Search:

Type: Posts; User: MontuckyFried

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  1. Replies
    283
    Views
    47,005

    Can't get this song out of my head. Super catchy....

    Can't get this song out of my head. Super catchy. Loving the music video too.
    https://youtu.be/4L3-HOdMeuM

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  2. I hear ya, gravity. One of my goals in life is to...

    I hear ya, gravity. One of my goals in life is to have my own shop with a lift and pretty much all the tools short of an alignment rack.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  3. #LIFEGOALS Sent from my Pixel 3 using TGR...

    #LIFEGOALS

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  4. Replies
    122
    Views
    7,638

    So sorry to hear that, Harry. Your mom's rad....

    So sorry to hear that, Harry. Your mom's rad. We'll be rooting for a speedy recovery and return home.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  5. Thread: Vapers?

    by MontuckyFried
    Replies
    46
    Views
    2,009

    Perhaps some parents' issue is less the...

    Perhaps some parents' issue is less the substances in and of themselves, but more the fact that their kids may be turning into douche flute sucking dorks.

    I think I might be way more annoyed if I...
  6. https://youtu.be/hLw336HzBYg Sent from my...

    https://youtu.be/hLw336HzBYg

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  7. Lol. I can definitely see your point. Some...

    Lol. I can definitely see your point. Some customers really are a PITA and might cost more in the long run than it's worth. However, sometimes earning a solid rep might be worth it? I guess that is...
  8. From the tech's perspective, I get that. However...

    From the tech's perspective, I get that. However from a long term business perspective, it's also short sighted. If a shop can't prove their worth on helping me out on some of the smaller, less...
  9. Replies
    129
    Views
    6,017

    Whatever that vehicle may be, that could be just...

    Whatever that vehicle may be, that could be just the ticket. I smell an impending car market crash right around the corner. I would hate to be majorly underwater by overpaying on a car that loses...
  10. Replies
    129
    Views
    6,017

    Lol yup. It's why you and I stick to our...

    Lol yup. It's why you and I stick to our geriatric European cars, maintanence drama be damned.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  11. Replies
    74
    Views
    13,062

    Haha. I love Cronenberg's stuff. He is a master...

    Haha. I love Cronenberg's stuff. He is a master of the grotesque and I am always along for that ride. Guys got a lot of masterpieces under his belt. Loved the Fly, Existenz, Crash, Scanners, Eastern...
  12. Replies
    74
    Views
    13,062

    Oh yeah. And word to the wise. Do NOT watch this...

    Oh yeah. And word to the wise. Do NOT watch this one with your family, spouse, gf, whomever. They will question your sanity and quite possibly who you even are as a person. Haha. It's THAT effed up....
  13. Replies
    74
    Views
    13,062

    Funny you mention this one. I meant to review it...

    Funny you mention this one. I meant to review it a while back. I'm pretty damn open minded when it comes to cinema, typically enjoy French films, love out there bonkers movies, and even a lot of...
  14. Good call on the parking brake since he's seeing...

    Good call on the parking brake since he's seeing it on the rears.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  15. Pins lubed up well I'm sure? Maybe open em up,...

    Pins lubed up well I'm sure? Maybe open em up, push the pistons all the way in, then do a full reset on them. I'm sure they're well bled too, right?

    I bet Ugly will have some good insight on this...
  16. Replies
    129
    Views
    6,017

    Gotcha. Will have to brainstorm that one a bit....

    Gotcha. Will have to brainstorm that one a bit. Go test drive the Outback and see what you think. I think they're pretty good too, but might also feel like a tin can coming from an Audi. They're...
  17. Replies
    129
    Views
    6,017

    Oh wow. I missed that. He had that sick 10 year,...

    Oh wow. I missed that. He had that sick 10 year, "Unlimited" (999,999 really) mile CPO warranty too. Surprised he gave that up.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  18. Replies
    129
    Views
    6,017

    OR look into Volvo. He might really be into an...

    OR look into Volvo. He might really be into an XC60/90 T6/8 AWD. They don't carry the "Toyota Tax" and are way freaking nicer. Unlike everything else these days, seems Volvos have done somewhat...
  19. This is why we can't have nice things! Sent...

    This is why we can't have nice things!

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  20. Replies
    129
    Views
    6,017

    Hahaha. Quite true. Round here tho, the boomer...

    Hahaha. Quite true. Round here tho, the boomer ladies are REALLY into Highlanders for whatever reason. With exactly the same driving habits you described. Well, Highlanders and those butt-ugly Chevy...
  21. Replies
    129
    Views
    6,017

    If you're used to an Audi interior, handling, and...

    If you're used to an Audi interior, handling, and overall feel, it's going to be REALLY hard to transition to a Toyota.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  22. Replies
    38,351
    Views
    3,120,453

    Not quite. I wish it was as simple as not using...

    Not quite. I wish it was as simple as not using the apps, but unfortunately these "influencer" dorks, TikTok dweebs, and InstaHoes are EVERYWHERE. You can't go to a beach, a trail, or anywhere...
  23. Replies
    38,351
    Views
    3,120,453

    Right?! Skared, have you seen the pit of despair...

    Right?! Skared, have you seen the pit of despair that is TikTok? Perhaps I'm an old man yelling at clouds here, but it's a scourge on humanity. Kids doing stupid things has always been a thing, but...
  24. I dunno. VVT isn't really all that complex and it...

    I dunno. VVT isn't really all that complex and it helps with mpg and power. Been pretty dialed since the 90s so it isn't exactly some new fangled tekmology. It's better than poorly executed GDI at...
  25. Replies
    36
    Views
    1,509

    Sentient AI? Yeah, I don't like the sound of...

    Sentient AI? Yeah, I don't like the sound of that. Ugh... Fine... Can we just get it over with already then? ...sigh...

    https://youtu.be/umH0ZpLaAwI

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile...
  26. Replies
    7,142
    Views
    589,212

    Lol. For real! Sent from my Pixel 3 using...

    Lol. For real!


    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  27. Replies
    124
    Views
    10,844

    How about this? Heat pump water heaters. Seems...

    How about this? Heat pump water heaters. Seems the math works out pretty darn well:...
  28. Replies
    7,142
    Views
    589,212

    Dang, Gravity. You've had REALLY bad luck with...

    Dang, Gravity. You've had REALLY bad luck with cars. Poor guy.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  29. Replies
    1,124
    Views
    68,405

    You're correct in that it's global. You're wrong...

    You're correct in that it's global. You're wrong in that domestic drillers are in no hurry. They are scrambling to drill as fast as possible. Private lease efforts are skyrocketing. Drillers I know...
  30. Replies
    5,223
    Views
    539,523

    This is now my official win the lottery purchase....

    This is now my official win the lottery purchase. I want it in such a bad way...

    https://www.thedrive.com/new-cars/volvo-p1800-cyan-review-700000-buys-you-the-wildest-volvo-on-earth

    Sent from...
  31. How much for an OEM "Land Rover" battery? I've...

    How much for an OEM "Land Rover" battery? I've heard of some having fewer weirdo ECU related gremlins when switching back to whatever came from the factory. I'm bout to do the same on my Volvo.
    ...
  32. Replies
    1,124
    Views
    68,405

    Still havent quite cracked $50 for a premium fill...

    Still havent quite cracked $50 for a premium fill up yet in my new car yet. Have fun with your Ferd Efteenhundreds, America!

    So long as trucks and SUVs still keep flying off of dealer lots,...
  33. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    Congrats! Now THAT'S a dog that can more than...

    Congrats! Now THAT'S a dog that can more than keep up on the trail. I've seen some absolutely FLY down the singletrack. Incredible speed and can go hard all day. Those guys rip in deep snow too....
  34. Replies
    746
    Views
    75,029

    Couple years back, we got a Stargazer cast iron...

    Couple years back, we got a Stargazer cast iron skillet as a Christmas gift. NOW I am a believer. Threw away our crappy "non-stick" junk.

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  35. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    Oh wow! Great looking pup! Is that a Vizsla? ...

    Oh wow! Great looking pup! Is that a Vizsla?

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  36. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    For real. Always cracked me up seeing her wet...

    For real. Always cracked me up seeing her wet nose plastered with litter. Licking her chops. Dat Kitty Roca is just irresistible to them.

    The worst tho was how they also loved to eat (and roll...
  37. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    Haha. That's right. Still couldn't believe she...

    Haha. That's right. Still couldn't believe she did that. Not only was it a full rack (maybe like 4 lbs worth), but it was also scalding hot. We just got done broiling the sauce on the top to get it...
  38. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    Thanks, skiJ. Appreciate that. Thanks. For sure....

    Thanks, skiJ. Appreciate that.
    Thanks. For sure. She had it pretty good for the breed. Not gonna lie though. I don't know if I could do it again now that I'm getting older, have kids, etc. That dog...
  39. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    Yesterday we lost our old Weim/GSP. 12.5 years,...

    Yesterday we lost our old Weim/GSP. 12.5 years, so one helluva good run. Spent much of her life living among the mountains, running her ass off for miles off-leash. Def got the life a neurotic spaz...
  40. It's not just your imagination. I've seen people...

    It's not just your imagination. I've seen people on the Volvo and Audi forums both report oil consumption going away after switching to Liqui-Moly. I've also had the same results after switching to...
  41. Replies
    1,680
    Views
    230,263

    You'll be missed, Ollie. Sorry for your loss,...

    You'll be missed, Ollie. Sorry for your loss, Summer. :(

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  42. Replies
    64
    Views
    5,486

    LMAO. I think first time I ever heard about...

    LMAO. I think first time I ever heard about soaking was from this video. Pretty damn funny.
    https://youtu.be/HtQX2Bhry5g

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  43. Replies
    14
    Views
    796

    I have! Have a friend from Serbia who hooked me...

    I have! Have a friend from Serbia who hooked me up with some "Rakija" from back home. Said it's pretty common for people to make their own too there. There's even a local distillery here! Very...
  44. Replies
    14
    Views
    796

    Thirded Sent from my Pixel 3 using TGR Forums...

    Thirded

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  45. Replies
    14
    Views
    796

    Haha. Sounds like you have some real experience...

    Haha. Sounds like you have some real experience with the stuff!

    More than anything, it's just fun to try something new. Never had it before. Was enjoyable as an aperitif on the back deck last...
  46. Replies
    14
    Views
    796

    Ok! That's two votes for the Chicken Normandy....

    Ok! That's two votes for the Chicken Normandy. Wasn't my planned trajectory with this thread but now I have to give it a try!

    Sent from my Pixel 3 using TGR Forums mobile app
  47. Most big box HVAC outfits these days would be...

    Most big box HVAC outfits these days would be like "Uglymoney. System's shot. You're going to need an entirely new AC. We can do it for $20K." Uglymoney: "Hows about 6 bucks for a new cap?"
    ...
  48. Replies
    14
    Views
    796

    School me on Calvados

    Always up for branching out, I finally decided to buy a bottle of calvados. Calvados Pierre Huet VS. Nothing too fancy. For my usual night cap, I typically enjoy a snifter of brandy or splash of...
  49. Replies
    558
    Views
    85,214

    Or at least just the original "2-D" Clone Wars...

    Or at least just the original "2-D" Clone Wars series to start with. That's all I did and it still filled in a ton of gaps I was previously ignorant to. Only takes a couple hours total to knock out...
  50. Huh. Haven't heard that opinion on the Pilots...

    Huh. Haven't heard that opinion on the Pilots before. I've ran them before on previous cars and REALLY liked them. Was thinking about the Pilot AS4's for this one. Just didn't like them on this...
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4