Search:

Type: Posts; User: JongDoe

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Too cool. Wish i was there. Er, dogs don't pee...

    Too cool. Wish i was there. Er, dogs don't pee in the pool, right?
  2. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Awesome, did you post something like this last...

    Awesome, did you post something like this last year? I remember lotsa pups in the pool.
  3. Ha, better not watch the news while wearing that...

    Ha, better not watch the news while wearing that or you'll get carpal tunnel in no time.
  4. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    He wants to score points for fantasy fans.

    He wants to score points for fantasy fans.
  5. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Those look nasty and painful if they sting.

    Those look nasty and painful if they sting.
  6. I can't imagine how much work went into that and...

    I can't imagine how much work went into that and then to see it go down. It was very cool though.
  7. Thread: Kitty Stoke

    by JongDoe
    Replies
    2,737
    Views
    118,935

    LOL, cats are so retarded. How can that be...

    LOL, cats are so retarded. How can that be comfortable?
  8. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    2nd place sux. If you aren't in the playoffs I'd...

    2nd place sux. If you aren't in the playoffs I'd rather be super shitty and get the higher picks and easier schedule the next year.
  9. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Pretty cool. Where was it?

    Pretty cool. Where was it?
  10. Yeah, chicks on the course or in the 19th hole...

    Yeah, chicks on the course or in the 19th hole always go up about 5 ratings points because there are so few around. I was playing a few weeks ago and having a couple afterwards and guys were...
  11. Thread: Doggie stoke

    by JongDoe
    Replies
    7,157
    Views
    539,534

    Irul, that's a beautiful dog. Jackstraw I'm...

    Irul, that's a beautiful dog.
    Jackstraw I'm laughing thinking about cleaning up them pups. They are loving that water.
  12. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    super cool pic/

    super cool pic/
  13. Thread: Kitty Stoke

    by JongDoe
    Replies
    2,737
    Views
    118,935

    Lucky cat. I'd be doing the old hold the...

    Lucky cat. I'd be doing the old hold the thermometer under the hot water to get out of going to school trick if i was him.
  14. Thread: Kitty Stoke

    by JongDoe
    Replies
    2,737
    Views
    118,935

    Geez, I know owning a horse is expensive, but...

    Geez, I know owning a horse is expensive, but your cats gotta be pretty close. Blood work, meds and emergency room visits and you've got several that you nurture. Good job.
  15. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Iceman, I sent you a PM, but not sure it went...

    Iceman, I sent you a PM, but not sure it went through properly. Let me know.
  16. Replies
    57
    Views
    1,565

    Thanks for the heads up Iceman. I will check...

    Thanks for the heads up Iceman. I will check into this. And there was no planning involved as due to an accident.
  17. Replies
    209
    Views
    6,870

    All that matters is what you perceive in your...

    All that matters is what you perceive in your mind.
  18. Replies
    57
    Views
    1,565

    wish I had some now a week out from hip...

    wish I had some now a week out from hip replacement and have stopped taking the percs. Getting by on Motrin.
  19. I noticed there was no such request on the Super...

    I noticed there was no such request on the Super Crunch Roll. Was that for the lady?

    BTW, when i was in Japan one of the girls told me i was ichiban GI, actually many of them, as long as I had...
  20. Replies
    1,822
    Views
    100,588

    Agreed, i'm a cyclist (kinda) and have no...

    Agreed, i'm a cyclist (kinda) and have no problems with thread title. Carry on.
  21. Replies
    209
    Views
    6,870

    There is a wall a bit larger than the one that...

    There is a wall a bit larger than the one that Trump is building and earth made the aliens pay for it.
  22. Replies
    209
    Views
    6,870

    Well I've got 2, but I also recently learned that...

    Well I've got 2, but I also recently learned that my seemingly normal and give you the shirt off his back neighbor is a flat earther and conspiracy theorist of the highest degree. From flat earth to...
  23. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    What's that? They're raising beer prices? Not...

    What's that? They're raising beer prices? Not seeing anything..
  24. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    I resemble that remark.

    I resemble that remark.
  25. Replies
    249
    Views
    11,053

    Item on Fox news about Trump criticizing an...

    Item on Fox news about Trump criticizing an opponent for having an extramarital affair. The look on Neil Cavuto's face when he asks the reporter "Kevin, I just want to make sure I heard you right. ...
  26. Replies
    8,194
    Views
    434,969

    What happened?

    What happened?
  27. Replies
    29,726
    Views
    1,597,467

    Take your life at 14??? How shitty do you gotta...

    Take your life at 14??? How shitty do you gotta feel to do that? Can't even imagine. So sad for all especially the parents and friends.
  28. Replies
    29,726
    Views
    1,597,467

    True, I need a bigger TV. I;m not sure how we...

    True, I need a bigger TV. I;m not sure how we made it through a Sunday watching TV in the old days when a 17" was considered a good sized TV. They need more than that to display the ads, stats,...
  29. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Well that's impressive, even if the water wasn't...

    Well that's impressive, even if the water wasn't a tad chilly. I always swim laps in a 50 meter pool and the most I've swam straight is 3500 meters. Lake or ocean swimming is much more difficult. ...
  30. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    It really is, everyone has a job to do. You...

    It really is, everyone has a job to do. You either do it or sit your ass on the bench. What is amazing is that Bellichek gets players to do it his way in an era of prima donnas and me first...
  31. Thread: View right now

    by JongDoe
    Replies
    6,735
    Views
    317,173

    Cool, Are they football fans or are they just...

    Cool, Are they football fans or are they just there for the beer and chips?
  32. Replies
    1,822
    Views
    100,588

    You must have missed the vid of him getting...

    You must have missed the vid of him getting pummeled in front of the strip joint that he was stalking at night. They came up behind him and smacked him around and stole his bike. Cops came, but...
  33. Thread: Kitty Stoke

    by JongDoe
    Replies
    2,737
    Views
    118,935

    That looks like a super comfy perch for a cat.

    That looks like a super comfy perch for a cat.
  34. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    xposted from Shit That Annoys You thread, because...

    xposted from Shit That Annoys You thread, because it is super annoying.

    NFL Redzone is a great station if you like football, but I hate when they split the screen in 4 instead of focusing on a...
  35. Replies
    29,726
    Views
    1,597,467

    NFL Redzone is a great station if you like...

    NFL Redzone is a great station if you like football, but I hate when they split the screen in 4 instead of focusing on a play for one game. I have a decent size 55" Tv, but you can't really see well...
  36. Replies
    1,822
    Views
    100,588

    Holy shit, he certainly is. The USPS van was...

    Holy shit, he certainly is.
    The USPS van was stopped at the red light which just turned green and USPS guy was ready to go and then Von Douchenheimer cuts from a left only lane with a solid line...
  37. Anybody read anything by Bjorn Lomborg? ...

    Anybody read anything by Bjorn Lomborg?

    https://www.youtube.com/watch?v=tUR0LrSadkg
  38. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    I don't think you can dispute that, but people...

    I don't think you can dispute that, but people will.
    Hell, some believe Montana was better than Brady because Montana was undefeated in Super Bowls.
    You can throw a bunch of scrub wide receivers...
  39. Thread: A new low

    by JongDoe
    Replies
    55
    Views
    2,001

    Can't drink beers before 11 a.m. myself and that...

    Can't drink beers before 11 a.m. myself and that was a nice barb there:)
  40. Replies
    249
    Views
    11,053

    Deer are all over the place here in NJ the last...

    Deer are all over the place here in NJ the last few years. I see 5 to 10 per day in a suburban development. Need to build a wall or something:)
  41. Right behind you, damn that's cruel.

    Right behind you, damn that's cruel.
  42. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    QB could be Mark Sanchez and they'd be favored...

    QB could be Mark Sanchez and they'd be favored with that team. Not a Pats fan, but gotta admire that organization, and they will be scary good barring major injuries. Oh to be a Pats fan.
  43. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    Well, looks like another SB for the Pats assuming...

    Well, looks like another SB for the Pats assuming this assbag keeps his shit together. I think Belichek is the only one who can rein him in. Unreal,
  44. Door to door I bet to "test fit" for perfect...

    Door to door I bet to "test fit" for perfect performance I bet:)
  45. Thread: A new low

    by JongDoe
    Replies
    55
    Views
    2,001

    Yeah, just like a glass of ice water which is...

    Yeah, just like a glass of ice water which is essentially the same and costs much less.
  46. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    As a Dallas fan I am drooling and ruing him...

    As a Dallas fan I am drooling and ruing him coming here.
    I think his often unstoppable talent would put them over the top, but not sure the BS will not divide them.
    They still need to sign Dak and...
  47. Thread: Doggie stoke

    by JongDoe
    Replies
    7,157
    Views
    539,534

    Looks like she started partying early. Happy...

    Looks like she started partying early. Happy birthday Stella and Charly.
  48. Thread: NFL 2019/2020

    by JongDoe
    Replies
    426
    Views
    11,079

    Haha, so true. Let's add even more stoppages to...

    Haha, so true. Let's add even more stoppages to a game that is criticized for being too long with no flow.
  49. Replies
    695
    Views
    46,598

    OK, this guy is always trashing my Cowboys, but i...

    OK, this guy is always trashing my Cowboys, but i gotta admit that I still enjoy watching him. I also think that most of the criticisms against Dallas are valid. He is certainly over the top, but...
  50. Replies
    3,454
    Views
    200,008

    There is some very f'd up shit in this thread, ...

    There is some very f'd up shit in this thread, Every time I think i've seen the craziest, something equally insane is posted.

    This is what was in the article:

    "As a result of the case, a...
Results 1 to 50 of 300
Page 1 of 6 1 2 3 4