Search:

Type: Posts; User: Benny Profane

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.79 seconds; generated 7 minute(s) ago.

  1. Wait. A car IN Florence? Why? Nothing but a...

    Wait. A car IN Florence? Why? Nothing but a hassle.
  2. Replies
    18
    Views
    661

    I was up at Killington yesterday. The colors are...

    I was up at Killington yesterday. The colors are beginning well up high. Looked good down by Bennington on the way home. Forecast is awesome. Should be primo for at least a few weeks, more if the...
  3. Replies
    26
    Views
    747

    Geez, Tom, kettle black?

    Geez, Tom, kettle black?
  4. I had a rambling rose of sharon tree split almost...

    I had a rambling rose of sharon tree split almost in half in my backyard about eight years ago after a pretty wet and heavy snowstorm. Loved that thing when in bloomed in August/ September. So,...
  5. Vivoli is best gelato in Florence, maybe...

    Vivoli is best gelato in Florence, maybe anywhere. And the San Marco monastery there is sublime.

    Are you driving?
  6. Replies
    13
    Views
    485

    Same dude probably thinks losing one's virginity...

    Same dude probably thinks losing one's virginity is coming in your pants dry humping.
  7. Of course. The first few tasty beverages probably...

    Of course. The first few tasty beverages probably freed my mind to do it. And, it was good.
  8. Replies
    99
    Views
    4,104

    They're kinda yellow/black. Well, more beige,...

    They're kinda yellow/black. Well, more beige, but, yellowish beige.
  9. I just ordered a black bean veggie burger with bacon.

    Is that wrong?

    Felling somewhat triggered?
  10. Replies
    26
    Views
    747

    Muddy Waters didn't listen to no cracker...

    Muddy Waters didn't listen to no cracker hillbilly music, that's for sure.
  11. Replies
    99
    Views
    4,104

    Haha. Hilarious. I see an awesome weather...

    Haha. Hilarious.

    I see an awesome weather window for a trip North. Drove up to Saratoga and did 45 miles yesterday and 25 this morning in awesome 70 degree early fall conditions in farm country....
  12. Replies
    26
    Views
    747

    Well, you'll have a little after this one.

    Well, you'll have a little after this one.
  13. Replies
    44
    Views
    1,315

    Oh Lord, gracias. He finally got bored.

    Oh Lord, gracias. He finally got bored.
  14. Replies
    26
    Views
    747

    Fucking Ken Burns

    He went and did it again. This country music thing is pretty damn good. Sometimes you have to wonder about his talking heads. (Wynton Marsalis? Wtf?) But, in the end, pretty good.
  15. Replies
    26
    Views
    1,666

    And wowing the ladies.

    And wowing the ladies.
  16. Replies
    26
    Views
    1,666

    Shit, man, I have size issues in the other...

    Shit, man, I have size issues in the other direction. Yes, it does matter.
  17. Replies
    52
    Views
    1,426

    Some bands are just good at that. I saw Creedence...

    Some bands are just good at that. I saw Creedence in 1970, and it was like listening to the record live. And they didn't have no ear monitors.
  18. Replies
    26
    Views
    1,666

    Biz must be kinda slow for the hippy if he has...

    Biz must be kinda slow for the hippy if he has time to search off page threads just to bash me.
  19. Replies
    52
    Views
    1,426

    It's going to be a constant stream of rock deaths...

    It's going to be a constant stream of rock deaths for a decade.

    https://www.ranker.com/list/old-rock-stars-you-didnt-know-were-still-alive/ranker-music
  20. Replies
    52
    Views
    1,426

    Haha

    Haha
  21. Replies
    223
    Views
    6,985

    And e bikes.

    And e bikes.
  22. Well, they are fireman.

    Well, they are fireman.
  23. Replies
    223
    Views
    6,985

    Drone news ...

    Drone news

    https://mobile.twitter.com/writearthur/status/1172823601722138624?ref_url=https%3a%2f%2fwww.nakedcapitalism.com%2f2019%2f09%2flinks-9-16-19.html
  24. Replies
    223
    Views
    6,985

    Haha, if that's true.

    Haha, if that's true.
  25. Replies
    29,792
    Views
    1,601,439

    A member of the Palin clan?

    A member of the Palin clan?
  26. Replies
    223
    Views
    6,985

    Iran's main problem is us. And Israel. Same thing.

    Iran's main problem is us. And Israel. Same thing.
  27. Replies
    223
    Views
    6,985

    Oh, yeah, and, if this doesn't prove it, what...

    Oh, yeah, and, if this doesn't prove it, what will. Like Yemen is some sort of military power. It's some dirt poor desert country stuck between the Sauds and water. They've been bombing the shit out...
  28. Replies
    29,792
    Views
    1,601,439

    Flamethrower ...

    Flamethrower

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190916/24657790b21231d63a22ca184a92bd9b.jpg
  29. Replies
    52
    Views
    1,426

    Really, the prettiest girl ever. Lucky guy. ...

    Really, the prettiest girl ever. Lucky guy.

    https://www.si.com/swim-daily/2019/01/30/paulina-porizkova-poses-si-swimsuit-2019

    Not to boast, but, I used to work for SI as a pre press technician...
  30. Replies
    52
    Views
    1,426

    He has a pretty awesome new album just out. More...

    He has a pretty awesome new album just out. More spoken word and jazz. He's alive.
  31. Replies
    52
    Views
    1,426

    Ok, Eddie Money, Ocasek, we have a trifecta...

    Ok, Eddie Money, Ocasek, we have a trifecta forming. Taking bets. So many choices.
  32. Replies
    52
    Views
    1,426

    Married to my favorite SI swimsuit model.

    Married to my favorite SI swimsuit model.
  33. Replies
    223
    Views
    6,985

    Europe? Really? Do you know how much of our shit...

    Europe? Really? Do you know how much of our shit is there?
  34. Replies
    29,792
    Views
    1,601,439

    I think dogs are ok, but, digs who have shitty...

    I think dogs are ok, but, digs who have shitty owners suck most of the time.
  35. Replies
    223
    Views
    6,985

    Well, it would certainly be the end of him, so...

    Well, it would certainly be the end of him, so that's good. His yahoo base hates the neverending wars, too.
  36. Replies
    223
    Views
    6,985

    For all of the man's faults, and they are beyond...

    For all of the man's faults, and they are beyond numerous, he has proven himself to be quite the non warmonger , thank God. All talk, no hat.
  37. Replies
    29,792
    Views
    1,601,439

    Haha. I was biking a week ago and stopped for an...

    Haha. I was biking a week ago and stopped for an espresso at a roadside place near me halfway through the ride. My girlfriend calls me when I'm at the register, so, I'm all, trying to pay and keep...
  38. Replies
    223
    Views
    6,985

    No way Trump wants to get into a fight that sends...

    No way Trump wants to get into a fight that sends US gas prices up maybe 50% in an election year.
  39. Replies
    17
    Views
    759

    Life at 16,500 feet

    Good article about altitude sickness research in Peru.

    https://vis.sciencemag.org/hypoxia-city/
  40. Replies
    223
    Views
    6,985

    I have a feeling that the drones used were a lot...

    I have a feeling that the drones used were a lot bigger than the toy consumer drones we can all buy. Had to be to carry enough explosives to do such damage.
  41. Replies
    223
    Views
    6,985

    I'm guessing it's no coincidence that this...

    I'm guessing it's no coincidence that this happens just days after Bolton is gone.
  42. Replies
    223
    Views
    6,985

    Who is making these drones?

    Who is making these drones?
  43. Replies
    223
    Views
    6,985

    It's been the past for ten years and now, it...

    It's been the past for ten years and now, it seems, the present.

    Couldn't happen to a better ruling family. Drone every one of those raghead motherfuckers.
  44. Replies
    7,675
    Views
    452,024

    Yeah, October really sucks.

    Yeah, October really sucks.
  45. Replies
    7,675
    Views
    452,024

    Well, at least it rains here, there's no...

    Well, at least it rains here, there's no tornadoes or earthquakes, and we have mass transit. And, its green.
  46. Replies
    7,675
    Views
    452,024

    Not really. We have mass transit in the east.

    Not really. We have mass transit in the east.
  47. Replies
    7,675
    Views
    452,024

    I'd buy one in Dillon if the price was realistic.

    I'd buy one in Dillon if the price was realistic.
  48. Replies
    29,792
    Views
    1,601,439

    Internet advertising. The hype is that these...

    Internet advertising. The hype is that these dorks are geniuses and worth their billions, but, I don't think so. About six months ago I did some searching for Weathertech mats for my new car, ordered...
  49. Ah, the French. They live and die well. ...

    Ah, the French. They live and die well.

    https://www.bbc.com/news/world-europe-49662134
  50. Replies
    7,675
    Views
    452,024

    Maybe now that we are pretty much past peak...

    Maybe now that we are pretty much past peak unicorn with this stupid Wework thing walking around with it's pants around it's ankles and Uber and Lyft licking their wounds, the tech money won't be...
Results 1 to 50 of 207
Page 1 of 5 1 2 3 4