drummer, in a damn fine band. Damn...
  45. Replies
    19,707
    Views
    1,156,938

    Good

    Good
  46. Replies
    1,520
    Views
    152,124

    Do you have touring gear?

    Do you have touring gear?
  47. Thank you! That made my day (and it was hard to...

    Thank you! That made my day (and it was hard to top conditions at the local hill).
  48. Replies
    2,137
    Views
    102,092

    Except when it comes to tennis. Just kidding....

    Except when it comes to tennis.

    Just kidding. He knows nothing about that too.
  49. Replies
    99
    Views
    2,696

    Wow, he um.. really belted that one out of the...

    Wow, he um.. really belted that one out of the park..
  50. Replies
    989
    Views
    86,087

    No it's not. However there is some stock in...

    No it's not. However there is some stock in choosing a location you can afford. I wouldn't be able to afford retirement in Whistler or Aspen, but I can in Terrace.
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4